کمیته بین المللی المپیک و اینتل برای ارائه خدمات پشتیبانی به ورزشکاران در سطح جهانی

به عنوان بخشی از ماموریت خود را برای توانمند سازی و حمایت از ورزشکاران در سراسر جهان بین المللی المپیک در همکا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

به عنوان بخشی از ماموریت خود را برای توانمند سازی و حمایت از ورزشکاران در سراسر جهان بین المللی المپیک در همکاری با اینتل برای گسترش زندگی مربیگری و آموزش و توسعه خدمات به ورزشکاران را از طریق Athlete365 جامعه است.

این ابتکار جدید یک نتیجه مستقیم از اینتل و کمیته بین المللی المپیک تعهد به حمایت المپیک و المپیک امیدوار است که در حال کار برای مدیریت تاثیر COVID-19. ورزشکار مزایای شامل دسترسی به ابزار است که کمک خواهد کرد که ارام کردن چالش های ایجاد شده توسط در سراسر جهان همه گیر.

تصویری: کمیته بین المللی المپیک و اینتل برای ارائه خدمات پشتیبانی به ورزشکاران در سطح جهانی

اینتل در سراسر جهان تبدیل شد شریک المپیک در ماه ژوئن 2017. اینتل و کمیته بین المللی المپیک در حال همکاری برای آوردن اینتل تکنولوژی پیشرو به بازی های المپیک از طریق 2024. در این راستا با همکاری اینتل ماموریت در حال توسعه فن آوری است که غنی زندگی می کند و اینتل و کمیته بین المللی المپیک را هم ارائه فن آوری های نوآورانه است که افزایش بازی های المپیک برای ورزشکاران و طرفداران.

این شرکت ارائه خواهد شد این جدید های اضافی و خدمات پشتیبانی است که آن را در حال حاضر ارائه می دهد به کارکنان خود به یک جامعه از ورزشکاران پوشا بیش از 200 کشور در جاده ها به تعویق افتاد, بازی های المپیک توکیو 2020. این خدمات ارائه خواهد شد از طریق Athlete365 به IOC رسمی ورزشکار جامعه تکمیل منابع موجود ارائه شده توسط کمیته بین المللی المپیک برای حمایت از ورزشکاران در هر مرحله از ورزشی و غیر ورزشی حرفه. علاوه بر این اینتل اهدا کرده است انواع مختلفی از دستگاه های مختلف ورزشی کمیته برای کمک به ورزشکاران برای ادامه و بهبود آموزش های خود را و همیشه در ارتباط ماندن.

به عنوان بخشی از راه اندازی برنامه های جدید در یک Athlete365 وبینار با ورزشکاران, رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ گفت: "کمیته بین المللی المپیک همیشه یک ورزشکار-روش اول به دلیل ورزشکاران در قلب جنبش المپیک. ما هیجان زده به کار با اینتل تیم به حمایت از ورزشکاران در سراسر جهان, اما همچنین به درایو آینده بازی های المپیک از طریق اینتل تکنولوژی برش لبه. این همکاری یکی دیگر از تظاهرات حمایت کمیته بین المللی المپیک را فراهم می کند برای ورزشکاران خوب بودن در هر مرحله از زندگی حرفه ای خود را."

"ورزشکاران کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به اهداف خود. در این روند آنها را به جهان نزدیک به هم است. به عنوان یک شریک المپیک ما دیدن ورزشکاران به عنوان یک فرمت به ما خانواده اینتل و می خواهید برای کمک به در هر راه ما می توانیم, به خصوص در طول این زمان به چالش کشیدن. ما باید برخی از خدمات برای ما اینتل کارکنان و می خواهید به گسترش آنها را به این ورزشکار و جامعه" گفت: باب قو, مدیر عامل شرکت اینتل.

Kirsty کاونتری بین المللی المپیک ورزشکاران کمیسیون صندلی اظهار داشت: "ما به طور مستمر به گوش دادن به و جستجو برای مناطق که در آن ما می توانیم بیشتر توانمند سازی و حمایت از این ورزشکار و جامعه و خود را گسترده تر شبکه همراهان. ما به تازگی یک نظرسنجی در Athlete365 با بیش از 4000 ورزشکاران و همراهان اعضای. ما شنیده ام که مدیریت بهداشت روان و توسعه حرفه ای بودند دو تا از بزرگترین چالش های ورزشکاران مواجه شده اند در این بیماری همه گیر. این همکاری با اینتل ما را قادر می سازد بیشتر به آدرس این چالش با جهان کلاس خدمات است که تحویل داده خواهد شد از طریق ما Athlete365 جامعه پلت فرم. این یک مثال عالی از ما چگونه ادامه بیشتر به تلاش های ما برای حمایت از ورزشکاران; و از طرف ورزشکار جامعه, من می خواهم برای تشکر از اینتل برای حمایت خود را."

"بسیاری وجود دارد مهم شرکت مزایای که می تواند کمک به ورزشکاران حرکت آینده فرصت های شغلی. این برنامه بسیار مهم در حمایت از ورزشکاران برای رسیدن به حرفه ای خود را و اهداف شخصی." – اشتون ایتون قهرمان المپیک و اینتل کارمند.

خدمات ارائه شده به ورزشکاران:

اینتل کارمند خدمات مشاوره: Intel ارائه شده است منحصر به فرد خدمات مشاوره از با تجربه اینتل کارکنان در سراسر طیف وسیعی از فنی و غیر فنی پس زمینه برای کمک به ورزشکاران توسعه معنی دار فرصتهای رشد آنها به عنوان بازنشسته از رقابت و انتقال به مرحله بعدی زندگی خود را. اینتل است گسترش وسعت مربیان با همکاری با کمیته بین المللی المپیک شامل کارکنان کمیته بین المللی المپیک و با تجربه ورزشکاران المپیک. ورزشکاران از جمله اعضای تیم اینتل قادر خواهد بود به منظور توسعه پست جدید-رقابت مسیرهای با مربیان خود و یادگیری مفید شخصی و مهارت های حرفه ای.

ورزشکار وبینار سری: امروز قهرمان المپیک و اینتل کارمند اشتون ایتون و اینتل معاون رئیس جمهور و مدیر کل المپیک دفتر برنامه ریک Echevarria خواهد شد و همچنین شرکت در کمیته بین المللی المپیک به ورزشکار وبینار سری. ایتون خواهد شد بحث در مورد انتقال خود را از قهرمان المپیک به اینتل کارمند و چه به عنوان یک المپیک آماده است او را برای یک حرفه ای در فن آوری است.

توسعه دانش: Intel را گسترش کارمند بر اساس دوره های تدریس شده توسط با تجربه اینتل کارکنان به این المپیک جامعه است. این دوره ها سرپرستی و اقتباس به طور خاص برای ارتباط به ورزشکار مخاطبان ساختمان ظرفیتهای خود را در برخی از در تقاضا و ضروری skillsets که در صنایع به دنبال در حال تکامل حرفه ای چشم انداز آینده است. همچنین ورزشکاران می تواند با سنگ تیز کردن مهارت های حیاتی مهم امروز و در آینده خود را با دسترسی به موضوعات اعم از کسب و کار و تکنولوژی به زبان عمومی و نام تجاری از طریق ارتباط با.

عملکرد و طرز فکر: ورزشکاران باید دسترسی به صدها نفر از منابع برای تمرکز و خواب و جنبش و بیشتر از جمله محتوای طراحی شده برای بازیابی, رقابت, آموزش و انگیزه از طریق شش ماه از فضای فوقانی به علاوه. علاوه بر این ورزشکاران خواهد شد که دسترسی به محتوای توسعه یافته توسط EXOS در اطراف طرز فکر و بازیابی.

###

کمیته بین المللی المپیک است نه برای سود مستقل سازمان بین المللی ساخته شده از داوطلبان است که متعهد به ایجاد یک دنیای بهتر را از طریق ورزش است. آن توزیع می شود بیش از 90 درصد از درآمد خود را به گسترده تر, حرکت ورزشی, که بدان معنی است که در هر روز معادل 3.4 میلیون دلار می رود برای کمک به ورزشکاران و ورزش سازمان در تمام سطوح در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن