aveni S. A. امنیت چند میلیون یورو سرمایه گذاری از الماس لبه سرمایه گذاری و مشارکت با میتسوبیشی شیمیایی شرکت

aveni S. A., پیشرو در ارائه دهنده metallization فن آوری های پیشرفته برای damascene و 3D دستگاه های حافظه امن س

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

aveni S. A., پیشرو در ارائه دهنده metallization فن آوری های پیشرفته برای damascene و 3D دستگاه های حافظه امن سرمایه گذاری در سری B تامین مالی از الماس لبه سرمایه گذاری (DEV) و وارد شده به توسعه مشترک توافق (JDA) با میتسوبیشی شیمیایی شرکت (MCC) عامل شرکت میتسوبیشی شیمیایی Holdings Corporation (MCHC) به منظور توسعه مخل حافظه 3D فن آوری است.

مشارکت فعال خواهد شد و فرانسه بر اساس شروع به توسعه بیشتر مخل metallization فن آوری برای حافظه 3D صنعت; آن را نیز نشان دهنده MCHC تعهد به گسترش هسته ارائه شده در مواد الکترونیکی بخش.

"این دور جدید از کمک های مالی و همکاری استراتژیک با MCC می دهد aveni منابع و اهرم ما نیاز به حفظ موقعیت رهبری در حافظه 3D بازار" گفت: Bruno مورل مدیر اجرایی aveni, S. A. "این همکاری استراتژیک جدید است که یک فاکتور بسیار مهم در ما را قادر به به طور کامل هدف و در نهایت جذب این بازار در حال رشد."

"این نادر است که باید از این فرصت برای سرمایه گذاری و حمایت از مواد نیمه هادی شرکت در aveni را در مرحله پیشرفته توسعه گفت:" پاتریک Suel رئیس الماس لبه سرمایه گذاری. "MCC و aveni در حال حاضر موقعیت خوبی برای خدمت بسیار خواستار در بازار با پیشرفته ترین مواد در مقیاس."

"در آوریل سال 2020 MCC تاسیس MC راه حل های شیمیایی به صورت نیمه هادی (MCSS) به عنوان یک سازمان جدید" گفت: Johei Takimoto Chief Operating Officer از اطلاعات الکترونیک و نمایش کسب و کار دامنه MCC. "MCSS را به شدت دنبال یک استراتژی رشد و این مشارکت نشان دهنده تعهد ما به نیمه هادی میباشد. با پیشرفته قابلیت توسعه از aveni و مجرب ما تکنولوژی ساخت و تولید ما می تواند راه حل های جدید برای این صنعت است."

در مورد aveni S. A.

aveni توسعه دهنده پیشرو و تامین کننده Electrografting™ شیمی و فرآیندهای برای نیمه هادی و الکترونیک میباشد. که مقر آن در مصی فرانسه, این شرکت با شهرت در سراسر جهان برای ارائه دگرگون شیمی و فرآیندهای همراه با انتقال تکنولوژی قابلیت فعال کردن انتقال صاف از راه حل های خود را به تولید. برای اطلاعات بیشتر www.aveni.com.

در مورد الماس لبه سرمایه گذاری

الماس لبه Ventures, Inc., فرعی کاملا متعلق به میتسوبیشی شیمیایی Holdings Corporation (MCHC) تاسیس شد در جولای سال 2018 در قلب دره سیلیکون به عنوان شرکت سرمایه بازوی MCHC ، ماموریت این شرکت است که برای پرورش نوآوری در سراسر MCHC شرکت های گروه از طریق سرمایه گذاری و مشارکت استراتژیک با پتانسيل بالا آمدن. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید info@diamondedge.vc.

در مورد میتسوبیشی شیمیایی Holdings Corporation

میتسوبیشی شیمیایی Holdings Corporation انجام آن فعالیت های شرکت ها و کسب و کار در سراسر جهان در حوزه عملکرد محصولات صنعتی مواد و مراقبت های بهداشتی مبتنی بر ارزش های اصلی از "پایداری" "سلامت" و "آسایش است." این شرکت با ایجاد ذینفعان ارزش در حالی که کمک به پایدار رفاه مردم جامعه و سیاره ما زمین است. برای اطلاعات بیشتر https://www.mitsubishichem-hd.co.jp/english.

در مورد میتسوبیشی شیمیایی شرکت

میتسوبیشی شیمیایی, شرکت, عامل شرکت MCHC گروه ژاپن بزرگترین شرکت شیمیایی. این شرکت ارائه می دهد طیف گسترده ای از محصولات و راه حل های در عملکرد محصولات صنعتی و مواد حوزه اعمال نفوذ خود را متنوع تخصص و تکنولوژی سیستم عامل مبتنی بر شیمی. برای اطلاعات بیشتر https://www.m-chemical.co.jp/en/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن