نویسنده ترکیبی از اکشن و رمز و راز در سرد رمان ماجراجویی

تجربه نوع دیگری از ماجرا با نویسنده لری P. آورباخ آخرین رمان "روح Redd کوه" است که به دنبال یک شکارچی بزرگترین

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

تجربه نوع دیگری از ماجرا با نویسنده لری P. آورباخ آخرین رمان "روح Redd کوه" است که به دنبال یک شکارچی بزرگترین, دست نیافتنی ترین تلاش.

در "روح Redd کوه" وارنر بارنی یک افتخار و خود محور کهنه شکارچی بازگشت به Redd کوه 30 سال پس از آخرین فاجعه اعزامی هنگامی که چندین نفر کشته شدند در غم snowslide. در بازگشت وارنر است که مصمم به گرفتن افسانه بزرگ الک. جالب از شخصیت های همراه او در این شکار از جمله بسیار مشکوک پارک رنجر جری بروس. خواهد سفر خود آنها منجر به افسانه ای الک کوه و یا آنها را کشف چیزی بیشتر سردرگم تر از هر چیزی که آنها تصور کرده اند?

هالیوود نقد کتاب می گوید: در مورد این کتاب: "این داستان مناسب برای هر کسی که لذت می برد یک روح خوب داستان های خارج از منزل و یا علاقه مند به اکتشاف شکارچیان' باورها در مقابل غیر شکارچیان جهان.... این داستان پر شد با افسانه ها و اساطیر, ساختمان, توسعه شخصیت و یک interweaving طرح آورده است که همه از شخصیت به زندگی است."

وقتی پرسیده شد که در مورد درخواست تجدید نظر از داستان نویسنده آورباخ پاسخ که "روح Redd کوه" بیشتر وابستگی روانی توسعه بر اساس ثابت شده روان روابط و روش درمان. نویسنده همچنین تاکید می کند که او می خواهد خوانندگان خود را برای تحقق بخشیدن به تاثیر هر عمل آنها تصمیم به گرفتن. این کتاب به عنوان خوانده شده برای هر کسی که دوست دارد ماجراجویی و داستان های ارواح.
 
روح Redd کوه
نوشته شده توسط لری P. آورباخ
E-book | $2.99
شومیز | $16.00
گالینگور | $18.99
 
نسخه کتاب موجود در آمازون و بارنز و شریف و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
درباره نویسنده
آورباخ شده است یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز در پورت سنت لوسی فلوریدا برای 29 سال است. او 36 سال ازدواج با همسرش که او نیز خود را شریک و الهه شعر و موسیقی به او کمک می کند تا با مقدماتی ویرایش و داستان. آورباخ هدف این است که سرگرم آموزش و ایجاد یک راه جدید برای نگاه در موقعیت های روزمره و یا مشکلات کمک خواهد کرد که دیگران غلبه بر مخالفان خود را. او همچنین با هدف پذیرفته شده و به رسمیت شناخته شده نویسنده است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب