J. K. Rowling, 'پلیس' و فرهنگی حساب: آیا طرفداران بدهکار?

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این Muggles در حال اقدام

اگر شما یک فرد در این جهان یک احتمال وجود دارد که چیزی است که شما مانند لغو شد در این هفته.

شاید آن خالق محبوب سری از جوان بالغ کتاب که سمان او متعصب views مورد transgender community.

شاید عجیب و جالب آشپزی در یوتیوب با نهادی نقاط کور نسبت به نژاد است که ساده برای دیدن, اما شما نادیده گرفته شود چرا که یادگیری چگونه لذیذ همجنس باز بود و لذت بخش.

شاید آن یک سری واقعیت شما استفاده می شود به تماشای خود را با دوستان دوران کودکی نه واقعا ثبت نام چگونه آن را ستایش بیش از حد پلیس به زور و نقض حقوق شخصی و ایمنی—یا live نسخه شما به تماشای دقیقا به این خاطر این کار را کرد.

شاید این یک نا کلاسیک فیلم که افسانه هاو روایات قومی است جایگزین ارزش خود را و اجازه دهید صادقانه شما را به تماشای هر حال.

شاید آن را بی روح ستاره واقعیت است که هنگامی که به دنبال ستایش و اعتبار سنجی برای قرار دادن یک رقیب یک زن سیاه پوست در تیررس پلیس تحت ادعای نادرست است.

شاید آواز خواندن دختر ساده که تبدیل به یک مواج ،

شاید این فقط یک تخت از نژادپرست است.

برخی از این "cancelations" آیا از trigger-کلمه ضرب المثلی نوع زمانی که یک فرد اعتراض عمومی نمایش ها و اقدامات دیگر reconcilable برای کسانی که پشتیبانی و یا آنها را استخدام. برخی از آنها تحت اللفظی: تا زمانی پلیسپس از 32 سال اجرا و همچنین زنده P. D., پس از اعتراف به این که این سری تا به حال فیلم برداری از یک پلیس به قتل—و سپس نابود شده این فیلم.

دیگران ممکن است به بلندی فقط جلو: در این لحظه ما چگونه آشتی دیوار-به-دیوار پلیس درام در پخش برنامه تلویزیون? در عین حال برخی دیگر پیچیده تر است. پس از شلیک Vanderpump قوانین ستاره Stassi شرودر و کریستن Doute گذشته نژادپرستانه رفتار چه نوع حساب است که براوو رفتن به آن بیش از حد-زیادی-به-توجیه دیگر ستاره ها که به نمایش گذاشته اند ،

حساب است که کلمه حق در اینجا و آن را اعمال نمی شود فقط به مردم و پروژه های در سوال و به شرکت های پدر و مادر نگه داشتن آنها را پاسخگو باشد. این یک حساب برای طرفداران بیش از حد.

آن را برای طرفداران که در حال خوشحالم که به بخشی از سمت راست از تاریخ است. آن را برای طرفداران که عصبانی هستند که کارهایی مانند آنها در حال دور گرفته شده است. آن را برای طرفداران که می خواهند حتی بیشتر در پاسخگویی. آن را برای طرفداران که اصرار دارند که نظرات شخصی و رفتار نباید هر زمانی که می آید به محتوای آنها لذت ببرید. آن را برای طرفداران تشویق در این تصمیم گیری و طرفداران با عصبانیت decrying فرهنگی گشتاپو.

به عنوان معروف پرشور طرفداران هری پاتر حق رای به افزایش بیان مواج ناامیدی در تعصب حمایت توسط خالق آن است و جای تعجب پرشور طرفداران زنده P. D.—که راه اندازی حمله باطل مبارزات بر روزنامه نگاران و منتقدان خواستار آن لغو—فقط خشم وجود دارد یکی دیگر از سوال فراتر از درست و نادرست از این همه. این سوال از چه طرفداران بدهکار هستند از فرهنگ آنها حمایت—و آنچه که آنها مایل به پذیرفتن به منظور بهره گیری از نگه داشتن آن ؟

از آنجا که این سرمایه گذاری عاطفی و یا شاید به این دلیل که آنها فقط آسان آلت میکرو اخبار چرخه را احاطه کرده است که این "cancelations" تبدیل به سیاسی.

می دانستند که بسیاری از مردم تقاضاهای مصرانه به صف تا چهار ساعت از بر باد رفته تا HBO حداکثر به طور موقت آن را کشیده و به زودی reinstituting آن را با متصل بحث بافت تاریخی و denouncement از آن نژادپرستانه توصیفاتی?

این تصمیم موجب غلط گریه سانسور از محافظه کاران—نکته وجود دارد: قانون اساسی حق دسترسی بر باد رفته در یک جریان پلت فرم—آشکار چگونه این تصمیمات را تبدیل به غرفه های بد-ایمان بازیگران. این "طرفداران" که متصل به بدنام فیلم است که آنها نه تنها خود را نادیده می گیرند نژادپرستی اما نمی توانم تحمل فکر به دنبال آن در دیگر جریان خدمات ؟ و یا آنها سیاسی اپورتونيست?

حتی اگر و هنگامی که خشم واقعی است آن را پیچیده است.

وجود دارد کسانی که به نقطه ای که آنها می گویند که Vanderpump قوانین است خیالبافانه سری واقعیت و نباید توجه به آنچه در آن ستاره فراموش کردن-صفحه نمایش ؟ وجود دارد یک بحث وجود دارد مطمئن شوید.

آیا نشان دادن واقعیت و شبکه ای که در آن پخش مدیون مخاطبان آن اعتماد است که آن را به کارگیری و تقویت نژادپرستانه صدای? وجود دارد قطعا یک استدلال وجود دارد.

وجود دارد و کسانی که استدلال می کنند که شلیک چهار ستاره کافی نیست که وجود دارد این گزارش بیشتر به خطر بیافتد اعضای بازیگران هنوز هم در نشان می دهد و در سراسر کل شبکه? بله.

بنابراین پس ما کجا زمین ؟ چه راست ، این آسان نیست و این نقطه است.

اگر این لحظه در مورد نه فقط واکنش—خشم و انزجار همدلی—اما در عمل پس از آن که به معنی مقابله با مشکلات و انجام کار. که کار آسان نیست و آن است که همیشه محبوب است. این هم عاطفی. اما این دلیل کافی نیست برای انجام آن است.

آن را به عنوان آسان برای بسیاری از افراد می گویند "پیچ J. K. Rowling و کسانی که لعنت کودکان و نوجوانان کتاب او نوشت:" به عنوان آن را برای توییتر اوباش روشن و با دقت هوشمند آنها ممکن است. همه چیز J. K. Rowling گفت نامعقول است. هر پلت فرم او باید دور گرفته شده است. آن را در حال حاضر ممکن است غیر ممکن است برای کاردانی داستان او به ارمغان آورد به جهان با ناپسندیده, نابخشودنی views او است ،

آن را یک بحران وجدان برای افرادی که برای آنها کار می کنند نه فقط در ارتباط با خالق اما به عمیق شکل گیری خاطرات و تجارب است. جهان داستانی ممکن است با هم گره خورده اوراق قرضه خانواده و دوستی های تشکیل شده بیش از چند دهه از مشترک اتصال به این جهان است.

این که چرا این چیزها دلسرد کننده است. شما می توانید برای ایستادن درست و هنوز هم دلسرد شود عمل است که باید در نظر گرفته شود.

چیزهایی که خرد در هنگام پرتاب کردن پایه نیست همیشه استقبال به سلامتی زمانی که آنها سقوط. وجود دارد گاهی اوقات یک عزاداری دوره ازاد به هر توجیه و یا بخشش برای اقداماتی که موجه سرنگونی در وهله اول. آن را یک لایه از خشم ما همه احساس در حال حاضر.

چگونه وجود دارد افرادی که این کار و می گویند این چیزها ؟ چگونه می تواند از آنها بود بنابراین ناامید کننده? چگونه ما آن را ببینید ؟ چه بخشی را ما در آن است ؟ و شاید این سوال ما باید تمرکز بیشتر: چرا از آن گرفته شده است این را تغییر دهم ؟

واکنش به کی رولینگ جنجال فقط یک مثال است اما آن را می توان در مقیاس های مختلف به بسیاری از این cancelations و چگونه طرفداران واکنش. در هر صورت ممکن است همه ما به لطف دانیل رادکلیف برای بیان این احساسات پیچیده غرب ایستادن برای آنچه درست است در حالی که همچنین در حال نا امید در چیزی است که شما یک بار عاشق:

به تمام افرادی که در حال حاضر احساس می کنید که تجربه خود را از این کتاب شده است مخدوش و یا کاهش من عمیقا متاسفم برای درد این دیدگاه را شما ایجاد می شود. من واقعا امیدوارم که شما لازم نیست به طور کامل از دست دادن چیزی با ارزش بود در این داستان به شما. اگر این کتاب به شما آموخت که عشق قوی ترین نیروی در جهان قادر به غلبه بر هر چیزی; اگر آنها به شما آموخت که قدرت در تنوع و ایده های جزمی از تمیزی منجر به سرکوب گروه های آسیب پذیر; اگر شما بر این باورند که یک شخصیت خاص است trans nonbinary یا جنسیتی مایع و یا که آنها همجنسگرا و یا دو جنسی; اگر شما یافت هر چیزی در این داستان که طنین انداز با شما و کمک به شما در هر زمان در زندگی خود را -- پس از آن است که بین شما و این کتاب است که شما به عنوان خوانده شده و آن مقدس است. و به نظر من هیچ کس نمی تواند لمس است. آن را به معنی آنچه در آن به معنی به شما و من امیدوارم که این نظرات را نمی خودگذشتگی است که بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن