Cannondale مفتخر به کسب عنوان اری را تمام اطراف فروشنده شریک 2019

هر روز اری Co-op مشتریان ارائه می دهد بهترین دنده در فضای باز و پوشاک از هزاران نفر از تاسیس و بالا و آینده, ه

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

هر روز اری Co-op مشتریان ارائه می دهد بهترین دنده در فضای باز و پوشاک از هزاران نفر از تاسیس و بالا و آینده, هوای آزاد, علامت های تجاری. این هفته اری Co-op به رسمیت شناخته شده 2019 فروشنده همکاران که کمک به ایجاد یک تاثیر قابل توجهی به بخش co-op ماموریت برای بیدار مادام العمر عشق خارج از منزل در هر کس با آن فروشنده شریک جوایز سال.

اری فروشنده شریک جوایز سال

دوچرخه تولید کننده, Cannondale, حق بیمه با نام تجاری Dorel Industries, Inc. (TSX: DII.B, DII.یک) که مقر آن در ویلتون, کانکتیکات, دریافت co-op کلی فروشنده شریک جایزه سال.

"Cannondale فوق العاده ای شریک زندگی با یک چشم انداز مشترک و تعهد عمیق به دریافت بیشتر مردم سوار گفت:" کریس اشپیر REI, معاون رئیس جمهور, تجارت. "از طراحی محصول به موجودی جریان الهام بخش مصرف کننده حوادث به کارکنان تخصص بازاریابی یا همکاری به فروشگاه تجارب آنها سرمایه گذاری برای ما موفقیت متقابل و همیشه با مشتریان داشته باشید. ما سپاسگزار برای خود نوآورانه و پرشور رویکرد به مشارکت ما."

زیر فروشندگان جمع آوری شده 2019 بخشی افتخارات برای سال:

  • اکشن ورزشی: حک کردن طرح (کالیفرنیا, کالیفرنیا) به طور مستمر رفت بالا و فراتر از آن را تازه و متفاوت فعال پوشاک طبقه بندی به اری مشتریان. در چند سال گذشته حک کردن طرح حمایت کرده است نمایشگاه تنوع بدن با ارائه مجموعه نمونه در اندازه کامل اجرا می شود تحت فشار قرار دادند به شیوه های پایداری (به عنوان مثال کار نسبت به حذف polybag استفاده کنید) و ادامه همکاری در سراسر هر سطح از co-op.
  • اردوگاه: Exped (ما HQ: Tacoma, Washington) تحویل در دنده نوآوری آورده مربوط به محصولات و ویژگی های co-op مشتریان. Exped به طور مستمر مورد حمایت این با قوی خدمات به مشتریان عمر تعمیرات و ضمانت نامه و پشتیبانی جامد در سراسر اری کانال.
  • پوشاک: arc'teryx (North Vancouver, British Columbia, Canada) نشان داد و سطح برجسته ای از ثبات در نام تجاری, محصول, مشارکت, و هدف. آنها همواره سرآمد در جلسه co-op الزامات و بیش از ما مشتری استانداردهای بالا برای کیفیت و شیوه های پایداری.
  • کفش و مبانی: Salomon (Ogden, Utah) در ادامه به معرفی نوآورانه و کاربردی و زیبا کفش محصولات است که کمک به الهام بخش فعال در خارج از منزل مشارکت برای هر دو هسته پردازنده, هوای آزاد, علاقه مندان و افراد جدید به فعالیت در فضای باز.

فروشنده شریک جوایز سال برنامه های ایجاد شده توسط REI در سال 1993. هر سال شرکت های معرفی شده توسط co-op چهار بخش تجارت – اکشن ورزشی, کمپ, پوشاک و کفش و اصول – برای همکاری با REI به نیازهای مشتری بالا بردن نوار برای کیفیت محصول و رانندگی پایدار شیوه های کسب و کار.

در مورد REI Co-op

اری تخصص, هوای آزاد, خرده فروش مستقر در نزدیکی سیاتل. این کشور بزرگترین مصرف کننده co-op REI یک جامعه در حال رشد از بیش از 19 میلیون عضو که انتظار و عشق, بهترین کیفیت, دنده, الهام بخش, متخصص کلاس و سفر و خدمات مشتری برجسته. اری دارای 161 فروشگاه در 39 ایالت و ناحیه کلمبیا. اگر شما نمی توانید بازدید از فروشگاه شما می توانید فروشگاه در REI.com REI خروجی یا اری خرید برنامه. اری فقط در مورد چرخ دنده ها. ماجراجویان می توانید سفر یک عمر با REI فعال ماجراجویی سفر شرکت یک رهبر جهانی اجرا می شود که بیش از 250 برنامه در سراسر قاره است. در هر جامعه که در آن اری حضور حرفه ای مربیان آموزش دیده به اشتراک گذاری تخصص خود را با میزبانی مبتدی تا پیشرفته-سطح کلاس ها و کارگاه های آموزشی در مورد طیف گسترده ای از فعالیت های. برای ساخت زیرساخت ها است که باعث می شود زندگی در خارج ممکن است اری سرمایه گذاری سالانه میلیون ها نفر در صدها محلی و ملی سازمان های غیر انتفاعی است که ایجاد دسترسی به—و مباشر—از هوای آزاد, مکان هایی که الهام بخش همه ما است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب