خیر به ارمغان می آورد Linux® گواهینامه به ThinkPad و ThinkStation کاری, نمونه کارها, کاهش استقرار برای توسعه دهندگان و اطلاعات دانشمندان

بیش از 250 میلیون رایانه های فروخته شده در هر سال و گزارش NetMarketShare که 2.87 درصد – حدود 7.2 میلیون کاربر

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

بیش از 250 میلیون رایانه های فروخته شده در هر سال و گزارش NetMarketShare که 2.87 درصد – حدود 7.2 میلیون کاربر در حال استفاده از آن کامپیوتر برای اجرای لینوکس®1. هنگامی که از فکر به عنوان یک تو رفتگی در دیوار آن جمعیت این کاربر پایگاه داده های دانشمندان و توسعه دهندگان نرم افزار و مهندسین و دانشمندان و بیشتر در حال رشد است – پله به پی نقش سراسر صنایع مختلف و تبدیل شدن به ضروری در شرکت های خود را.

من هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن Lenovo در حال حرکت است به گواهی تمام ایستگاه های کاری نمونه کارها برای بالا توزیعهای لینوکس از اوبونتو® و Red Hat® – هر مدل و هر پیکربندی.

در حالی که بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به سفارشی کردن ماشین خود را – چه در سخت افزار و بدون یک سیستم عامل یا با پاک کردن یک مشتری موجود OS سپس پیکربندی و نصب Linux – این می تواند به افزایش عدم قطعیت با سیستم ثبات محدود عملکرد و سازگاری end-user بهره وری و حتی آن را پشتیبانی برای دستگاه های. در حال حاضر که این کاربران در حال ساخت راه خود را از ضرب المثلی سایه ها و بر روی شرکت کف تقاضای بالا برای خارج از جعبه راه حل است که حذف این مانع برای استقرار شرکت های درجه سخت افزار در لینوکس نرم افزار اکوسیستم.

برای کاربران استقرار لینوکس بر روی دسکتاپ و یا تلفن همراه کاری خیر در طول تاریخ گواهی تنها برخی از محصولات با زیر مجموعه محدود از سخت افزار و تنظیمات. ما تمام نمونه کارها از ThinkStation و ThinkPad سری P ایستگاه های کاری را در حال حاضر تایید شده از طریق هر دو Red Hat Enterprise Linux و Ubuntu LTS – دراز مدت سازمانی-ثبات نوع از محبوب لینوکس اوبونتو توزیع. این تعداد گواهینامه اطمینان کاربران خود را در کاری سرمایه گذاری است که آزمایش شده و رسما تایید شده.

برای اطمینان گردیده لینوکس تجربه خیر کاری به کار خواهد کرد به طور مستقیم با میزبان سیستم عامل لینوکس و ارائه کامل end-to-end – پشتیبانی از وصله های امنیتی و به روز رسانی برای تامین امنیت بهتر و بررسی درایور سخت افزار, سیستم عامل و بایوس بهینه سازی. بیشتر چه خیر نیز بالادست درایور دستگاه به طور مستقیم به هسته لینوکس برای کمک به حفظ ثبات و سازگاری در طول زندگی کاری.

همه از توسعه دهندگان نرم افزار رسانه ای و سرگرمی های حرفه ای مدیران سیستم هوش مصنوعی حرفه ای آن مهندسین و دانشمندان داده خواهد شد دسترسی به برخی از این صنعت گسترده ترین انتخاب نرم افزار AI چارچوب و بهبود گردش کار ابزار. این می افزاید: افزایش انعطاف پذیری برای شرکت های قدرتمند کارکنان.

اوبونتو LTS: ثبات و امنیت افزایش یافته است

با از قبل نصب شده نسخه LTS اوبونتو خیر را فراهم می کند بسیار با ثبات تر و امن تر از نسخه به طور گسترده ای استفاده می شود, اوبونتو, توزیع. اوبونتو LTS مزایای از تمدید پنج سال حمایت از چرخه ارائه افزایش اعتماد به نفس کاربر و سیستم ثبات در سراسر استقرار خود را. متعارف این شرکت در پشت اوبونتو انجام صدور گواهینامه و آزمون رگرسيون در این سیستم بر اساس مداوم به اطمینان حاصل شود که آن باقی می ماند ممکن است به عنوان پایدار برای پایان دادن به کاربران است.

کلاه قرمز: فدورا و فراتر از آن

در علاوه بر این به اوبونتو LTS خیر را گسترش Red Hat Enterprise Linux® گواهینامه نیز پوشش کل ما مجموعه ای از ایستگاه های کاری – ارائه این قابل اعتماد و کاربر پسند و قدرتمند سیستم عامل بر روی سیستم عامل بیشتر از همیشه قبل از. ریز کوک برای ارائه به اوج عملکرد در سراسر گرافیک, انیمیشن, علمی و گردش Red Hat Enterprise Linux ارائه می دهد از شرکت های درجه پشتیبانی و ثبات بی نظیر کاربران انتظار می رود.

همچنین در کلاه قرمز اکوسیستم ما را همکاری با پروژه فدورا به ارائه یک برنامه آزمایشی با قبل نصب فدورا تصویر ما ThinkPad P53 و P1 Gen 2 سیستم; ارائه آخرین خالص پلت فرم منبع باز برای این جامعه مبتنی بر توزیع.

با استفاده از Red Hat Enterprise Linux و Ubuntu LTS نه تنها منافع کاربران بلکه خود را در آن بخش است. بدون دانش تخصصی لینوکس و آن چشم انداز متنوع این بخش قادر به عیب یابی مسائل مربوط به مزاحمت برای کاربر و اغلب پیچیده مدیریت دستگاه. خیر لینوکس پیش بار کاهش end-user پیچیدگی دادن آن مدیران بیشتر دید و استقلال بیش از دستگاه در شبکه خود را در علاوه بر این به حمایت یکپارچه از خیر Red Hat و Ubuntu. این محدود بنیاد می دهد این بخش آسان تر مسیر استقرار و بینش در مورد که نسخه کارکنان خود را با استفاده از و چگونه به بهترین پشتیبانی دستگاه های خود را کمک به ساده کردن مدیریت در سراسر سازمان است.

توسط صدور گواهینامه ما نمونه کارها کل ThinkStation و ThinkPad سری P ایستگاه های کاری ما اولویت بندی نیازهای تخصصی کاربران نهایی و کمک به اطمینان از ایستگاه های کاری ما خواهد شد ارائه بهترین ممکن است خارج از جعبه لینوکس تجربه – افزایش انعطاف پذیری کاربران در تمام صنایع.

ما گواهی نمونه کارها از ایستگاه های کاری در دسترس خواهد بود به طور کامل قابل تنظیم و پیکربندی شده و به منظور شروع این ماه نورد بیش از تابستان شروع با ThinkPad سری P تلفن همراه ایستگاه های کاری. فراتر رفتن از جعبه, این همچنین شامل کامل وب سایت و پشتیبانی اختصاصی انجمن لینوکس پیکربندی راهنمایی و بیشتر.

LENOVO THINKPAD و THINKSTATION علائم تجاری خیر. ثبت علامت تجاری لینوکس® استفاده شده است به موجب یک sublicense از بنیاد لینوکس منحصر به فرد مجوز از لینوس توروالدز صاحب علامت گذاری بر اساس در سراسر جهان. اوبونتو یک علامت تجاری ثبت شده از Canonical Ltd. Fedora, Red Hat, Red Hat Enterprise Linux علائم تجاری ثبت شده از Red Hat, Inc. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020, Lenovo Group Limited.

  1. NetMarketShare گزارش 2.87 درصد از کاربران کامپیوتر اجرای لینوکس. https://www.netmarketshare.com/operating-system-market-share


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن