چین و بریتانیا از "عواقب' بیش از هنگ کنگ تابعیت طرح

یک روز پس از بریتانیا گفت: آنها را به باز کردن یک مسیر به شهروندی برای 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان به دلیل

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

یک روز پس از بریتانیا گفت: آنها را به باز کردن یک مسیر به شهروندی برای 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان به دلیل یک بحث جدید چینی, قانون تامین, پکن تهدید کرده است که در لندن با "مربوطه اقدامات است."

چین هشدار داده که بریتانیا در روز پنج شنبه می تواند مقابله به مثل با "مربوط به اقدامات" پس از تصمیم بریتانیا برای گسترش گسترده تر مسیر به شهروندی برای ساکنان هنگ کنگ.

به سفارت چین در لندن با صدور بیانیه ای تاکید کرد که "همه چینی هموطنان زندگی در هنگ کنگ در حال اتباع چینی."

"اگر بریتانیا جانبی باعث می شود یک طرفه تغییرات مربوطه عمل آن را نقض موقعیت خود را و تعهدات و همچنین قوانین بین المللی و هنجارهای اساسی حاکم بر روابط بین الملل" در این بیانیه ادامه داد. "ما قویا مخالفت با این و حق را مسئول اقدامات است."

در یک کنفرانس مطبوعاتی پکن سخنگوی "محکوم" تصمیم بریتانیا و گفت: آنها نگه داشتن وعده های خود در هنگ کنگ. سخنگوی هشدار داد از "عواقب."

بیشتر بخوانید: پکن 'امنیت' قانون را تهدید هنگ کنگ مالی hub وضعیت

پلیس هنگ کنگ ساخته شده و صدها نفر از بازداشت پنج شنبه تحت یک بحث جدید به اصطلاح امنیت و قانون در این چینی-اجرا در منطقه است. برخی از دستگیر شدند برای تکان دادن پرچم و یا "اجرای خود را با قصد مانند تجزیه طلبی و یا براندازی." هنگ کنگ دیده می شود گسترده طرفدار استقلال و دموکراسی تظاهرات بیش از سال گذشته است.

'شعله آزادی ارزشمند است'

انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab متعهد است که بریتانیا را ارائه تابعیت به حدود 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان که باید انگلیسی, ملی در خارج از کشور گذرنامه و یا کسانی که واجد شرایط برای یکی.

"ما در کنار مردم هنگ کنگ" تاریخ و وزیر سیمون کلارک گفت: پخش اخبار آسمان در روز پنج شنبه. "شعله آزادی بسیار گرانبها است و ما ساخته شده را تضمین می کند به کسانی که ما را ترک هنگ کنگ و بنابراین ما انجام خواهد داد هر آنچه که مورد نیاز است این است که در قدرت ما مطمئن شوید که این را تایید کرد."

بیشتر بخوانید: هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ مراحل پایین از دموکراسی گروه

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون نیز پنج شنبه اعلام کرد که دولت او با توجه به ارائه "پناهگاه امن" ویزا هنگ کنگ از ساکنان که ممکن است در معرض خطر با توجه به این به اصطلاح قانون تامین. چین وزارت امور خارجه به سرعت با صدور بیانیه ای خواستار استرالیا به دخالت چین در امور داخلی.

هنگ کنگ داشت زیر انگلیسی, صلاحیت تا سال 1997 زمانی که آن را تحویل به چین است. یک بخش کلیدی از تحویل معامله شد که پکن را حفظ شهرستان قضایی و قانونی استقلال یک وعده است که منتقدان می گویند نقض شده است.

دستگیری بیش از پلیس سلاح سرد

روز چهارشنبه درگیری با پلیس صورت گرفت در سالگرد تحویل. در حالی که اکثر تظاهرات ظاهرا صلح آمیز یک مرد دستگیر شد صبح روز پنجشنبه با چاقو یک افسر پلیس است.

مقامات می گویند که این زن 24 ساله تا به حال سوار یک پرواز به لندن اما بازداشت شد و گرفته شده از هواپیما. پلیس ارسال شده یک ویدیو را در رسانه های اجتماعی در روز شنبه یک افسر پلیس خونریزی از بازوی خود را.

بریتانیا به دنبال روابط نزدیک تر با چین پس از آنها به سمت چپ اتحادیه اروپا در ژانویه سال 2020 است.

رسانه های انگلستان گزارش دادند که مقامات بریتانیا احضار سفیر چین مقیم کابل ملاقات بعد از آن در روز پس از انتشار این بیانیه پس از چین گفت بریتانیا باید "خودداری از دخالت در هنگ کنگ امور در هر راه است."

اد/ng (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب