اف بی آی می گوید حمله در تگزاس پایگاه نیروی دریایی 'مربوط به تروریسم'

ماموران فدرال می گویند که آنها در حال کاوش که آیا تیراندازی در پایگاه کورپس کریستی بود تروریستی انگیزه. مسلح ب

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

ماموران فدرال می گویند که آنها در حال کاوش که آیا تیراندازی در پایگاه کورپس کریستی بود تروریستی انگیزه. مسلح به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط سپاه پاسداران پس از زخمی شدن یک ملوان.

FBI تایید اوایل روز جمعه که یک تیراندازی روز قبل در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در تگزاس بود و احتمالا "مربوط به تروریسم" گرچه مقامات نداد بیشتر است. این حمله در ایستگاه در شهر کورپس کریستی چپ ملوان زخمی شده و فرد مسلح کشته شدند.

در حدود 6.15 a.m به وقت محلی (1100 UTC) در روز پنج شنبه مهاجم بعد از شناسایی به عنوان آدم Alsahli از کورپس کریستی بود و تلاش برای به دست آوردن دسترسی به پایگاه با باز کردن آتش بر روی ملوان بود که حفاظت از دروازه.

اما اگر مجروح او قادر به بیش از رول و با فشار دکمه که مستقر دروازه امنیتی مانع انکار او دسترسی داشته باشید.

مسلح 'خنثی'

Alsahli شد و سپس به ضرب گلوله کشته و با دیگر نیروهای امنیتی در پایه. مجروح ملوان شده و از بیمارستان مرخص.

"ما تعیین کرده اند که این حادثه صبح امروز در ایستگاه هوایی نیروی دریایی کورپس کریستی است که مربوط به تروریسم گفت:" FBI نظارت ارشد ساکن عامل Leah Greeves. "ما در حال کار مجدانه با ما, دولت محلی و فدرال همکاران در این بررسی که مایع است و در حال تحول است."

ادامه مطلب: 8 حقایق در مورد کنترل اسلحه در آمریکا

این حادثه یادآور یک تیراندازی در یک ایستگاه هوایی نیروی دریایی در پنساکولا فلوریدا در ماه دسامبر گذشته که در آن چهار نفر کشته شدند از جمله مجرم است.

اما در مورد مهاجم این کشور در این پایگاه به عنوان یک نوع از تبادل دانشجو بوده و در تماس با گروه تروریستی القاعده است. بر خلاف Pensacola, کورپس کریستی پایه ندارد دانشجویان خارجی و یا سربازان به طور منظم در محل.

تهدیدات مکرر

کورپس کریستی ایستگاه دیده است چند این حوادث در سال گذشته است. همچنین در ماه دسامبر ایستگاه مجبور به تحمیل یک مستند پس از یک شبیه تهدید و در اوایل سال گذشته شاهد یک مرد سعی کنید به رم کامیون خود را از طریق جلو دروازه.

اواخر روز پنج شنبه ماموران اف بی آی دیده می شد حذف اقلام از یک خانه در کورپس کریستی اما آنها را تایید نمی کنند اگر جستجو مربوط به حمله به پایگاه نیروی دریایی.

es/mm (خبرگزاری AP)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن