اریک Swalwell: استیضاح رخ نمی داد در طول همه گیر

تشکر. اریک Swalwell نمی خواهید به صحبت کنید (بیش از حد) در مورد عمر کوتاه ریاست جمهوری اجرا کند اما یک مقدار ز

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

تشکر. اریک Swalwell نمی خواهید به صحبت کنید (بیش از حد) در مورد عمر کوتاه ریاست جمهوری اجرا کند اما یک مقدار زیادی برای گفتن در مورد روسیه تشکر. Devin Nunes " اول "زیرچشمی نگاه کردن در قدرت" و البته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح.

در 10 قسمت جدید غیر طبیعی, The Daily Beast, پادکست برای جهان رفته ریل Swalwell گفت: شرکت میزبان مولی جونگ سریع و ریک ویلسون که او را "ترس" آمریکا سازمان های اطلاعاتی نمی گفتن "حقیقت در مورد آنچه که روسیه انجام شده است" برای خرابکاری در انتخابات سال 2020 است. Swalwell ارائه BS-رایگان ارزیابی مولر کاوشگر "مغلوب ساختن پیشی جستن کردم راه او و ما از دست رفته" — و استیضاح گفتن ریک و مولی "من فکر نمی کنم که ما را در حرکت رو به جلو با استیضاح اگر ما در یک بیماری همه گیر."

"ما فقط متوجه شدم که اولویت را به بهداشت و درمان و گرفتن این اقتصاد به بالا," Swalwell اضافه شده است.

Swalwell نیز پاک خود را در مورد قرنطینه ریش خود را blink-و-شما-miss-آن انتخابات و "مچ پا مانیتور [دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن] نیاز دارد."

سپس ریک و مولی گود در فلوریدا اشتباهترین انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین آدم خوار قبیله و "رقابت dumbfuck supervillians."

به علاوه این دو بحث که آنها می خواهم به عنوان جو بایدن را به معاونت و که آنها قطعا نمی خواهید: "تا زمانی که او را انتخاب نمی کسی که مثل Tim Kaine ما خوب است."

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن