جیمز Kwaku Gbanaglo نشان می دهد که قدرت از آغاز در خود انگیزه کتاب در موفقیت

"یادگیری گرامی کمی آغاز" پر در هر صفحه با تشویق چگونه مردم می توانند در نهایت رسیدن به اهداف خود از طریق تعجب

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

"یادگیری گرامی کمی آغاز" پر در هر صفحه با تشویق چگونه مردم می توانند در نهایت رسیدن به اهداف خود از طریق تعجب از "کوچک آغاز شود."
 
"یادگیری گرامی کمی آغاز" ارائه شده در حال حرکت مذاکرات در حال تبدیل شدن به موفق با راهنمایی روزانه تشویق سازمان آموزش نظم و انضباط و پشتیبانی سیستم. جیمز Kwaku Gbanaglo مشترک با ارزش روشنگری گفتمان در کتاب مقدس حقایق و اصلاح معیوب و یا ضعیف طرز فکر و کمال محدودیت و عدم تمرکز است که برطرف انرژی افراد را از دستیابی به رویاهای خود.
 
جیمز Kwaku Gbanaglo تشبیه گفتمانی خود اهمیت کمی آغاز با تنظیمات کسب و کار است که دارای اصول است که می تواند در هر موفقیت هدف است. در میان کسانی که مورد بحث بودند عواملی که در ایجاد یک کسب و کار پایدار و موفق مانند بهبود مهارت های مدیریتی, هدف-تنظیم استراتژی های ارتباطی مناسب هیئت دلسوزی برای کارکنان و دیگران به رسمیت شناختن صادقانه دستاوردهای رکورد نگه داشتن و ارزیابی و بازاریابی است.
 
برای خوانندگان که به دنبال یک کتاب است که انگیزه آنها را برای تبدیل شدن به موفق و در حال حاضر آنها را با گام در مورد چگونه به انجام این کار همراه با یک انتخاب دقیق از adages از سراسر جهان, آیات کتاب مقدس داستان های موفقیت و تصاویر دیگر از این کتاب جدید "یادگیری گرامی کمی آغاز" یک انتخاب برای آنها.
 
نسخه کتاب موجود در آمازون (https://www.amazon.com/gp/product/1951193873/ref=dbs_a_def_rwt_bibl_vppi_i1) و دیگر کتاب فروشی آنلاین.
 
 
"یادگیری گرامی کمی آغاز"
 
نوشته شده توسط جیمز Kwaku Gbanaglo
منتشر شده توسط Folioavenue خدمات نشر
تاریخ انتشار: ژوئن 15 سال 2020
شومیز قیمت: $10.99
 
درباره نویسنده
 
جیمز Kwaku Gbanaglo شد, یک معلم حرفه ای برای نوزده سال در غنا. او یک مسیحی اختصاص داده شده از سال 1992. او خود را آغاز کرد وزارت کار در فضل توسعه کلیسا که در آن او پیوست بشارتی و مشاوره تیم. او برنده روح خداوند. بعد از آن او ساخته شده یک اغل گوسفند رهبر در فضل توسعه کلیسا. او به کمک در شعبه کلیسا در عشق Community Chapel در Dansoman شعبه در آکرا غنا. جیمز در ترکیب خود کلیسا وزارت آموزش و پرورش خود را به دست آورد و دیپلم خود را در زبان انگلیسی در دانشگاه کیپ کست در 2003-2005. جیمز منصوب شد به عنوان یک شپرد بین المللی کاریزماتیک کلیسا در گرند پریری (دالاس) در تگزاس است. او همچنین عنوان بخشی از جنوب آرلینگتون و اولس. جیمز و همسرش, جانت Gbanaglo در حال حاضر زندگی می کنند در آرلینگتون تگزاس با دو فرزند خود Ewoenam و Elinam Gbanaglo. بعد از تصادف او جیمز قادر به کار و نه ادامه تحصیل. خدا به او هدیه ای از نوشتن و از این نویسنده چندین کتاب است.
 
نقل قول:

"شروع به لذت بردن از چیزهای کوچک و زمان خواهد آمد زمانی که شما شروع به لذت بردن از نعمت بزرگتر."

"شما نمی تواند رسیدن به هدف خود را با انجام به صورت اتفاقی همه چیز باید برنامه ریزی شود با احتیاط."
 
"خدا خواسته ما را به سر و هرگز دم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن