یک راهنمای برای کشف ناشناخته

چشم نه تنها ابزار مورد استفاده در جستجوی چیزی پنهان است. این روش شناخته شده به عنوان dowsing. این است که توسط

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

چشم نه تنها ابزار مورد استفاده در جستجوی چیزی پنهان است. این روش شناخته شده به عنوان dowsing. این است که توسط فرد متخصص انجام شود با استفاده از هر یک از سبز شکافته شعبه یا دو میله فلزی یا برخی از مواد دیگر است. وجود دارد بسیاری از انواع dowsing میله های مورد استفاده توسط انواع بسیاری از مردم است.
 
در کتاب "Dowsing اکتشافات: پیدا کردن آب و دیگر رمز و راز" آن به شرح زیر چندین "گام به گام" حساب حرفه ای dowser و نویسنده این کتاب رکس B. ولنتاین. Dowsing استفاده از جستجو برای یک دوربین مخفی غیب شی یا روش های مورد علاقه. آقای ولنتاین با استفاده از یک "سبز و یا درمان شکافته چوب (یا گرز) برای تست این منطقه با حرکات خاص به او کمک کند با دقت اشاره کردن آب و یا شی دیگر یا دیگر اطلاعات او نیاز دارد.
 
کتاب "Dowsing اکتشافات: پیدا کردن آب و دیگر رمز و راز" را می توان برای:
روشن شدن: $ 9.99
Hardcover: $ 29.99
شومیز: $ 19.99
 
فیزیکی و دیجیتال نسخه از این راهنما در دسترس هستند در وب سایت نویسنده www.rexbvalentine.com و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان مانند آمازون و یا Xlibris. چنگ زدن یک کپی در حال حاضر و یادگیری ابزار تجارت dowsing.
 
نویسنده رکس B. ولنتاین, پس از 56 سال dowsing تجربه تا به حال بسیاری از موقعیت های مهم. او خود را گرفته dowsing به ارتفاعات جدید. مطالعه خود را ممکن است تمدن های باستانی در شمال غربی ایالات متحده آمریکا است که بسیار هیجان انگیز برای علاقمندان تاریخ و مورد بحث قرار گرفته است به میزان زیادی در این کتاب است. او باستان شناسی سوالات جذاب هستند خود را از طریق نقشه dowsing توانایی. او شده است قادر به قرار دادن آب در قطعه ملک در دولت دیگر شهرستان یا قاره بدون رفتن وجود دارد.
 
او با نفت و طلا و دیگر سنگ های قیمتی اشیاء گمشده و از دست رفته مردم است. دقت خود را در آب چاه نجات داده است فرد به طور متوسط بسیاری از هزار دلار در بر داشت و منابع بزرگ آب برای آنها. او به طور معمول پیش بینی حجم در گالن در هر دقیقه (GPM); برآورد عمق ورید پایین است, آیا آب حاوی آهن و یا نمک را تعیین می کند که راه آن را در حال اجرا است. این چیزها می تواند تا حد زیادی متفاوت است و بسیار مصمم است از dowsing. او تلاش می کند برای پیدا کردن در حال اجرا و یا در حال حرکت آب میشود. چند بار رگ او در حال کوچک گاهی اوقات driller نمی مته کاملا مستقیم سوراخ و دست ورید و یا ضربه زدن به آن مربع است. خوشبختانه اکثر کارگران بسیار دقیق است.
 
آقای ولنتاین می گوید که "تقریبا دو نفر از پنج نفر را قطعی احساس زمانی که با استفاده از یک dowsing rod می تواند تشخیص آب. به طور کلی دو از پنج نمی تواند "احساس" هر چیزی که نگه داشتن میله. معمولا وجود دارد یک فرد است که برخی از احساس اما برای کمک به تعیین این اطلاعات را دریافت کرد. آقای ولنتاین باید در قسمت بالای 90 تا 100 درصد از مردم او را با این نسخهها کار در دقت و صحت.
 
رکس B. ولنتاین نیز یک نویسنده با استعداد انتشار هفت کتاب از جمله "Dowsing اکتشافات."
 
اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده و کار خود را در دسترس است در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن