ایتالیا: جنوا افتتاح پل و دو سال پس از فاجعه

جنوا را Morandi بزرگراه پل در سال 2018 کشته شدن 43 نفر و مجروح شدن صدها نفر. جدید پل طراحی شده توسط یک ستاره م

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

جنوا را Morandi بزرگراه پل در سال 2018 کشته شدن 43 نفر و مجروح شدن صدها نفر. جدید پل طراحی شده توسط یک ستاره معمار و ساخته شده در زمان ثبت اما احساسات مخلوط شده پیش از افتتاح آن.

ایتالیایی شهرستان بندر جنوا مجموعه برای افتتاح آن جدید San-Giorgio بزرگراه پل روز دوشنبه در مدت کوتاهی قبل از دو سال سالگرد Morandi پل سقوط.

در 14 اوت سال 2018 به Morandi بزرگراه پل — پس از نام مهندس که در طراحی آن — راه داد در طول باران های سنگین. ده ها تن از اتومبیل و چندین کامیون سقوط کرد و بر روی خطوط راه آهن زیر. در مجموع 43 نفر کشته در فاجعه و صدها نفر دیگر مجروح شدند.

حادثه — ایتالیا یکی از بدترین مدنی بلایای طبیعی در دهه درخشید نور در این کشور فقیر نگهداری از زیرساخت های خود را به عنوان به خوبی به عنوان جرقه رسیدگی به تلفات جاده اپراتور Autostrade زد که پل.

جایگزینی پل طراحی شده توسط ستاره, معمار و جنوا بومی رنزو پیانو که او نیز معمار برای سفال در لندن و مرکز ژرژ پمپیدو در پاریس.

از آن خواهد شد یک "نماد جدید در ایتالیا رو به افزایش دوباره گفت:" نخست وزیر جوزپه کونته خواهد شد که حضور در مراسم تحلیف.

رئیس جمهور ایتالیا سرجیو Mattarella خواهد بود که برای اولین بار به طور رسمی عبور از پل جدید است. پیانو نیز بود در باز کردن.

خانواده های قربانیان هستند حضور در این مراسم است. به جای آنها نشست 10 روز بعد به مناسبت دومین سالگرد فاجعه است.

پلی استور باز خواهد شد به ترافیک در روز سه شنبه یا چهارشنبه.

رکورد زمان ساخت و ساز

وجود دارد فقط 18 ماه بین تخریب پل قدیمی به افتتاح پل جدید است. از این پل-احداث فرایند به طول انجامید فقط 10 ماه — یک نقطه از غرور و افتخار برای کشور اغلب برای انتقاد سرعت آهسته آن را در انجام پروژه های عمومی.

"هیچ روزی برای ما کار می کرد از طریق کریسمس و عید پاک بیش از حد. آن جنون بود اما ما تمام مجموعه در این سال که " پل سال,'" گزارش عمومی آلمان ARD پخش با استناد به سر کارگر ساختمانی استفانو مسکنی.

آن را "افتخار" به بخشی از این پروژه اضافه شده مسکنی.

یک تلخ و شیرین باز

با وجود موفقیت این پروژه, افتتاح مجموعه به یک خاموش امر از احترام به قربانیان و خانواده های آنان است.

"احساس وجود دارد از هر دو پشیمانی برای چه اتفاق افتاد و غرور در کار است که انجام شده است" شهردار جنوا و دولت منصوب کمیسیون برای بازسازی پل مارکو Bucci گفته خبرگزاری رویترز،. "ما کار کرده ایم و نشان داده ایتالیایی تعالی."

مسکنی گفت که او و همکارانش نمی شد برنامه ریزی در جشن, پل, ترس باعث سوء تفاهم: "مطمئن شوید که ما ساخته ایم چیزی خوب است اما اولین چیزی وحشتناک صورت گرفت" گزارش ARD.

Autostrade تحت بررسی

Autostrade اجرا می شود که تقریبا نیمی از ایتالیا بزرگراه شبکه است که در حال حاضر تحت بررسی برای مقصر قتل زیر پل تراژدی. چند مقامات وزارت حمل و نقل نیز در حال بررسی است.

این شرکت مواجه اتهام جعل ایمنی گزارش و در خانه فشار به بریده بریده هزینه های تعمیر و نگهداری.

Atlantia پدر و مادر از Autostrade متمایل به فشار در ماه گذشته و واگذار کنترل عوارض آن-جاده اپراتور خواهد بود که ملى.

kmm/aw (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب