فضای کارشناسان: Netflix بکشد فضایی نیروی' بسیار گنگ

تیاو فضایی آمریکا نیروی رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جدید نظامی فرماندهی مداری برای جنگ به معنای وا

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

تیاو فضایی آمریکا نیروی رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جدید نظامی فرماندهی مداری برای جنگ به معنای واقعی کلمه شروع به عنوان یک شوخی است.

"شاید ما نیاز به یک نیروی جدید— ما آن را در فضا نیروی'" مغلوب ساختن پیشی جستن mused در یک کمپین تجمع در سن دیگو در فوریه 2018. "من واقعا جدی است. و سپس به من گفت: چه یک ایده عالی است. شاید ما باید برای انجام این کار است."

میلیاردها دلار بعد فضا زور شد و واقعا بی معنی چیزی. به طور کامل کار برکنار شده جدید بوروکراسی با هیچ درک روشنی از هدف و یک لوگو که پنتاگون ظاهرا کپی شده از ستاره بازحمت حرکت کردن.

بسیاری از کارشناسان فضای هیجان زده بودند که در اوایل 2019, Netflix اعلام کرد فضای نیروی سریال کمدی تولید شده توسط دفتر خالق Greg Daniels و با بازی Steve Carell که دفتر's, کاراگاه, رئیس, Michael Scott. در گذشته کسی را گرفتن پوچی از زندگی واقعی مداری خدمات نظامی. "فضا! کمدی! مایکل اسکات ، آنچه را دوست دارید ؟ " پکتیا میباشد Seth Shostak, یک ستاره شناس با کالیفرنیا مبتنی بر SETI Institute.

در حال حاضر که فضای نیروی's فصل اول کاهش یافته است در Netflix بکشد چه Shostak و دیگر دانشمندان فضایی-کارشناسان سیاست و نظامی سابق فضا-اپراتورهای فکر می کنم نشان می دهد ؟

Meh به نظر می رسد به اجماع. فضایی آمریکا نیروی التماس برای طنز درمان است. اما شاید این طنز درمان است. "Steve Carell سزاوار بهتر و بنابراین عموم" Shostak گفت: روزانه وحش.

نشان می دهد در حالی که خنده دار و حتی دلگرم کننده در زمان فاقد شجاعت خود را محترم بشمارند. "من فکر می کنم آن را بهتر است اگر آنها رفت و کامل در تاریکی-کمدی طنز" برایان Weeden سابق نیروی هوایی ایالات متحده اپراتور فضا است که در حال حاضر یک متخصص در جهانی امن بنیاد در کلرادو گفت: روزانه وحش.

در اوایل خلبان قسمت آن ممکن است به نظر می رسد مانند "کامل در تاریکی-کمدی طنز" واقع است Daniels' قصد با فضای نیروی. یکی از اولین, جوک, شامل وزیر دفاع, بازی های برگزار شده توسط Dan Bakkedahl از Veep شهرت توضیح ریشه های نمایش در نسخه فضایی نیروی.

نشان می دهد که رئیس جمهور ناشناس مغلوب ساختن پیشی جستن است نگران حساب توییتر خود را. اگر کسی طول می کشد پایین ماهواره ای خود را به حمل پهنای باند اینترنت ؟ امریکا نیاز به یک فضای نیرو برای محافظت از ماهواره ها و... به رئیس جمهور توييتها.

ستاد مشترک ارتش از جمله Carrell فقط ترویج ژنرال علامت Naird, snicker. اما وزیر دفاع جدی است—و او شیپور خاموشی Naird منجر به نیروی جدید است. یک سال بعد Naird است که در پایگاه های مخفی خود را در کلرادو دستکاری خود پر هرج و مرج زندگی خانوادگی کارکنان می شه دانشمندان تردید قانونگذاران و مقیم روسیه "آبزرور" در حالی که همه در تلاش برای به طور جدی نقش جدید خود فرمانده قطعا unserious سازمانی.

Naird راه حل: دو برابر کردن در فضای جدید سلاح و امیدواریم آنها را منفجر کردن در راه اندازی.

"متاسفانه وجود دارد در واقع چیزی است که آینه های خنده دار در مورد رئیس جمهور تصمیم گیری در این ماچو نام برای مجموعه ای از ماموریت ها که در درجه اول در مورد نگه داشتن ماهواره در دستور کار خوب و مدیریت ترافیک" لورا Grego یک فضای متخصص ماساچوست مبتنی بر اتحادیه دانشمندان نگران گفت: روزانه وحش.

"و چگونه ایجاد یک فضای نیروی بوروکراسی ساختمان یک پایه به طور کلی یک صندلی در ستاد مشترک ایجاد فشار همه جانبه بر روی سلاح های به جای" Grego اضافه شده است. "سلاح های که در حال معکوس و ایجاد فضا و زمین کمتر امن است. وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید با این, اما آنها به سختی انجام دهید!"

پس از آن باز صحنه فضا نیروی veers دور از هجو و نسبت گسترده کمدی. قسمت اول فقط به طور خلاصه پروب پول-حماقت تصادفی فضایی-نظامی-صنعتی و سیاسی پیچیده است. "شوخی که فرود سخت برای من بود یکی در مورد چقدر شکست خورده سلاح هزینه" Grego گفت.

که کمی برجسته از خلبان قسمت. تجربی ضد ماهواره و موشک بر روی سکوی پرتاب. Naird مبهوت است. چقدر پول فقط رفت تا در شعله های آتش? Naird می پرسد ارتش ایالات متحده افسر رابط با بازی روی چوب جونیور "چهار" افسر پاسخ. "میلیون؟" Naird می پرسد. "چهار دبيرستان," افسر می گوید.

اما برای بسیاری از آن قسمت اول فضا و نیروی بیشتر در رابطه با Naird را busybody روال و معمول محل کار اختلافات, deborah و تمایلی دوستان-ساخت که شما می توانید در بسیاری از دیگر واضح تر نشان می دهد (این کاربرای یکی). طولانی ترین صحنه در قسمت Naird تسکین دهنده خود را با یک روال رقص مجموعه به ساحل پسران "Kokomo."

"اما "فضای نیروی' هیچ 'Veep,' نیک پاپ که بررسی کامپیوتر برای انگلستان وزارت دفاع گفت: روزانه وحش. 'آذربایجان' متراکم طنز می شود که فقط تیره تر در rewatch."

شما هرگز نمی بینید که نوع دلسوز توجه به شخصیت در گفتن Veepهای HBO ریاست جمهوری طنز به پایان رسید که سال گذشته است. Veep بیش از حد شلوغ بود skewering سیاست های ملی و معیوب خود پزشکان را به شما سقوط در عشق با هر یک از شخصیت های اصلی است.

اما فضا نیروی است که هیچ Veepنیک پاپ که بررسی کامپیوتر برای انگلستان وزارت دفاع گفت: روزانه وحش. Veep متراکم طنز می شود که فقط تیره تر در rewatch. فضا نیرویمقابل "ممکن است از رنج می برند که بیش از تجزیه و تحلیل" پاپ گفت.

پس از از دست دادن در این ایده از فضای زور به عنوان گزنده طنز کارشناسان گفت: آنها به طور کلی لذت می برد و نشان می دهد به عنوان یک وسیله نقلیه برای Carell. "Carell و تولید کنندگان تا به حال این حس را تقطیر آن را به چیزی بیشتر شبیه به یک پرتره از اواخر حرفه ای اجرایی که ممکن است یا ممکن است نه مدیون کار خود را به پیتر اصل و کسی است که در برخورد با یک پشته از خانواده و حرفه ای بحران" Roush گفت. "تحت هیاهو و او تبدیل به جذاب انسان طرف است."

"من فکر می کنم نشان می دهد قرار است بیشتر شبیه به M*A*S*Hبا یک لایه نازک از کمدی بزن و بکوب است که باعث می شود ترحم endurable" وید Roush یک فضای مورخ گفت: روزانه وحش.

P. W. خواننده یک تحلیلگر در آمریکای جدید بنیاد در واشنگتن و نویسنده technothriller سوختگی در, گفت که او لذت می برد از دیدن بسیاری از خنده دار بازیگران در فضا نیرویحتی اگر فضا زور نمی, نوع, خنده دار است که می گوید هر چیزی معنی دار در مورد امریکا در سال 2020 است. "بنابراین وجود دارد فوق العاده طنز که بسیار شبیه به فضای واقعی نیروی خوب است مردم در آن است و نه حق چارچوب برای آنها و در نتیجه بهترین استفاده از زمان خود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن