هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک تایید می کند جدول زمانی برای پاریس 2024 حوادث

کمیته بین المللی المپیک (IOC)'s هیئت اجرایی (EB) توافق کردند در طول یک جلسه مجازی امروز برای حفظ قبلا مهلت تعی

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

کمیته بین المللی المپیک (IOC)'s هیئت اجرایی (EB) توافق کردند در طول یک جلسه مجازی امروز برای حفظ قبلا مهلت تعیین شده از دسامبر سال 2020 به تایید این رویداد برنامه و ورزشکار سهمیه برای بازیهای المپیک پاریس 2024 از جمله در نظر گرفتن حوادث در چهار اضافی ورزشی پیشنهاد شده توسط کمیته سازماندهی. این تصمیم بر اساس توصیه المپیک برنامه کمیسیون (OPC) پس از دریافت بازخورد از ورزشکاران فدراسیون بین المللی ورزش (IFs) ملی المپیک کمیته (کد بندی مشاغل ملی) و پاریس 2024.

کمیته بین المللی المپیک EB تاکید کرد که این تصمیم باید بر اساس موارد زیر که قبلا تاسیس اصول کلیدی:

- کاهش کلی ورزشکار سهمیه (از جمله برای همه جدید ورزشی) به 10,500;

- دستیابی به جنسيت مشارکت برابر در سراسر بازی های المپیک در رویداد و نظم و انضباط در سطح که در آن امکان پذیر است ؛

- اولویت بندی رویدادهای جدید که جای ورزشکاران در ورزش موجود سهمیه تخصیص; و

- رویدادهای جدید تنها در صورتی وجود دارد موجود در سالن.

"استثنایی وضعیت ناشی از COVID-19 استثنایی نیاز به اقدامات. بنابراین هر گونه تصمیم گیری در مورد این رویداد برنامه برای پاریس 2024 باید منعکس کننده در برنامه المپیک 2020 از جمله یک مرحله جدید از "هنجار جدید'. کمیته بین المللی المپیک EB است تصریح کرد: اهمیت کاهش هزینه و پیچیدگی میزبانی بازی های المپیک, به خصوص در مورد محل مورد نیاز گفت:" رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ. "برای این رویداد برنامه ما حفظ دسامبر سال 2020 مهلت حتی اگر ورزشی جدید در حال حاضر می تواند آزمایش در المپیک, مرحله, اما ما نیاز به یقین به نگران ورزشکاران خود را کد بندی مشاغل ملی و فدراسیون و کمیته سازماندهی.

با تایید اصلی مهلت دسامبر IOC EB جلسه خواهد شد در حال حاضر یک تصمیم ساخته شده در درخواست از 20 از 27 المپیک فدراسیون بین المللی برای تغییرات به پاریس 2024 رویداد برنامه.

علاوه بر تایید از گنجاندن چهار اضافی ورزشی پیشنهاد شده توسط پاریس 2024 کمیته سازماندهی شکستن, چاپ صفحه, ورزش کوهنوردی و گشت و گذار – را نیز تعیین خواهد شد در ماه دسامبر جلسه داشتن موقت تایید شده در جلسه کمیته بین المللی المپیک در ماه ژوئن 2019.

جدول زمانی در اصل تایید شده توسط کمیته بین المللی المپیک EB در ماه ژوئن 2017. آن را تراز وسط قرار دارد با اصل تاریخ را برای توکیو 2020 و سازگار با قانون 45 از منشور المپیک. با توجه به تاثیر COVID-19 همه گیر و پس از آن به تعویق افتادن بازی های المپیک توکیو 2020 2021 لازم بود برای OPC برای بررسی جدول زمانی در مورد تغییرات مورد نیاز ساخته شود. این بررسی در نظر گرفته شده تاثیر و بازخورد از ذینفعان کلیدی از جمله پاریس 2024 کمیته سازماندهی IFs کد بندی مشاغل ملی و البته ورزشکاران است.

پس از این بازخورد OPC تصمیم گرفت به پیشنهاد کمیته بین المللی المپیک EB که اصلی مهلت حفظ شود به منظور ارائه یقین به تمام طرف های درگیر به طوری که آنها می تواند بر این اساس برنامه ریزی. این کمک خواهد کرد که ورزشکاران به تهیه و تأمین بودجه از مناسب بدن در حالی که پاریس 2024, IFs و کد بندی مشاغل ملی قادر خواهد بود برای پیشبرد خود را با محل های مالی و لجستیکی برنامه ریزی است.

تاریخ برای المپیک EB جلسه در ماه دسامبر سال 2020 خواهد بود تایید کرد در ماه های آینده.

کمیته بین المللی المپیک است نه برای سود مستقل سازمان بین المللی ساخته شده از داوطلبان است که متعهد به ایجاد یک دنیای بهتر را از طریق ورزش است. آن توزیع می شود بیش از 90 درصد از درآمد خود را به گسترده تر, حرکت ورزشی, که بدان معنی است که در هر روز معادل 3.4 میلیون دلار می رود برای کمک به ورزشکاران و ورزش سازمان در تمام سطوح در سراسر جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر, لطفا تماس با کمیته بین المللی المپیک در روابط رسانه ای تیم:
تلفن: +41 21 621 6000 ایمیل: pressoffice@olympic.org و یا بازدید از وب سایت ما در www.olympic.org.

پخش با کیفیت فیلم

کمیته بین المللی المپیک Newsroom: http://iocnewsroom.com/

ویدئوها

یوتیوب: www.youtube.com/iocmedia

عکس

برای یک انتخاب گسترده ای از عکس های موجود در مدت کوتاهی پس از هر رویداد را دنبال کنید با ما در فلیکر.

به درخواست archive عکس و فیلم, لطفا تماس با ما تصاویر تیم در: images@olympic.org.

رسانه های اجتماعی

برای تا به دقیقه به دقیقه اطلاعات در کمیته بین المللی المپیک و به طور منظم به روز رسانی لطفا follow us on Twitter, Facebook و YouTube.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب