صربستان: رئیس جمهور Aleksandar Vucic می گوید معترضان هستند 'اراذل و اوباش'

رئیس جمهور شد و در واکنش به دو روز ناآرامی در کشور است. معترضان عصبانی هستند را در رژیم خود به چند دلیل نه دست

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

رئیس جمهور شد و در واکنش به دو روز ناآرامی در کشور است. معترضان عصبانی هستند را در رژیم خود به چند دلیل نه دست زدن به آن از coronavirus بیماری همه گیر.

صربی جمهور Aleksandar Vucic توصیف معترضان علیه دولت خود به عنوان "مجرمانه اراذل و اوباش" در روز پنج شنبه.

دو روز ناآرامی در پایتخت و دیگر شهرها به اوج خود رسید در شب چهارشنبه با نیروهای شلیک گاز اشک آور در جمعیت در بلگراد و نووی ساد به عنوان معترضان حلیم پلیس با سنگ و عود. به عنوان یک نتیجه, صربی مقامات با توجه به re-تحمیل آخر هفته مقررات منع رفت و آمد که موجب ناآرامی.

ادامه مطلب: خشونت معافیت جدید در صربستان تظاهرات

بحران کشور تیم نیز خانههای گلی خالی آشکار ممنوعیت گردهمایی در پایتخت و محدود کردن عملیات از کافه ها و کلوپ های شبانه و پس از یک افزایش در مواردی که مقامات می گویند تهدید نظام سلامت ،

"من باید به شما وعده داده شده است که ما قادر خواهد بود برای محافظت از صلح و ثبات با وجود حملات خشونت آمیز جنایتکار و اراذل و اوباش که شوک همه ما" شبکه دولتی RTS گزارش Vucic عنوان کرد و گفت.

او را متهم به معترضان بودن "فاشیست" و نظریه پردازان توطئه.

ادامه مطلب: صربستان را Vucic پشت پایین در coronavirus مقررات منع رفت و آمد پس از بلگراد تظاهرات

درگیری های خشونت آمیز

Vucic نظرات آمده پس از صربی نیروهای امنیتی مستقر وسایل نقلیه زره پوش نصب شده پلیس و سگ در شب چهارشنبه به عنوان ضد دولتی معترضان با تجمع در مرکز شهر بلگراد است.

پلیس با استفاده از گاز اشک آور با لغو کردند شکستن در بلگراد و صربستان دوم شهر نووی ساد. تصاویر از شهر نشان داد آتش سوزی در شهرستان نووی ساد سالن. در Nis این کشور سومین شهر انجامید سنگ در حزب حاکم ستاد.

این درگیری ها بین معترضان و پلیس منجر به 10 افسران مجروح می شود و با توجه به دولت است.

Serbian President Aleksandar Vucic (center of shot) celebrates victory in parliamentary elections after a press conference at the Serbian Progressive Party SNS headquarters in Belgrade, Serbia, on June 21, 2020. (Imago Images/Xinhua/P. Milosavljevic)

زود بلند کردن اجسام از مستند فعال Vucic به تحکیم قدرت را در دستان خود

اولین تظاهرات باعث شد در روز سه شنبه پس از Vucic اعلام کرد که بازگشت از یک آخر هفته مقررات منع رفت و آمد برای مبارزه با های اخیر سنبله در coronavirus موارد است. بسیاری از نارضایتی این مورخ به Vucic تصمیم به بلند کردن تقریبا همه coronavirus محدودیت حدود یک ماه قبل است. که مجاز کشور برای برگزاری انتخابات را تحریم توسط بسیاری از مخالفان که محکم Vucic گرفتن در قدرت است. آن را نیز فعال عمده رویدادهای ورزشی با جمعیت زیادی را به جای نه یک شرکت بدنام مسابقات تنیس مجموعه نواک جوکوویچ. یک چشم انداز مثبت در موارد و شبح تمدید محدودیت های به دنبال.

روز چهارشنبه پس از اولین اعتراضات Vucic به نظر می رسد به ردیف پشت از چشم انداز تازه ای مستند. اما در روز پنج شنبه پس از ناآرامی ها همچنان ادامه داشت وی سپس به معرفی سخت محدودیت در مجمع در پایتخت نسبت داده و این به تلاش برای جلوگیری از coronavirus' گسترش یافته است.

jsi/msh (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن