سرگرمی یکی از نشانه نگاه اول مقابله با تولید کننده جرمی Latcham

سرگرمی یکی (eOne) وارد شده به یک نگاه اول توافق با تهیه کننده و سابق استودیو مارول اجرایی جرمی Latcham. همکاری

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

سرگرمی یکی (eOne) وارد شده به یک نگاه اول توافق با تهیه کننده و سابق استودیو مارول اجرایی جرمی Latcham. همکاری جدید به شرح زیر eOne کسب Hasbro در اوایل این سال و بیشتر خواهد شد و قدرت eOne توانایی تولید گسترده درخواست فیلم و تلویزیون محتوا طراحی شده برای مخاطبان جهانی از Hasbro کتابخانه گسترده ای از IP.

این پروژه برای اولین بار اعلام کرد بر اساس این توافق یک فیلم Dungeons & Dragons, که توسط جادوگران از ساحل یک Hasbro تابعه آن نیز مدیریت سحر و جادو: جمع آوری شده است. جاناتان گلدشتاین و John Francis Daley متصل به نوشتن و مستقیم این فیلم که توسط شرکت تولید شده توسط eOne, Hasbro جهانی entertainment استودیو پارامونت. این فیلم نخستین پروژه برای eOne با پارامونت پس از eOne کسب Hasbro است.

نیک مایر, eOne رئیس جمهور از فیلم اظهار داشت: "جرمی است که در سطح انبوه با استعداد تهیه کننده با سابقه ایجاد واقعی-به-نام تجاری فیلم با حجم و دامنه که طنین انداز با مخاطبان و اکسل در مقیاس جهانی است. در ما هیجان انگیز عصر جدید با Hasbro ما هیجان زده برای شروع این همکاری جدید و نگاه به جلو به اشتراک گذاری پروژه های شگفت انگیز است که به آمده است."

Latcham افزود: "نیک و کل eOne تیم را من به استقبال برابر با آغوش باز. Hasbro فوق العاده کتابخانه غنی از محبوب برندها علاوه بر این فرصت را به توسعه مواد اولیه باعث می شود برای یک بازی بسیار هیجان انگیز گام بعدی برای من به عنوان یک سازنده خلاق. شور و شوق من برای گفتن داستان غرق در قلب, طنز و منظره راستا با D&D را در دهه همهجانبه ماجرا محور داستان سرایی و من فراتر از آن هیجان زده برای کمک به جان و جاناتان, eOne پارامونت و جادوگران از ساحل را به این جهان سرشار به filmgoing مخاطبان است."

جرمی Latcham اخیرا تولید شده 2018 را بد بار در ال رویال. قبلا Latcham صرف سیزده سال در استودیو مارول که در آن او اجرایی تولید SPIDER-MAN: HOMECOMING, AVENGERS: AGE OF ULTRON, نگهبان کهکشان و marvel's AVENGERS. Latcham شد و تولید کاردانی در تحسین فیلمهای مرد آهنی و شرکت تولید کننده آن IRON MAN 2.

Hasbro اضافی فیلم خواص شامل ترانسفورماتور و G. I. JOE فیلم franchises.

در مورد eOne

سرگرمی یکی Ltd. (eOne) یک استعداد محور استودیو مستقل است که دارای تخصص در توسعه کسب و تولید و تامین و توزیع و فروش سرگرمی مطالب. به عنوان بخشی از جهانی بازی و سرگرمی شرکت Hasbro (NASDAQ: اتحاد), eOne تخصص دهانه در سراسر فیلم, تلویزیون و موسیقی تولید و فروش; خانواده, برنامه نویسی, تجارت و صدور مجوز; محتوای دیجیتال; و سرگرمی زندگی می کنند. از طریق آن گسترده و رسیدن به مقیاس و یک تعهد عمیق به با کیفیت بالا, سرگرمی, eOne آنلاک قدرت و ارزش خلاقیت است.

eOne به ارمغان می آورد به بازار اصلی و محتوای موجود در منابع IP از Hasbro نمونه کارها 1500+ برندها و از طریق متنوع شبکه ای از همکاران خلاق و eOne شرکت ها از جمله: بین المللی فیلم توزیع شرکت سیرا/میل; Amblin همکاران با دریم استودیو های شرکت کننده رسانه ها و تکیه سرگرمی; Makeready با براد وستون; unscripted تلویزیون, شرکت های تولید , تبادل نظر, 83, Daisybeck, Blackfin و بچه غژغژ سرگرمی; سرگرمی زندگی می کنند رهبران دور اتاق زندگی می کنند; در کلاس جهانی موسیقی شرکت های صوتی, شبکه Dualtone گروه موسیقی و آخرین باند; و برنده جایزه محتوا در حال ظهور و فناوری استودیو محل مخفی.

در مورد Hasbro

Hasbro (NASDAQ: اتحاد) جهانی است بازی و سرگرمی شرکت متعهد به ایجاد جهان بهترین بازی و سرگرمی تجارب است. از اسباب بازی و محصولات مصرفی به تلویزیون, فیلم,بازی دیجیتال عمل زندگی می کنند, موسیقی, و واقعیت مجازی تجربه Hasbro متصل به مخاطبان جهانی با آوردن به زندگی عالی و نوآوری های داستان ها و علامت های تجاری در سراسر تاسیس و مبتکر سیستم عامل است. Hasbro یاد برندها شامل NERF, سحر و جادو: گردهمایی, MY LITTLE PONY, ترانسفورماتور, PLAY-DOH انحصار نوزاد زنده, تفنگداران قدرت, PEPPA خوک و PJ ماسک به عنوان به خوبی به عنوان بزرگترین شریک تجاری است. از طریق آن جهانی entertainment استودیو eOne, Hasbro است که ساختمان را برای برندهای خود در سطح جهان از طریق داستان سرایی و محتوای تمام صفحه نمایش. Hasbro متعهد به ساختن جهان به مکانی بهتر برای کودکان و خانواده خود را از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت ها و انسان دوستی. Hasbro رتبه 13 در سال 2019 100 بهترین شرکت شهروندان لیست توسط CR مجله شده است و نام یکی از جهان ترین شرکت های اخلاقی® توسط Ethisphere موسسه برای نه سال گذشته. ما به طور معمول به اشتراک گذاری مهم کسب و کار و نام تجاری به روز رسانی در مورد روابط سرمایه گذار, وب سایت اتاق خبر و کانال های اجتماعی (@Hasbro در Twitter و Instagram).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن