جاشوا وانگ مسافربری با التماس به آلمان برای هنگ کنگ مداخله

برجسته در هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ را رد کرده است گفتن یک روزنامه آلمانی که او "خواست دولت آلمان به تماس از بی

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

برجسته در هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ را رد کرده است گفتن یک روزنامه آلمانی که او "خواست دولت آلمان به تماس از بی عدالتی" در این شهرستان است. وانگ گفت: "محتوای این گزارش نادرست است."

هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ در روز جمعه را تکذیب کرد درخواست برای مداخله در هنگ کنگ یک روز پس از روزنامه آلمانی بیلد منتشر مصاحبه به نقل از او گفت: این.

تحت شرایط پکن جدید به اصطلاح امنیتی که آمد به محل در جولای 1, وونگ اتهام بیانیه می تواند او را رو کردند.

با توجه به بیلد's, گزارش وانگ گفت:"من از دولت آلمان: نگاهی به آنچه در هنگ کنگ و از تماس بی عدالتی است."

اما در توییتر وانگ تکذیب دادن بیلد مصاحبه ای در هفته گذشته گفت: او با استفاده از کلمه بی عدالتی (یا Unrecht در آلمان).

"به من گفته شد که من با التماس به دولت آلمان در یک رسانه مصاحبه" 23 ساله و فعال سیاسی نوشت. "در عین حال محتوای آن گزارش نادرست است که من را ندارد Bild Zeitung مصاحبه در هفته گذشته."

"من از هر فعال سیاسی که حاضر است خود را در معرض خطر ایمنی شخصی به صحبت می کنند تا برای هنگ کنگ," او اضافه شده است. "من باور دارم دقیق گزارش همچنین یکی از کلیدهای برای دفاع از آزادی در هنگ کنگ."

ادامه مطلب: نظر: چین به حکومت هنگ کنگ با ترس با قانون جدید امنیت ملی

DW خارج وانگ مقاله

DW در میان رسانه های خبری که منتشر شده یک داستان بر اساس بیلد's اتهام مصاحبه مقاله ای است که از آنجا خارج شده است.

بیلد کاهش یافته است به نظر در هنگام DW رسیده به آنها.

در یک جداگانه مارس 22 مصاحبه با وانگ منتشر شده در بیلد سایت وانگ گفت: "من درخواست تجدید نظر به دولت آلمان و صدراعظم ایستاده با هنگ کنگ است."

وانگ پا را از نقش خود به عنوان رهبر خود را طرفدار دموکراسی گروه Demosisto زمانی که گروه منحل شده در شنبه میان ترس است که او را تبدیل به یک "هدف نخست" از قانون است.

منتقدان می گویند این قانون نقض حقوق بشری کسانی که زندگی در هنگ کنگ است. صدها نفر از معترضان بازداشت شدند و پیش از آن در هفته برای شرکت در بیشتر-تظاهرات صلح آمیز است.

تحت بحث امنیت قانون ضد پکن فعالان چهره زمان زندان و یا جریمه. یکی دیگر از برجسته طرفدار دموکراسی فعال ناتان قانون فرار هنگ کنگ روز چهارشنبه. وانگ و قانون شده اند چهره های کلیدی در تظاهرات طرفداران دموکراسی که یک سال پیش آغاز شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب