کداک اعلام پیشگامانه نوآوری در سراسر دیجیتال و افست نمونه کارها

کداک امروز اعلام کرد انقلاب جدید و جوهر افشان فشار و افزایش نمونه کارها از افست و دیجیتال راه حل های طراحی شده

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

کداک امروز اعلام کرد انقلاب جدید و جوهر افشان فشار و افزایش نمونه کارها از افست و دیجیتال راه حل های طراحی شده برای ارائه یک بی بدیل بازگشت سرمایه گذاری. کداک بازی در حال تغییر فن آوری اجازه می دهد تا پرینتر به افزایش سودآوری با ساخت سنتی خود گردش کار کارآمد تر در حالی که ایجاد فرصت برای رشد است.

جوهر افشان Reimagined: انقلابی جدید کداک رستگار فوق العاده 520 مطبوعات
KODAK رستگار 6000 مطبوعات تبدیل راه پرینتر با استفاده از تکنولوژی دیجیتال در چاپ تجاری برنامه های کاربردی. KODAK رستگار فوق العاده 520 مطبوعات ایجاد شده است که میراث و جوهر افشان به سطح بعدی ارائه افست-مانند کیفیت در سازگار تولید با سرعت 150 mpm/500 FPM بر روی کاغذ براق با بالا جوهر پوشش و متغیر چاپ — همه در این صنعت کمترین هزینه عملیات.

جدید مطبوعات برای اولین بار Kodak-تولید فشار با استفاده از کداک انقلابی ULTRASTREAM نوشتن که سیستم استخدام با دقت بالا قرار دادن کوچکتر کاملا دور ماهواره ای-رایگان قطره به تولید بالاترین جوهر افشان کیفیت تصویر در دسترس در بازار امروز است. این رونق فوق العاده 520 طراحی شده برای به حداکثر رساندن بهره وری از طریق چاپ در سراسر طیف گسترده ای از لایه با استفاده از این صنعت متنوع ترین و بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه جوهر مبتنی بر آب. به عنوان یک سیستم کامل با رونق فوق العاده 520 یک تعویض بازی است که کمک خواهد کرد که پرینتر رشد سودآوری کسب و کار خود را در سراسر طیف وسیعی از برنامه های کاربردی از جمله پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی, وثیقه, کاتالوگ, کتاب ها و بیشتر. این رونق فوق العاده 520 مطبوعاتی برنامه ریزی شده است تا در دسترس خواهد بود در پایان سال 2020 است.

جهان ترین مولد های دیجیتال انعطاف پذیر فیلم Press – The UTECO یاقوت کبود EVO W را فشار دهید
یاقوت کبود EVO W اولین دیجیتال بسته بندی را فشار دهید برای مطابقت با بهره وری از فلکسو و کیفیت گراور. آن را با استفاده از کداک با وضوح بالا ULTRASTREAM فن آوری جوهر افشان و QD بسته بندی جوهر را به فرصت های بی پایان از چاپ دیجیتال به جریان اصلی تولید بسته بندی های انعطاف پذیر. با اجرای طول تا 20 ، 000 m2یا بیشتر با محتوای متغیر های یاقوت کبود EVO W یک مخل راه حل که اجازه می دهد تا مارک به اتخاذ ابتکاری بسته بندی است که اهرم مزایای استفاده از چاپ دیجیتال. یاقوت کبود EVO W را فشار دهید در دسترس است در سراسر جهان.

بهبود مستمر برای جبران پرینتر
در حالی که دیجیتال است که رانندگی در آینده چاپ کداک همچنان به سرمایه گذاری در توسعه بازار در حال تغییر فن آوری برای جبران پرینتر.

معرفی کداک SONORA XTRA فرایند رایگان صفحات
کداک همچنان به رهبری بازار با نوآوری در فرایند رایگان صفحه فناوری با صنعت نسل بعدی صفحه که ارائه تصویر قوی تر در مقابل دست زدن به بهبود استحکام و سریعتر تصویربرداری سرعت. SONORA صفحه فن ترین در جهان است به طور گسترده ای استفاده می شود و مورد اعتماد فرایند رایگان صفحه فناوری در آغوش توسط بیش از 4000 پرینتر از تمام اندازه ها در سراسر جهان است. این SONORA XTRA فرایند رایگان صفحه برنامه ریزی شده است تا در دسترس خواهد بود در پایان سال 2020 است.

تکامل بعدی از KODAK PRINERGY گردش کار وارد کرده با KODAK PRINERGY بر روی تقاضا پلت فرم گردش کار
PRINERGY در تقاضا است که یک پلت فرم جهانی است که میزبان یک مجموعه ارائه شده است که نوسازی و افزایش مشتری گردش کار PRINERGY سرمایه گذاری. انتخاب مشتریان در حال حاضر در حال تجربه افزایش امنیت و قابلیت اطمینان و بهره وری و کار از راه دور انعطاف پذیری PRINERGY در خواست میزبانی و مدیریت توسط کداک در ابر تحت مقرون به صرفه اشتراک ماهانه. PRINERGY تقاضا در حمایت از زیرساخت شبکه امن از Microsoft Azure بنابراین مشتریان می تواند با اعتماد به نفس است که اطلاعات خود را و سیستم همیشه محافظت می شود. PRINERGY تقاضا در حال حاضر در دسترس است, با گزینه های جدید برنامه ریزی شده به نورد در پایان سال 2020 است.

جهان سریعترین 8-صفحه Platesetter
استارت تا سرعت شکاف دیگر کداک معرفی سریع ترین در جهان 8-صفحه CTP برای فرایند رایگان صفحات جدید کداک مگنوس Q800 Platesetter با T-سرعت. مگنوس Q800 Platesetter در حال حاضر قادر به تصویر تا 80 صفحات در هر ساعت برای کمک به حداکثر رساندن بهره وری از جبران گردش. سریع تر سرعت تصویربرداری نیاز به اتوماسیون است که می تواند نگه دارید تا کداک نیز معرفی یک به روز رسانی چند پالت لودر که منطبق بر 80 pph سرعت و با ظرفیت بالا به 3.200 صفحات. T-سرعت مگنوس Q800 Platesetter در دسترس خواهد بود برای تست بتا در این ماه و در تولید در ماه سپتامبر سال 2020 است. 1,500 صفحات در هر پالت ظرفیت برای تک پالت لودر/چند پالت لودر شروع خواهد شد حمل و نقل در ماه ژوئن سال 2020 است.

کداک مگنوس Q4800 Platesetter
موجود در 2021 جدید مگنوس Q4800 Platesetter ارائه خواهد شد صنعت پیشرو با سرعت و بهره وری به صورت فوق العاده بزرگ با فرمت (XLF) ورق ساخت. آن را ارائه سریعترین توان برای XLF اندازه صفحات 96 صفحه پرس و فراهم می کند بازار پیشرو توان برای 1,650 میلی متر اندازه صفحات با دو صفحه در حال بارگذاری. آن را نیز باید انعطاف پذیر ترین پالت های اتوماسیون موجود تا 8 اندازه صفحه آنلاین و به 4,800 صفحات آنلاین.

اجرایی نقل قول
"کداک است که سرمایه گذاری در حدود 25 میلیون دلار در سال در پیشرفت تکنولوژی چاپ دو برابر پایین در چاپ دیجیتال و ارائه محصولات به مشتریان ما نیاز به درایو بهره وری و رشد به عنوان صنعت تکامل می یابد" گفت: جیم Continenza کداک رئیس اجرایی. "انقلابی جدید رستگار فوق العاده 520 جوهر افشان فشار محصول از میراث ما از نوآوری در چاپ و ما در ادامه تمرکز بر توسعه دستیابی به موفقیت فن آوری. پرینتر می توانید تکیه بر روی طیف گسترده ای از کداک راه حل از صفحات افست به گردش کار نرم افزار به دیجیتال پرس به ارائه عملکرد آن می پردازد."

در مورد کداک
کداک یک شرکت فن آوری جهانی با تمرکز بر چاپ و پیشرفته مواد و مواد شیمیایی. ما با ارائه پیشرو در صنعت سخت افزار و نرم افزار و مواد مصرفی و خدمات در درجه اول برای مشتریان تجاری, چاپ, بسته بندی, چاپ و نشر, تولید و سرگرمی. ما متعهد به حفاظت از محیط زیست و مداوم رهبری در حال توسعه راه حل های پایدار. ما مجموعه گسترده ای از محصولات برتر و پشتیبانی پاسخگو و در سطح جهانی R&D را Kodak راه حل های سرمایه گذاری هوشمند برای مشتریان به دنبال بهبود سودآوری و رشد. برای اطلاعات بیشتر در کداک ما در Kodak.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن