ایران در نطنز تاسیسات هسته ای آسیب دیده در آتش

آتش در ایران زیرزمینی نطنز تاسیسات هسته ای منجر به آسیب قابل توجهی به یک جدید سانتریفیوژ مونتاژ مرکز. هیچ تلفا

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

آتش در ایران زیرزمینی نطنز تاسیسات هسته ای منجر به آسیب قابل توجهی به یک جدید سانتریفیوژ مونتاژ مرکز. هیچ تلفات وجود دارد.

ایران تایید کرده است که آتش سوزی در آن زیرزمینی نطنز تاسیسات هسته ای باعث شده است که آسیب قابل توجهی به یک جدید سانتریفیوژ مونتاژ مرکز. این حادثه در روز پنجشنبه برگزار, به گزارش خبرگزاری رسمی ایرنا.

"این حادثه می تواند کاهش سرعت توسعه و تولید سانتریفیوژ پیشرفته در میان مدت ... ایران را جایگزین ساختمان های آسیب دیده با یک بزرگتر که بیشتر تجهیزات پیشرفته" سخنگوی ایران, انرژی اتمی, سازمان, بهروز Kamalvandi گفت: در روز یکشنبه.

"این حادثه باعث آسیب قابل توجهی است اما هیچ تلفات وجود دارد."

به زودی پس از آتش درگرفت مقامات ایرانی تا به حال عنوان این حادثه ادعا که آن را تنها تحت تاثیر یک "صنعتی ریخته". آن را در حال حاضر تایید شده است که آن آسیب سانتریفیوژ مونتاژ مرکز که افتتاح شد در سال 2018 است.

برخی از ترس که دشمن کشورها مانند ایالات متحده و اسرائیل ممکن است در پشت, آتش, اما هیچ شواهد یا تأییدیه صادر شده است. در گذشته استاکس نت ویروس های کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفت برای حمله به نطنز. آن را به طور گسترده ای بر این باور بودند که آمریکا و اسرائیل در حال توسعه ویروس.

بیشتر بخوانید: ایران با استفاده از coronavirus بحران به تقویت برنامه هسته ای خود را?

نطنز را اهمیت

عمدتا در زیر زمین نطنز سوخت کارخانه غنی سازی (FEP) کشور اصلی سایت غنی سازی اورانیوم. همچنین یکی از امکانات بسیاری در ایران هستند که با نظارت سازمان ملل و دیده بان هسته ای.

آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) و سازمان های اطلاعاتی غربی بر این باور بودند که نطنز نیز در مرکز مخفیانه سلاح هسته ای برنامه تا 2003. با این حال ایران را رد کرده است به دنبال سلاح های هسته ای.

تهران پیشتر جاه طلبی های هسته ای خود را پس از رسیدن به توافق با شش کشور دیگر در سال 2015. قابل توجه تحریم های بین المللی در این کشور برداشته شد و تحت قرارداد.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خارج از توافق در 2018, reimposing سخت تحریم در حال حاضر آور اقتصاد است. این باعث شده است که به ایران کاهش تعهدات خود را به عنوان به خوبی.

زیرزمینی "موشک های شهرستانها"

در یک حادثه جداگانه, این ارتش ایران روز یکشنبه گفت که به اصطلاح "موشک شهرستانها" ساخته شده در زیر زمین سایت های در امتداد خط ساحلی خلیج فارس.

"ایران تاسیس زیرزمینی خشکی و دریایی موشک شهرستانها در تمام طول سواحل خلیج فارس و خلیج عمان است که می تواند یک کابوس برای ایران و دشمنان" دریادار علی رضا Tangsiri گفت: صبح-e صادق هفتگی.

این کشور و رهبران نظامی کرده اند که اغلب به نقل از افزایش تهران نظامی دلاوری. این تحولات را نه تایید شده در سطح جهان است.

ببینید/aw (ایسنا AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب