Laura Ingraham می گوید بینندگان به "کت و شلوار" برای نبرد: 'وقت آن است که به انجام و یا می میرند'

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham صحبت در تضاد و آخرالزمانی نظر در مورد آینده انتخابات در شب دوشنبه هشدار بینند

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham صحبت در تضاد و آخرالزمانی نظر در مورد آینده انتخابات در شب دوشنبه هشدار بینندگان که "هرج و مرج بیشتر در حال آمدن است" و که آنها نیاز به "کت و شلوار برای این نبرد" از آنجا که آن را انجام و یا می میرند زمان.

جناح راست وبگاه ستاره تا پنج شنبه شب پخش تیراندازی در "محافظه کاران در حاشیه در این نبرد" در حالی که این کشور "تحت حمله" هدف هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان در تلاش برای کمک به انتخاب دموکرات ها این چرخه.

او همچنین لعنتی سیاستمداران محافظه کار که او ادعا نیست پله تا بازگشت به مبارزه به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات خشم در سراسر کشور و مجسمه ها و بناهای تاریخی در حال سرنگون شود.

"بسیاری از بسیار هوشمندانه مردم که رفته ام به بسیاری از مدارس فانتزی روزی خواهد بود بسیار متاسفم که هنگامی که زمان برای آنها را به صحبت می کنند برای امریکا آنها در هیچ جا یافت می شود" او fumed. "از آنجا که ما در حال رفتن به ضرب و شتم در سمت چپ یا در حال حاضر یا در آینده نزدیک است."

"و روزی شورش متوقف خواهد شد" Ingraham ادامه داد. "روزی نظم و قانون واقعا خواهد بود دوباره بازسازی شد. و روزی آمریکایی قهرمانان را جشن خواهد گرفت دوباره. و وقتی اتفاق می افتد که ما به یاد داشته باشید کسانی که خالی از رنگ خود را هنگامی که زمان دشوار است. ما می دانیم که آنها چه کسانی هستند و آنها می دانند که آنها چه کسانی هستند. و ما هرگز آنها را فراموش کرد."

بعد از آن در برنامه های او به طور مستقیم خطاب به او بینندگان و فشرده آنها را برای پیوستن به استعاری جنگ و کمک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره انتخاب می شوند.

"ماه گذشته نشان می دهد فراتر از سایه شک است که دموکرات ها تبدیل شده اند به حزب از هرج و مرج بی قانونی و بی نظمی" او huffed. "در حال حاضر آنها نه تنها می خواهید به شکست رئیس جمهور تهمت که آشکار است آنها می خواهند برای تغییر کشور در راه است که بسیار خطرناک خواهد بود."

پس از متهم دموکرات تشویق "شورش و غارت" برای حفظ قدرت به دلیل "آنها نفرت ما, تاریخ, سنت های ما و راه ما از زندگی" Ingraham خواستار یک تماس به عمل در میان محافظه کاران است.

"هرج و مرج بیشتر در حال آمدن است" او نفس نفس اعلام کرد. "ما یک فرصت به آن را متوقف کند. اگر شما عشق به کشور خود را اگر شما عشق به تمدن غرب, اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در این قانون شما باید ایستاده در حال حاضر!"

"شما باید مایل به کت و شلوار برای این نبرد," او به این نتیجه رسیدند. "در مدرسه جلسات هیئت مدیره شورای شهر جلسات و شاید حتی پدر و مادر معلم و کنفرانس و البته دولت و انتخابات فدرال. وقت آن است که به انجام و یا می میرند!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن