ایران از کاهش نرخ تولد آلارم کشور رهبران

ایران رهبر معنوی است که نگران کشور و سرعت کم هنگام تولد. سیاسی اقدامات با هدف کمک به مردم حقه بازی کار و زندگی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

ایران رهبر معنوی است که نگران کشور و سرعت کم هنگام تولد. سیاسی اقدامات با هدف کمک به مردم حقه بازی کار و زندگی خانوادگی ساخته نشده و بسیاری از تفاوت.

"من نمی خواهم یک کودک گفت:" سارا یک زن ایرانی که با خوشحالی ازدواج به مدت هشت سال.

"داشتن یک کودک است و بسیاری از مسئولیت است که من نمی خواهم شاید چون من هنوز بهبود از رقابت های ثابت در زندگی خود من ،" 38 ساله زندگی می کند که در تهران و با این نسخهها کار برای یک شرکت مواد غذایی گفت: DW.

برای سارا پول یک مشکل نیست. او شمارش خودش میان ایران و "بیبی بومر" نسل متولد شده بعد از انقلاب 1979. در 1980s, ایران نرخ تولد یکی از بالاترین در جهان با جمعیت در حال رشد در مواد منفجره هستند.

بیشتر بخوانید: ایران نقش دلال یا دلاله ازدواج برای مبارزه با خستگی ازدواج

در سال 1979 این کشور تا به حال 37 میلیون نفر. تنظيم خانواده قانون — جمعیت حتی کاهش کمی در دهه گذشته. اما مذهبی انقلابیون در آن زمان را رد کرد و برنامه ریزی خانواده به عنوان سازمان ملل متحد-اسلامی — آنها پیش بینی قدرتمند و پرجمعیت شیعه تحت سلطه کشور در خاورمیانه است. در طول مدت جنگ خونین علیه عراق در دهه 1980 مقامات ایرانی به طور فعال تشویق زنان به نوزادان.

A billboard in Iran that promoted a slogan: More children, greater happiness

این بیلبورد وعده داده شده ایرانیان که با بیشتر بچه ها آمد شادی بیشتر

سارا و سه خواهر و برادر بودند متولد شده در آن سال است. "ما تا به حال یک خانه با یک باغ" او گفت:. "اما در خارج از خانه ما همه چیز کمیاب بود. کودکستان ها و مدارس فضای کافی ندارد برای نسل ما. مدارس سازماندهی درس در یک شیفت اساس به جای همه دانش آموزان است."

این تنها آغاز بود, او گفت:, و اضافه کرد همه می دانستند وجود دارد خواهد بود رقابت شدید برای هر نقطه در دانشگاه برای هر کار. "من هنوز هم احساس نا امنی. من می ترسم که کسی که بیشتر واجد شرایط ممکن است کار من," او گفت:.

تهران خانواده سیاست های معکوس

جمعیت ایران بیش از دو برابر شده در 41 سال گذشته از 37 میلیون به 84 میلیون نفر است. که با رشد در آمد تحقق در میان سیاستمداران این کشور را آموزش و پرورش و بهداشت سیستم overtaxed که بشدت مورد نیاز سرمایه گذاری شده بود فاقد طول جنگ با عراق است. در دسامبر سال 1988 دیوان عالی کشور هموار راه را برای مدرن برنامه برای ترویج تنظیم خانواده که در آن اعلام شده عمل کاملا سازگار با اسلام است.

برنامه جدید گیراندم خانواده با متوسط سه فرزند. دولت ترویج توزیع مدرن جلوگیری از بارداری و مشاوره و آموزش در دسترس در سراسر ایران. طرح کار کرده: در سال 2010 این تعداد به طور متوسط از تولد به ازای هر زن کاهش یافته بود از 5.1 به 1.7 شکل است که اساسا پایدار باقی مانده به این روز است.

به گزارش ایسنااین تعداد سالانه تولد شده است به طور پیوسته رها در سال های اخیر است. در مورد 1.48 میلیون تولد ثبت شد بین مارس 2016 و مارس سال 2017 1.36 میلیون سال پس از و 1.2 میلیون سال پس از آن — کاهش مداوم در حدود 100,000 تولد در هر سال است.

ادامه مطلب: پیری جمعیت چالش چین و هند و ایران و ژاپن

رهبر انقلاب علی خامنه ای با انتقاد از پایین بودن نرخ تولد در جمهوری اسلامی است. رهبر معنوی می خواهد مردم به رشد به 150 میلیون دلار و در سال 2012 او اجرا از یک چرخش در این کشور خانواده سیاست هایی که قطع کمک های مالی برای خانواده برنامه ریزی آموزش و پرورش و خدمات بهداشتى. دو سال بعد خامنه ای اعلام کرد افزایش این کشور نرخ تولد به یک هدف استراتژیک است.

خانواده پسند اقدامات کافی نیست

پس از آن تعدادی از خانواده پسند اقدامات معرفی شده اند از جمله تمدید مرخصی زایمان نه ماه. زنان باردار و رایگان برای گرفتن مرخصی استعلاجی در صورت لزوم با یک روش ساده گواهی پزشکی و دسترسی به وام و شغل نیز تسهیل برای خانواده ها با فرزندان.

بیشتر بخوانید: ایران در بحث 'قتل ناموسی' بعد از دختر به قتل شوک های کشور

این اقدامات شده اند همراه با تبلیغاتی گسترده تلاش رسانه های دولتی و نهادها از جمله دانشگاهها. با این حال آنها نشده است به اندازه کافی برای متقاعد کردن افراد جوان برای تغییر ذهن خود را در یک کشور که در آن سن متوسط است که تقریبا 31. بسیاری از مردم فقط نمی تواند دیدن یک خانواده با چند فرزند.

خروج دسته جمعی از حومه شهر به سر می برند در حال حاضر شهرهای ما ادامه تحریم های اقتصادی و خشکسالی مداوم است که به طول انجامید 30 سال — بسیاری از ایرانیان در حال مبارزه. و مانند سارا آنها به سادگی نمی توانید تصور کنید که آوردن کودکان به جهان تحت چنین شرایطی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن