مشترک تماس برای بلند پروازانه اتحادیه اروپا بودجه اقدامات برای فرهنگ

فرهنگی اروپا و خلاق بخش در میان اولین و سخت ترین ضربه بی سابقه COVID-19 بحران است. آنها نیز در میان آخرین. در

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

فرهنگی اروپا و خلاق بخش در میان اولین و سخت ترین ضربه بی سابقه COVID-19 بحران است. آنها نیز در میان آخرین. در سراسر اروپا و تقریبا در تمام فعالیت های فرهنگی لغو شده اند و یا به طور نامحدود به تعویق افتاد, در حالی که سالن و خرده فروشان بسته اند با عواقب فاجعه بار برای همه سازندگان و فرهنگی و متخصصان خلاق' معیشت و همچنین اکوسیستم به عنوان یک کل. میلیون ها شغل در خط هستند.

در قطعنامه خود در مورد چگونگی مبارزه با COVID-19 بحران و عواقب آن[1] پارلمان اروپا به درستی تاکید می کند که این فرهنگی و خلاق در بخش "آمار شده اند به ویژه با خرید اینترنتی از COVID-19" و "تماس برای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به ارائه پشتیبانی به فرهنگی و خلاق بخش به عنوان آنها نقش مهمی برای اقتصاد ما و زندگی اجتماعی هستند و به شدت تحت تاثیر بحران کنونی". کمیسیون وزرا و پارلمان اروپا نیز به طور منظم تاکید بر اهمیت حیاتی حفاظت و حمایت فرهنگی اکوسیستم و سازندگان در سراسر اروپا به اطمینان حاصل شود که آنها می توانند همچنان به ایجاد و سرمایه گذاری – برای لذت بردن از تمام اروپایی ها هر دو در طول و پس از بحران.

تا کنون اتحادیه اروپا ارائه بسیار مورد نیاز حمایت های مالی به کشورهای عضو برای محافظت از شغل کارگران و کسب و کار تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس اما نتوانسته است به اندازه کافی رسیدگی به نیازهای خاص ما بخش. فرهنگی و خلاق بخش که در €509bn در ارزش افزوده به تولید ناخالص داخلی و بیش از 12 میلیون شغل تمام وقت (7.5 % از اتحادیه اروپا نیروی کار) باید در نظر گرفته شود به عنوان اولویت بخش و بهره مندی از بودجه بلند پروازانه اقدامات. تنها تعداد محدودی از کشورها معرفی گسترده ای کردند طرح پرداخت غرامت در حالی که اکثر حرفه ای در کار فرهنگی و خلاق در بخش های قرار داده شد در مرخصی بدون حقوق به عنوان تعداد بسیار کمی از کارفرمایان باید وسیله ای برای ادامه پرداخت حقوق و یا پرداخت غرامت بدون حمایت دولت است. علاوه بر این ما بخش بسیار بالاتر از میانگین درصد خود اشتغالی کارگران با کمی به هیچ دسترسی به مزایای اجتماعی که خود را در شرایط مخاطره آمیز به عنوان آنها در سمت چپ و بدون منابع است.

به عنوان کمیسیون اروپا است که با توجه به پیشنهاد جدید در دراز مدت اتحادیه اروپا بودجه و طرح بازیابی آن است که در حال حاضر زمان برای قرار دادن کلمات به عمل. سازمان های امضاء از سراسر اروپا و فرهنگی و خلاق بخش تماس در اتحادیه اروپا:

  • به پیشنهاد بودجه بلند پروازانه برای آینده خلاق اروپا برنامه 2021-2027 – تنها اتحادیه اروپا در چارچوب برنامه به طور خاص اختصاص داده شده به فرهنگی و خلاق بخش – که نشان دهنده امروز صرف 0.15% از کل بودجه اتحادیه اروپا. پارلمان اروپا پیشنهاد برای بودجه €2.8 میلیارد دلار باید در نظر گرفته شود حداقل مطلق برای یک برنامه متناسب با بخش کشاورزی در کمک به اقتصاد اتحادیه اروپا و تندرستی و با آن نیازها و چالش ها در این زمان بحران.

  • به اطمینان حاصل شود که فرهنگی و خلاق بخش گنجانده شده است به عنوان اولویت بخش در اتحادیه اروپا برنامه ریزی شده بازیابی صندوق با بخش خاص بودجه. ما بخش در میان سخت ترین ضربه و ما در ارتباط تنگاتنگ با ارزش-زنجیر شکننده هستند – اگر آنها را از طریق بحران به خصوص بنگاههای کوچک و متوسط فوری پشتیبانی مورد نیاز است از جمله نقدینگی/جریان نقدی اقدامات منجر به 2021.
  • تقویت اتحادیه اروپا وام تضمین تسهیلات فرهنگی و خلاق در بخش های تحت آینده InvestEU برنامه با افزایش بودجه تضمین می کند و انعطاف پذیری. وام تضمین سازهای نشان ماشه اثر سرمایه گذاری است که ضروری و مورد نیاز در این زمان دشوار اقتصادی.
  • برای تضمین قوی بودجه برای افق اروپا جدید خوشه "فرهنگ خلاقیت و فراگیر جامعه". در نور از خود نوآوری محور و ریسک طبیعت اروپا, فرهنگی و خلاق بخش باید با بهره مندی از قوی بودجه تحت افق اروپا است.
  • به اطمینان حاصل شود که بودجه اتحادیه اروپا به ویژه وجوه ساختاری رسیدن فرهنگی و خلاق بخش به سرعت و به طور موثر.
  • به اطمینان حاصل شود که معنی دار بخشی از بودجه اتحادیه اروپا است مستقر شده اند و به حمایت از
    امرار معاش از سازندگان خلاق کارگران و مترجمان آزاد در سراسر این بی سابقه

در این دوران سخت به عنوان سهم فرهنگی اروپا و خلاق در بخش های اجتماعی و اقتصادی و هنری و توسعه از اروپا نمی تواند بیشتر ملموس و در عین حال ما بخش های خود را در معرض خطر جزئی سقوط آن است مهم تر از همیشه برای حفظ و حمایت اروپا و, هنر و فرهنگ و میراث و ارزش ها را ترویج می کنند.

سرمایه گذاری در فرهنگ ما این است که سرمایه گذاری در آینده ما است. در حال حاضر زمان برای تبدیل کلمات به اقدامات بتن.

[1] در قطعنامه پارلمان اروپا از 17 مارس سال 2020 اتحادیه اروپا اقدام هماهنگ برای مبارزه با COVID-19 همه گیر و عواقب آن (2020/2616(RSP))



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب