Ann Marie پویگ ارائه می دهد استراتژی برای حفظ کارکنان با انگیزه در طول COVID-19 همه گیر

به عنوان آسیب پذیری آورده COVID-19 حفظ ناراحت کننده محل کار کارآفرینان باید آگاه باشید از چگونه آنها می تواند

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

به عنوان آسیب پذیری آورده COVID-19 حفظ ناراحت کننده محل کار کارآفرینان باید آگاه باشید از چگونه آنها می تواند در بهبود نمایندگان بهزيستی روانی و اطمینان. کسب و کار پارادایم منتقل شده و مانند آن است یا نه و شرکت ها را به آغوش تغییرات. یکی از جنبه های مهم روابط کارکنان و ان ماری پویگ یک زمان طولانی کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا, مذاکرات در مورد مسائل چند که کارآفرینان می تواند به یاد داشته باشید آنها به عنوان تلاش برای کمک به نمایندگان و کمک به آنها را با تغییر درآمده است.

سازگاری محوری است. از نظارت برجسته کارهای روزمره در دست به تغییر نماینده اعدام ارزیابی پیشگامان ممکن است در نظر گرفتن مشکلات افراد در حال تجربه در جبران کار خود را زندگی را با زندگی خود را. این است به خصوص معتبر برای کار پدر و مادر است.

کارگران نیاز به حمایت برای مغز و بدن و عقل. کارآفرینان می تواند باز کردن درب برای نمایندگان به تاخیر و منعکس کننده قدرت صدا گرایش; برای مثال گرفتن به اندازه کافی استراحت و ایجاد یک احساس از شبکه به اشتراک گذاشته شده و دلیل. اختصاص اقتدار و کشت جامد احساس از سازمان می توانند از مزایای ذاتی الهام بخش به خصوص برای افرادی که احساس در سراسر جهان در شرایطی خارج از کنترل خود.

ادعا میکند پویگ, "کنترل از راه دور کار ممکن است تنظیم کردن ریشه های عمیق. در آن ظرفیت سازمان ها نیاز به در نظر گرفتن آنچه که تبدیل آنها را به نگه دارید تا کارگران سودآوری و الهام بخش است. تنظیم گروه سازه ماندگار دو طرفه مکاتبات و روشن خواسته خواهد شد احتمالا به تصویر بکشد پربار تلاش."

سازمان' فعالیت های در حال حاضر می تواند مسافت های طولانی شهرت نوسان. نشان دادن محبت و سازگاری سازماندهی کارگران' عاطفی رفاه و امنیت روانی می تواند اثر مهمی در کارگر تجربه و همچنین در مورد چگونگی کسب و کار دیده می شود پیش رفتن. بود که آن را به عنوان ممکن است سه مناطق خاص که در آن ما شاهد مشکلات واقعی. یکی در اطراف سازگاری از نیروی کار امروز است.

دوم این است که در اطراف توسعه سریع حرکت به سمت از راه دور کار می کند. با توجه به COVID-19 بدیهی است که مهم است. در هر صورت ما پیش بینی یک حرکت در انجمنهای' مدل نسبت به کنترل از راه دور مشغول به کار در بیشتر بیرون کشیده شده مدت است.

در صورتی که شرکت در نظر نیروی کار سازگاری در حال حاضر یکی از چیزهایی است که تبدیل می شود به تدریج روشن است که انجمن در حال تلاش برای کشف روش های نظارت بر افراد هزینه ها که نمی فهمند که آنها نیاز به عقب نشینی در کاهش و یا برگ های طولانی غیبت. به عنوان وجود دارد یک معامله بزرگ از جذاب حدس و گمان در رفتن در اطراف "آیا رفتار نوآورانه است که ما می توانیم نظارت بر دستمزد هزینه?" یا "به چه شیوه ای می تواند ما را در [شرکت] نقل یا استفاده از این فرصت به reskill کارگران?" بنابراین یکی از مشکلات از نیروی کار از نقطه نظر است شیوه ای که ما [شرکت] می تواند انجام دهد که بهترین است.

می افزاید: Puig "در نوآوری و چیزهایی مانند چگونه از نظر ما امنیت—چگونه ما اطمینان داریم درست نوآوری به این موضوع—که واقعا سر از روان برای هر دو نیروی کار پیشگامان و CIOs در این زمان دوم. از روش نقطه نظر ما در یک جهان که در آن مکاتبات را باید به طور قابل ملاحظه ای موثر تر و به طور قابل توجهی بیشتر از چند کانال."

در حال حاضر وجود دارد این است که مطمئن نبود connectability. وجود دارد فقدان ساختار در شیوه ای است که افراد در تعامل هستند. همچنین ما در حال انتظار برای ارزیابی مجدد چگونه است که توابع در آن زمان از راه دور-کار انجمن. بنابراین در واقع ما شاهد این هستیم که این حرکت به کنترل از راه دور مشغول به کار است تشدید بخشی از مشکلات در اطراف پویا در اطراف اتحاد افراد و اطراف پروسه کار است که ما دیده ایم verifiably در انجمن. بنابراین مشتریان مختلف هستند حاکی از این فرصت ایده آل برای ما واقعا بررسی ما دولت و بهبود آن قطعا با این هدف است که ما می توانیم نگه داشتن کار بر روی این سیاره که در آن ما امروز وجود دارد.

شاید مهمتر از همه در راه دور آزمون در اطراف افراد است. ما در حال گرفتن یک معامله بزرگ در اینجا از سازمان ملل شده اند که تجربه COVID اضطراری و در مواجهه با فشار از که قبل از دیگران. بنابراین وجود برخی واقعا جذاب بیت از دانش بیرون آمدن از چین پیشنهاد که شاید چندین بار این حجم از مردم در حال حاضر از راه دور پر کردن به عنوان آنها را از قبل شده است.

چیز دیگری است که باید تاکید کرد این است که اهمیت مناسب و معقول تنوع و اختلاط. به عنوان مدیران می دانم که از گذشته اضطراری ترشیجات انواع متحمل شده است یک شات در نیروی کار—به خصوص برای مادران کار, کار پدران و مشاغل مختلف که در حال کشف آن بسیار سخت برای جبران خانه خود را با تعهدات است که خود را در محیط های کار. بنابراین به عنوان نیروی کار پیشگامان مدیران نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه آنها اطمینان حاصل شود که مناسب انواع مختلف و در نظر گرفتن فعالیت هایی که ما تمام شده است در نظر گرفتن یک شات در برای مدتی نیست contrarily آسیب دیده توسط اورژانس.

پس از آن منظر است که ساخت یک گروه از گروه های. بنابراین واقعا تعمق در چگونه ما می توانیم تغییر ساختار به تابع بیشتر از همه با موفقیت و از همه بیشتر به سرعت در حال از آنجا که بخشی از مشکلاتی که ما در حال مقابله با. شما می دانید, نمونه هماهنگ روش برای دریافت دو پیتزا قانون—جایی در محدوده هفت و نه افراد در گروه های کوچک—گزینه ای برای رسیدگی به مسائل مربوط به سرعت در حال. است که شاید به عنوان آشکار در حال حاضر به عنوان آن را تا به حال بوده است.

علاوه بر این وجود یک اصلی قطعه در اطراف مدل کار و چگونه شرکت های پیکربندی است که به تابع سودمند در این موارد دشوار. در نظر گرفتن شیوه های مدیریت است که کمک به مدیران انتقال اعدام در ادامه مسیر پس از برخی از زمان. این یک اولویت بالاتر بیش از هر زمان دیگر. برای اینکه مطمئن شوید که در مورد چگونه آنها نیاز به تکمیل همه چیز—چه شیوه آنها انتظار از کارگران ارائه خواهد شد به وضوح برای رهبران. بیشتر چه, آن اجازه خواهد داد ما را به تمرکز قدرت در نظر گرفتن نکته اصلی.

HR روش ها و سیستم ها را به همین ترتیب نیاز به تنظیم. سالانه روش نسبت به برآورد برخورد با روابط به احتمال زیاد رفتن به نیاز به تغییر و آنها را به برخی از سازگاری. چه چیزی بیشتر شرکت ها باید به همین ترتیب نشان می دهد سازگاری با راه آنها در نظر برخی از روابط جاری ،

با وجود آنچه در آن به معنی در سطح فردی وجود دارد که مدیران و رهبران باید در معتبر سطح برای کمک به با احساسی سلامتی. چه تر است, شاید یکی از مهم ترین کسانی است که به امنیت روانی. توضیح می دهد پویگ, "کارآفرینان باید کار زیادی برای انجام در اینجا. قبلا شرکت ها به طور منظم مورد بحث و بررسی سلامت روانی با توجه به گروه. بود که آن را به عنوان ممکن است ما نیز می تواند به بحث در مورد آن با توجه به انجمن. چه چیزی بیشتر گسترش اعتقاد است که رهبران کسب و کار می تواند ارائه دهد گروه های خود را در طول این مشکل موارد را واقعا حمایت کند. این به معنی داشتن یک حذف عنوان یک ایده روشن از نحوه کار این شرکت ها در حال انجام رابط با آنچه که جامعه نیاز دارد در حال حاضر. بعلاوه یک دور از روی supportability کار تمرین داخل انجمن قابل توجهی هستند."

این یک اورژانس است اما در همان زمان آن را باز برای شرکت های خود را به منظور افزایش انگیزه است. بنابراین با توجه به آنچه که می تواند از آن باشد که باید آنها را شناخته و آنچه می تواند از آن بود که آنها نیاز به ارتباط با بیرون آمدن از این اورژانس یک موضوع است که هر گروه رسمی باید به بحث در مورد.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن