COVID-19 حمایت از کشاورزان

Nespresso اولویت این است که به مراقبت از خود و کارکنان و مشتریان و مصرف کنندگان بلکه آن را گسترده تر همکاران د

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

Nespresso اولویت این است که به مراقبت از خود و کارکنان و مشتریان و مصرف کنندگان بلکه آن را گسترده تر همکاران در قهوه زنجیره تامین در خصوص قهوه جوامع کشاورزی.

در حالی که بسیاری از کشورها در اروپا به آرامی بیرون آمدن از مستند وضعیت بسیار متفاوت است در کشورهای مبدا که در آن Nespresso منابع خود قهوه. پنج تن از این کشورها در یا نزدیک به قهوه دوره برداشت خواهد شد که زمان بحرانی برای تولید کنندگان به امن محصول امسال در حالی که مدیریت چالش های ارائه شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان بخشی از آن AAA پایدار کیفیت™ برنامه Nespresso با این نسخهها کار میکند بیش از 110,000 کشاورزان در قهوه تولید مناطق در سراسر جهان, ساختمان مستقیم و روابط بلند مدت با آنها را از طریق یک شبکه از 400 اختصاصی کشاورزی. مانند آن است که منحصر به فرد قرار داده شده برای حمایت از قهوه جوامع کشاورزی. در حالی که زمینه بازدید و بر روی زمین کمک های فنی مجبور به توقف به دلایل ایمنی این تیم از 400 کشاورزی باقی می ماند در تماس با کشاورزان از طریق تلفن به ارائه مشاوره و پشتیبانی در به حداقل رساندن خطرات ناشی از گسترش ویروس. اختصاصی دفترچه راهنما و دستورالعمل های خاص در مورد چگونگی جلوگیری از آلودگی از طریق اقدامات بهداشتی اجتناب از تجمع مردم و احترام اجتماعی فاصله توسعه داده شد برای کمک به کشاورزان به خصوص در طول دوره برداشت. در برزیل برای مثال این دفترچه راهنما تبدیل شد به اختصاص داده شده لکه های رادیویی پخش در مهم ترین رادیو در مناطق قهوه به اطمینان حاصل شود که پیام می رسد در تمام مناطق روستایی در این مواقع. "ما می خواهیم این اطلاعات را به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است به منظور جلوگیری از گسترش COVID-19. اولویت ما این است که برای اطمینان از ایمنی از همه درگیر در زنجیره ای قهوه. ما در حال سرمایه گذاری در انواع ارتباطات است." می گوید: Guilherme Amado, Nespresso قهوه سبز مدیر در برزیل.

با توجه به انواع وضعیت و در نتیجه نیاز در این مناطق Nespresso قرار داده در محل اورژانس صندوق های احتمالی برای فعال کردن مداخله های خاص مانند آزمون های بهداشتی کیت و مقررات مواد غذایی. Nespresso تیم های توسعه یافته و در یک ساده و جامع سیستم گزارش به دنبال تکامل از بیماری همه گیر در AAA مناطق احترام به دولت و ارشاد و کشاورز حریم خصوصی. این کمک خواهد کرد که نظارت بر وضعیت و اطمینان از اقدامات کلیدی متمرکز شده که آنها بیشتر مورد نیاز است.

به عنوان بخشی از آن AAA برنامه این شرکت ادامه خواهد داد به کار دست در دست با قهوه کشاورزان و شرکای محلی تامین کنندگان و سازمان های غیر دولتی به تعریف چگونه به بهترین حمایت از جوامع کشاورزی در هفته های آینده و ماه. همکاری کلیدی برای رانندگی تاثیر مثبت و به ادامه مراقبت از قهوه در حال رشد مناطق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب