نگه داشتن خود را در آشپزخانه مشغول سازماندهی شده با این مخلوط کردن کاسه

من پخت و پز شده است بسیاری شده است. من سعی نمی پخت خمیر ترش (هنوز) اما من پخت و پز شده است تقریبا در هر وعده غ

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

من پخت و پز شده است بسیاری شده است. من سعی نمی پخت خمیر ترش (هنوز) اما من پخت و پز شده است تقریبا در هر وعده غذایی من شده است ، و در حالی که من لذت بردن از پخت و پز آن هنوز تغییر سرعت. من استفاده می شود به پخت و پز این حد. و بنابراین من شده است به دنبال راه هایی برای ساده کردن من روند پخت و پز به همه چیز را زیبا تر, جذاب, رستوران شایسته و چیزهایی که من در آشپزخانه یک فضای معمولا سرشار با کاسه و قابلمه و ماهی تابه به راحتی قابل کنترل است.

و سپس من تصادفا در سراسر این سفالین کاسه. ساخته شده از ظروف سفالین سنگ نما آنها سنگین و محکم اما نه بیش از حد سنگین است که باعث می شود آنها را به راحتی مانور برای دستگاه های همزن ریختن و خدمت. داخلی گرد است که جزئیات ظریف است که اجازه می دهد تا برای آسان تر مخلوط کردن آنها با پوشش نچسب و مقاوم در برابر خراش پایان است که نگه می دارد تا به هر گونه ظروف. آنها در مجموعه ای از سه بزرگترین یکی برای مخلوط مانند خمیر یک سالاد یا به عنوان یک ادم تنومند و بدقواره پاپ کورن کاسه متوسط اندازه افسانه است برای سبزیجات خرد شده و کوچکترین بزرگ برای مخلوط کردن ادویه جات ترشی جات پانسمان و یا آجیل است. بهترین از همه آنها پشته. در حالی که ممکن است به نظر می رسد مانند چیزی ارزش مشرف به من اعتماد آن را ضروری ترین. قبل از این من تا به حال چند کاسه که به سختی مناسب در داخل یک دیگر و پس از کشیدن آنها را به انجام برخی از پخت و پز همیشه دشوار و آزار دهنده است. در حال حاضر من سه کاسه من دوست دارم که به راحتی به یک دیگر نگاه خوب بر روی میز و می تواند tucked دور با سهولت. به علاوه یکی از بزرگ بسیار عالی برای پاپ کورن.

اما چیزی که مورد علاقه من در مورد آنها ؟ که آسان است. هر یک دارای پور-فواره زدن اب را ریختن خمیر پانسمان و دیگر سس ها یک تکه از کیک. راستش چرا همه کاسه دارای فواره?

پنج دو مخلوط کردن کاسه

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب