جشن میوه ها و سبزیجات

چه: U. s. خدمات پستی قطاری کلاسیک زیبایی از نقاشی هنوز هم زندگی را با انتشار تمبر شامل 10 عکس مختلف از میوه ها

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

چه:

U. s. خدمات پستی قطاری کلاسیک زیبایی از نقاشی هنوز هم زندگی را با انتشار تمبر شامل 10 عکس مختلف از میوه ها و سبزیجات است. هر تمبر ویژگی های متفاوت تنظیم: قرمز و سیاه و آلو موروثی و گیلاس و گوجه فرنگی و هویج و لیمو, زغال اخته قرمز و سبز انگور, سالاد توت فرنگی و بادمجان و انجیر.

اخبار در مورد تمبر مشترک بودن با هشتگهای #FruitsandVegetablesStamps #ProduceStamps.

که:

اسحاق Cronkhite USPS رئیس منابع انسانی مسئول و معاون اجرایی رئیس جمهور

Nichole گرین-جنکینز مدیر اجرایی کنگره در بازار در چارلستون, WV. تاریخی بازار کشاورزان و استقرار خرده فروشی است که در سایت ساخته شده از آهن انبار قدمت آن به اواخر دهه 1800 است.

وقتی که:

چهار شنبه 17 جولای در 11 a. m. EDT

که در آن:

مجازی تمبر رویداد با استفاده از تاریخی کاپیتول بازار به افت خواهد بود ارسال شده در خدمات پستی را در Facebook و توییتر صفحات.

نحوه مشاهده:

Facebook
اگر شما را انتخاب کنید به تماشای مجازی خدمات پستی تمبر رویداد از طریق دستگاه تلفن همراه خود را:

  1. دانلود Facebook نرم افزار گوشی شما را از فروشگاه app. (اگر شما در حال حاضر, برنامه, برو به گام 3.)
  2. ورود به Facebook account.
  3. در کادر جستجو تایپ USPS.
  4. را انتخاب کنید "صفحات" و کلیک بر روی "مانند" را فشار دهید برای "US Postal Service." (توجه داشته باشید: شما باید "مانند" USPS قادر به مشاهده رویداد مجازی.)
  5. هنگامی که شما دوست game, USPS, رفتن به USPS Facebook صفحه.
  6. به پایین صفحه بروید تا زمانی که شما نگاه کنید به "Posts."
  7. روی رویداد کلیک کنید. (توجه داشته باشید: اگر شما در حال تجربه مشکلات فنی و یا رویداد شروع نشد دقیقا در زمان برنامه ریزی شده و شما نمی بینید livestream, حفظ طراوت صفحه خود را تا زمانی که آن را در دسترس می شود.)

اگر شما را انتخاب کنید به تماشای مجازی خدمات پستی تمبر رویداد خود را از طریق دسکتاپ و یا لپ تاپ خود شوید Facebook account.

  1. در کادر جستجو تایپ USPS.
  2. را انتخاب کنید "صفحات" و کلیک بر روی "مانند" را فشار دهید برای "US Postal Service." (توجه داشته باشید: شما باید "مانند" USPS قادر به مشاهده رویداد مجازی.)
  3. هنگامی که شما دوست game, USPS, رفتن به USPS Facebook صفحه.
  4. به پایین صفحه بروید تا زمانی که شما نگاه کنید به "Posts."
  5. روی رویداد کلیک کنید. (توجه داشته باشید: اگر شما در حال تجربه مشکلات فنی و یا رویداد شروع نشد دقیقا در زمان برنامه ریزی شده و شما نمی بینید livestream, حفظ طراوت صفحه خود را تا زمانی که آن را در دسترس می شود.)

توییتر
مشخصات موبایل: باز کردن برنامه توییتر. اگر شما یک حساب توییتر شما می توانید دانلود Twitter برنامه و ایجاد حساب کاربری خود را و یا باز کردن twitter.com/USPS از مرورگر وب تلفن شما. پس از این مراسم آغاز می شود رویداد مجازی ظاهر خواهد شد در بالای USPS خوراک توییتر. اگر این مراسم به نظر نمی رسد حفظ طراوت صفحه تا زمانی که این رویداد به نظر می رسد.

مشاهده دسکتاپ: ورود به حساب توییتر خود را و یا باز کردن twitter.com/USPS از مرورگر وب کامپیوتر شما. پس از این مراسم آغاز می شود رویداد مجازی ظاهر خواهد شد در بالای USPS خوراک توییتر. اگر این مراسم به نظر نمی رسد حفظ طراوت صفحه تا زمانی که این رویداد به نظر می رسد.

سابقه و هدف:

با الهام از سنت های هنری از رنسانس اروپا و هنرمند رابرت Papp استفاده واقعی میوه ها و سبزیجات به عنوان مدل. پس از طراحی افراد خود را به او منتقل نقاشی به روی بوم نصب شده بر روی تخته فشاری و ایجاد 10 خیره کننده نفت تصاویری از میوه ها و سبزیجات است. خدمات پستی مدیر هنری دری Noyes با استفاده از این تصاویر برای طراحی 10 تمبر که به عنوان صادر اول کلاس ایمیل برای همیشه تمبر.

پستی محصولات
مشتریان ممکن است خرید تمبر و دیگر محصولات مربوط به تمبر شناسی از طریق پستی در فروشگاه usps.com/shopstamps, تماس با 800-STAMP24 (800-782-6724) توسط ایمیل از طریق ایالات متحده آمریکا مربوط به تمبر شناسیو یا در دفتر پست مکان در سراسر کشور.

خدمات پستی دریافت هیچ مالیاتی دلار برای هزینه های عملیاتی و متکی بر فروش پستی محصولات و خدمات برای تامین مالی عملیات خود را.

برای ایالات متحده خدمات پستی منابع رسانه ای از جمله پخش با کیفیت تصویری و صوتی و عکس, عکسهای, بازدید, USPS, اتاق خبر. Follow us on Twitter, Instagram Pinterest و LinkedIn. اشتراک در USPS کانال یوتیوب ما را دوست در Facebook و لذت بردن از پستی پست وبلاگ. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پستی مراجعه کنید usps.com و facts.usps.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب