جو بایدن رسما پیاپی ما نامزدی حزب دموکرات

جو بایدن می گوید که او به اندازه کافی حزب دموکرات-پشتیبان گیری از نمایندگان برای به چالش کشیدن رئیس جمهور دونا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

جو بایدن می گوید که او به اندازه کافی حزب دموکرات-پشتیبان گیری از نمایندگان برای به چالش کشیدن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر انتخابات آمریکا. بایدن عبور از آستانه در tallying انتظار پس از 8 مقدماتی برگزار شد.

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب جو بایدن اعلام کرد اواخر روز جمعه که حزب او تا به حال "امن" او حداقل 1991 نمایندگان مورد نیاز برای برنده شدن رسمی نامزدی.

رای گیری-با-پست — با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس — چپ بود, انتخابات ریاست جمهوری افغانستان شمارش تا اواخر روز جمعه به وقت محلی.

آسوشیتد پرس گفت: "یک افزایش بزرگ" در پست گرداند و از جمله کسانی که از, Indiana, Pennsylvania و رود آیلند حال افزایش بایدن نتانیاهو به سال 1993 نمایندگان — فراتر از سال 1991 آستانه مورد نیاز در داخل حزب دموکرات است.

"با هم ما می توانیم برنده نبرد برای روح این ملت" بایدن در توییتر نوشت که تظاهرات ادامه داد: بیش از مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در پلیس سفید دست و گسترده outcries بیش از نژادپرستی است.

"من با افتخار می گویند که ما در حال رفتن به این انتخابات متحد حزب" بایدن افزود که در حال حاضر وعده داده شده برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا.

ادامه مطلب: جو بایدن متعهد به انتخاب یک زن به عنوان معاون رئیس جمهور

بایدن به دنبال زن ریاست جمهوری در حال اجرا-mate

در میان جبهه-دونده سابق کالیفرنیا دادستان کل سناتور کامالا هریس, New Mexico فرماندار میشل Lujan گریشام و سناتور الیزابت وارن.

بایدن که شروع شد با شروع کند در میان بیش از 20 دموکراتیک امیدوار ابتدا در مواجه با چالش قوی از مترقی برنی ساندرز که در ماه آوریل گفت که او "تعلیق" مبارزات انتخاباتی خود.

بایدن دستیابی به موفقیت در زمان قرار داده شده در کارولینای جنوبی اولیه در اواخر فوریه از طریق قاطع حمایت از رای دهندگان آفریقایی-آمریکایی.

بایدن 77, که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور تحت, باراک اوباما, رفت و به انزوا در میان coronavirus همه گیر در اواسط ماه مارس.

او دوباره ظهور علنی در روزهای اخیر متعهد به مقابله با "نژادپرستی نظاممند" در میان طولانی-احساس خشم و عصبانیت بیش از افغانستان از آمریکایی های آفریقایی تبار.

"این یک زمان دشوار در آمریکا در تاریخ است. و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قهر تفرقه سیاست این است که هیچ پاسخ" بایدن روز جمعه گفت اضافه کرد:" کشور در حال گریه کردن برای رهبری است."

ادامه مطلب: Twitter, Facebook حذف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم تجلیل از جورج فلوید

بایدن در سوئیس مغلوب ساختن پیشی جستن بر کلمه-انتخاب

مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه غیر منتظره ما اشتغال پرش داده ها ممکن است روز جمعه پیشنهاد کرد که فلوید ممکن است خوشحال است.

"امیدوارم جورج است که به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر گفت: "این چیزی است که اتفاق می افتد برای کشور ما'," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

بایدن retorted از دلاور: "برای رئیس جمهور برای سعی کنید برای قرار دادن هر گونه کلمات در دهان جورج فلوید من راستش فکر می کنم مطرود است."

کاخ سفید ارتباطات مشاور بن ویلیامسون متعاقبا توضیح داده بایدن را interpretationas "نادرست است."

"این بسیار روشن بود که رئیس جمهور بود صحبت کردن در مورد مبارزه برای برابر عدالت و رفتار برابر تحت قانون" گفت: ویلیامسون.

ipj/aw (یمن)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن