J. ایلین Cottrell و پیرسون گروه رسانه: مصرف در دایره کامل از زندگی

پیرسون گروه رسانه ای آن شناخته شده است, خبرگزاری مستقل, وحشی و خلاق فیلمنامه. در حال حاضر آنها را به حمایت از

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

پیرسون گروه رسانه ای آن شناخته شده است, خبرگزاری مستقل, وحشی و خلاق فیلمنامه. در حال حاضر آنها را به حمایت از "Breana را دایره کامل" توسط J. ایلین Cottrell یک کتاب است که برجسته چگونه گذشته های تاریک جاده ها کسی موظف است به راه رفتن بر روی به زودی منجر به آینده ای روشن پیش رو است. آژانس بسیار سخاوتمندانه به حمایت از یک فیلمنامه برای این قلبی, الهام بخش کتاب است.
 
در حال حاضر پيرسون گروه رسانه ای خواهد شد همکاری با یک و تنها موفق فیلمبردار, مدیر و سردبیر برای بیش از 25 سال تجربه خوزه زامبرانو Cassella. همراه با Casella این کتاب توسط J. ایلین Cottrell ارائه خواهد شد به بالا هالیوود تولید کنندگان و مدیران در مشارکت در 25 فیلم در جشنواره خواهد شد که آمدن در این سال 2020.
 
در اینجا یک نگاه اجمالی همهجانبه بخوانید: اگر آن را مانند احساس منفی کشیدن یک فرد را به ضعف می توان به مبارزه از یک قدرت رشد می کند که از درون. برای Breana او دوران کودکی زندگی مانند سفر از یک جهنم به دیگری. قلدر و خشونت چشمه در همه جا. Breana هرگز خودش را قوی تا زمانی که او در حال مراقبت از خانم سفید آموخته است که او را به, هرگز در زندگی است. او بعد از آن اتخاذ شده توسط سفیر هنری اصیل و همسرش پنه لوپه – یک برکت و رحمت در انتظار شکوفه نجیب ، به عنوان طرح پیشرفت شادی خانواده است برش های کوتاه برای Breana ربوده شده است به شدت مورد ضرب و شتم و فرض مرده است.
 
قدرت ایمان و نماز Breana کلیدی برای غلبه بر او مى دانند. مبارزه و برنده قلب بسیاری از جمله عشق از زندگی خود Breana سپس کشف یک راز است که تغییر خواهد کرد او را برای همیشه لطفا برای.
 
الهام را در خوب و بد در زندگی خود را با Cottrell را "Breana را دایره کامل است." پس از همه, شما باید قدرت خود را به کنترل قلب و ذهن خود را به عنوان شما به صورت روزانه طلوع و غروب خورشید است.
 
"Breana را دایره کامل"
نوشته شده توسط J. ایلین Cottrell
منتشر شده توسط انتشارات گذرگاه طاقدار
تاریخ انتشار: ژانویه 4, 2016
شومیز: $ 26.99
 
درباره نویسنده
J. ایلین Cottrell متولد و بزرگ شده در جامائیکا غرب هند و بعد از مهاجرت به نیویورک. او بازنشسته است و در حال حاضر ساکن در فلوریدا که در آن او است و احاطه او و فرزندان و نوه و نوه بزرگ. او یک مسیحی مؤمن معنی او دوست دارد همه مردم خدا را بدون تبعیض است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن