طوفان گرمسیری Isaias باعث جاری شدن سیل و خسارت به اموال در پورتوریکو

این هفته سنگین باران و باد از طوفان گرمسیری Isaias حمله قطعات کارائیب از جمله پورتوریکو. طوفان زدم قدرت تقریبا

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

این هفته سنگین باران و باد از طوفان گرمسیری Isaias حمله قطعات کارائیب از جمله پورتوریکو. طوفان زدم قدرت تقریبا از 450.000 خانه و کسب و کار و کاهش یافته است به اندازه کافی به علت جدی شدن سیل در بخش هایی پورتوریکو. صدمه به آب نه تنها تخریب اموال در بسیاری از موارد آن را نیز پشت سر قرار گرفتن در معرض نگرانی.
 
هر زمان که آب وارد یک ساختمان بدون توجه به منبع آن مهم است که آن را با خیال راحت حذف شده به سرعت به عنوان امکان پذیر است. حتی صدمه به آب با توجه به آب پاک شناخته شده به عنوان دسته 1, آب, می تواند در نتیجه رشد کپک در به عنوان کوتاه که 24 تا 48 ساعت است.
 
دسته 2 آب, همچنین شناخته شده به عنوان آب خاکستری به طور معمول حاوی مقدار قابل توجهی از زیستی یا فیزیکی آلاینده های است که می تواند باعث بیماری و زمانی که انسان در معرض و یا اگر آن را تصادفا مصرف می شود. مثالها عبارتند از توالت آب با مدفوع و لجن و کثافت پمپ شکست و آب تخلیه شده از یک ماشین ظرفشویی یا لباسشویی. دسته 2 آب است که به سرعت حذف و یا راکد باقی مانده برای 48 تا 72 ساعت ممکن است در زمان بود طبقهبندی به عنوان دسته 3 آب.
 
دسته 3 آب, همچنین شناخته شده به عنوان آب سیاه است که به شدت آلوده. آن ممکن است مضر باشد عوامل بیماری زا میکروب و مواد شیمیایی است که می تواند باعث بیماری. منابع شامل فاضلاب آب دریا افزایش آب از رودخانه یا جریان زمین سطح آب یا آب ایستاده.
 
"این نیز مهم است به یاد داشته باشید که در طول فرآیند خشک کردن مواد دیگر است که در حال حاضر در ساختمان می تواند در ایجاد مخاطرات بهداشتی" گفت: هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "مواد در بسیاری از ساختمان ها مانند آزبست حاوی مواد منجر شود و یا بر اساس رنگ ها ممکن است تبدیل به aerosolized در طی فرآیند خشک کردن و یا به دلیل فعالیت های تعمیر. اگر رفتار درستی گرد و غبار و باقی مانده از این مواد می تواند در سراسر یک ملک."
 
محیط زیست و علم ساختمان کارشناسان در Zimmetry محیط زیست در دسترس هستند برای کمک به تسهیلات مدیران و صاحبان املاک در پاسخ به این آسیب است. حرفه ای خود را ارائه تست و مشاوره ای برای شناسایی و کاهش قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از صدمه به آب کپک و باکتری ها و فاضلاب آزبست و سرب و خطرات شیمیایی. این خدمات برای کمک به اطمینان حاصل شود که ساختمان را می توان به سرعت و با خیال راحت تعمیر بدون خطر به سلامت و ایمنی کارکنان ساختمان کارگران و خانواده. Zimmetry نیز با حمایت های آموزشی تصویری در مورد طوفان گرمسیری و کیفیت هوا در محیط داخلی نگرانی های است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/sZjLtuBmu08
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry محیط زیست و ساختمان, علم محیط داخلی کیفیت محیط زیست انطباق و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب