ایجاد یک حس اجتماعی در میان COVID-19

بدون شک وجود دارد که COVID-19 ارائه شده مجموعه ای از چالش های جدید برای ما چگونه کار می کنند اما آن را نیز تغی

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

بدون شک وجود دارد که COVID-19 ارائه شده مجموعه ای از چالش های جدید برای ما چگونه کار می کنند اما آن را نیز تغییر دینامیک برای ما ایجاد و حفظ یک حس اجتماعی. ما شده ایم درخواست خودمان را در طول این زمان دشوار چگونه ما همچنان به پرورش ما ارتباط با ما Dropbox جامعه و بنیاد میکنید ؟ بیش از چند ماه گذشته Dropbox کارکنان در سراسر جهانی ما دفاتر نشان داده اند که افزایش تمایل به شرکت در مجازی داوطلبانه چنین پروژه هایی به عنوان حرفه ای, اکتشاف, انجمن مجازی بخوانید alouds و پانل های استخدام, تلاش و کمک به کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی حرکت چالش های جدید است.

مدارس ما

Dropbox به همکاران با سه مدارس دولتی در منطقه خلیج; افق بالا در اوکلند و ماموریت بالا و Bret Harte ابتدایی در سان فرانسیسکو. به طور کلی در بهار ما میزبان سفرهای شغلی و سایه روز برای ما شریک مدارس به دانش آموزان کمک می کند کشف فرصت های فن آوری. در این سال ما رفته مجازی و Dropbox به کارکنان به اشتراک گذاشته اند ویدئوها از حرفه خود سفر در امور مالی تجزیه و تحلیل و ویژگی های برنامه مدیریت, به نام چند.

"در کل من احساس می کنم که من یکی از آنهایی که خوش شانس در این بحران است که من هنوز هم قادر به کار و خانواده سالم است می گوید:" تیم ریگان رئیس حسابداری افسر در Dropbox به. "بنابراین من شده است به دنبال راه هایی برای به طور فعال کمک به دیگران. این البته سخت تر را به انجام زمانی که ما نمی توانیم ترک خانه های ما طوری های حرفه ای تصویری بود از یک شانس بزرگ خود را در حالی که هنوز نگه داشتن هر کس امن است."

مجازی بخوانید alouds همچنین در خدمت به عنوان یک منبع برای قبل از K-5 درجه دانش آموزان به عنوان آنها یاد بگیرند که داستان چارچوب های زبانی و واژگان از گوش دادن و تماشای ما نشانه های کلامی.

"من می خواستم برای کمک به پدر و مادر سرگرمی و آموزش بچه های خود را برای چند دقیقه در حالی که آنها را مکی می گوید:" شارلوت کاماچو, رشد, مدیر تولید در Dropbox به. "من امیدوار هستم این کتاب من به عنوان خوانده شده فرار از ماروین Ape کمک خواهد کرد که کودکان احساس جرقه ماجراجویی به جهان کمی کمتر جدی است. من فکر می کنم خنده دار کتاب فوق العاده است برای متعادل چه چیز دیگری آنها ممکن است شنوایی در تلویزیون و یا در مکالمات اطراف آنها را."

شرکای اجتماعی

از ابتدای سال 2019 سال تحصیلی ما بوده است برگزاری مداوم برنامه نویسی کلاس با کد کشور آموزش داده شده توسط برخی از نیویورک بر اساس مهندسین. این سازمان در سراسر کشور است, غیر انتفاعی است که مجهز به دانش آموزان با مهارت و تجربه و ارتباطات است که با هم ایجاد دسترسی به فرصت های شغلی در فن آوری است. در این میان از همه چیز در حال حرکت آنلاین, کد کشور میزبانی آن برای اولین بار تا کنون مجازی پنل. لیام نیته Dropbox به مهندس مستقر در نیویورک بود یکی از اعضا.

"سردرگمی و عدم اطمینان است که می آید با چیدن یک مسیر شغلی در دبیرستان و حتی دانشگاه است که هنوز بسیار تازه در ذهن من می گوید:" نیته. "دانش آموزان به طور طبیعی بسیاری از سوالات به عنوان آنها یاد بگیرند بیشتر در مورد این زمینه از طریق آنچه که آنها به عنوان خوانده شده آنلاین یادگیری در کلاس ، اما آنها ممکن است دسترسی به افرادی که می توانید پاسخ سوالات از تجربه دست اول, بنابراین من فکر کردم آن را انجام به پرداخت جلو همه توصیه من دریافت کرده اند."

برکلی مرکز قانون و کسب و کار شروع یک ابتکار جدید در طول COVID-19 برای کمک به آموزش غیر انتفاعی و صاحبان کسب و کار کوچک که به مرور محرک مراقبت عمل می کنند. مایل alberto allen, بازرگانی, مشاور در Dropbox به کمک نوک پیکان این فرصت را برای Dropbox به وکلای مدافع را با مشورت و ارائه راهنمایی به برکلی دانشجویان حقوق.

"همه ما می دانیم که مردم مبارزه با تاثیر از این بیماری همه گیر و پناهگاه در محل سفارشات می گوید:" alberto allen. "از این فرصت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید در مورد مرور برنامه های جدید که در محل قرار داده شده است یک فرصت باور نکردنی. حجم برنامه—صدها نفر از دانش آموزان و وکلای مدافع—ساخته شده به صورت معنی دار وردپرس از جزئیات بیشتر در مورد آنچه که مردم در حال دیدن از نظر انکار مصوبات زمان بندی و غیره."

بنیاد ما همکاران

بنیاد ما همکاران از جمله جنگ کودک بریتانیا شده اند در خط مقدم کمک به مبارزه با COVID-19. شارلین برنان انگلستان و ایرلند سر از سیاست و تاثیر اجتماعی در Dropbox کار می کرد با جنگ کودک بریتانیا سیاست و دفاع تیم به ارائه اضافی پشتیبانی از توسعه با انگلستان سیاست گذاران به منظور بالا بردن آگاهی از تاثیر COVID-19 در انگلستان مبتنی بر سازمان های خیریه بین المللی. او همچنین به جنگ فرزند بریتانیا با درخواست دولت بریتانیا برای ارائه اضافی در بسته پشتیبانی می کند.

"جنگ کودک کار شگفت انگیز در کشور آنها حمایت" می گوید: Brennan. "پس از صرف برخی از زمان با تیم من به سرعت درک مقیاس است که از تاثیر این بیماری همه گیر شد و در سازمان های غیر انتفاعی و در تبدیل جوامع آنها پشتیبانی می کند. من می خواستم به قرض دادن زمان و مهارت های من به عنوان یک دولت در امور حرفه ای برای کمک به جنگ فرزند بیشتر حمایت خود در رسیدن به اروپا و سیاست گذاران. بالا بردن سطح آگاهی و تامین پشتیبانی های اضافی اجازه می دهد تا جنگ کودک و دیگر بین المللی غیر انتفاعی به کار ادامه دهند."

یکی دیگر از پایه و اساس ما شرکای شاهد کمک می کند تا مردم با استفاده از ویدئو و فن آوری برای محافظت و دفاع از حقوق بشر است. در طول COVID-19 همه گیر مردم تیم در Dropbox حمایت کرده شاهد' تلاش های استخدام.

"از لحاظ تاریخی تیم ما شده است 'زمان فشرده' یا فوری مهلت استخدام در اطراف اهداف می گوید:" استر چو همکاران در Dropbox به. "اما همه چیز باید کمی آهسته برای ما بنابراین ما قادر به دوباره ارزیابی چگونگی استفاده از زمان ما است. تیم ما نمی تواند فکر می کنم از یک راه بهتر برای انجام این کار از طریق ارائه مهارت های ما به سازمان هایی مانند شاهد."

ایجاد ارتباط برای تاثیر ماندگار

روابط اجتماعی ساخته شده است از طریق مردم تمایل به تعامل با سازمان های محلی و داوطلب. حتی در زمانی که فعل و انفعالات فیزیکی محدود ما مفتخر به دیدن Dropbox کارکنان درگیر عملا با جوامع خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب