به جای ریختن قهوه خود را پایین تخلیه پور آن را به این پارچ و قهوه سرد در یک ضربه محکم و ناگهانی

من دوست دارم یک فنجان قهوه خوب. اما من هم تنبل است. در صبح و فقط به طور کلی. من کسی که, برای مثال, انجام, پور

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

من دوست دارم یک فنجان قهوه خوب. اما من هم تنبل است. در صبح و فقط به طور کلی. من کسی که, برای مثال, انجام, پور بیش از, اما من هم انتخاب کردن برای برورز Keurig جام (قابل استفاده مجدد هر چند!) و یا مطبوعات فرانسه به دلیل راحتی. اما دسته ای از دم سرد در حالی که در واقع شگفت آور, ساده, ساعت طول می کشد و من نمی دانم که وجود دارد چیزی است که برای من نگه داشته در خلیج. من را دریافت نمی اشتباه من عاشق قهوه سرد و با این که فقط در مورد زمان مناسب برای آن من هستم و خیلی خوشحالم که این راه حل را پیدا.

این Coldwave آشامیدنی چیلر را ندارد دم سرد برای روشن شدن اما آن را بسیار عالی و رقیق و قوی فنجان قهوه سرد در کمتر از دو دقیقه. این اساسا یک پارچ طراحی شده است که به صورت چسبیده متناسب در یخچال شما. مطمئن شوید که آن را BPA رایگان اما آنچه واقعا باعث می شود آن قابل توجه است در فریزر قرار دهید. شما در حفظ و قرار دادن در فریزر خود را مانند یک یخ بسته و سپس بریزید تا 16 اونس قهوه (یا هر مایع) به پارچ قرار داده و درج در و در حدود 90 ثانیه شما باید قهوه سرد. از آنجا که شما نمی استفاده از یخ اگر چه قهوه خود را قوی باقی بماند.

من می خواهم به استفاده از معدن با باقی مانده از قهوه است. من احساس می کنم مثل من هرگز پایان یک فنجان قهوه حتی اگر من با استفاده از یک عایق لیوان. در حال حاضر به جای microwaving آن را به reheat آن (که نمی کنند این باعث می شود طعم و مزه قهوه اضافی تلخ) من بریزید و آن را به من Coldwave آشامیدنی چیلر. من می توانم قهوه سرد در یک دقیقه اگر من آن را می خواهم و یا در چند ساعت وقتی که من نیاز به دیگر افزایش دهد. و چه بسیار عالی در مورد این است که آن را با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی با هر نوشیدنی دیگر. می گویند شما فقط یک بطری شراب, اما لازم نیست که زمان برای پرتاب آن را در یخچال. فقط برخی پور در این پارچ. من نوشیدنی هرگز آنقدر سرد و قهوه سرد شده است هرگز آسان تر یا.

این Coldwave آشامیدنی چیلر

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب