بسیار سبک وزن و ابزار پزشکی می تواند کمک به ایجاد یک تفاوت

Radel® یک راه حل برای جایگزینی فلز تجهیزات پزشکی و لوازم جانبی سبک تر هستند و راحت تر به سفارشی کردن و پاک کرد

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Radel® یک راه حل برای جایگزینی فلز

تجهیزات پزشکی و لوازم جانبی سبک تر هستند و راحت تر به سفارشی کردن و پاک کردن زمانی که آنها ساخته شده از پلاستیک به جای فلز. بنابراین برای بهداشت و درمان صنعت Solvay را Radel® PPSU آماده به خدمت.

پزشکی جهان است پر از همه نوع از ابزار های که ما استفاده می شود برای دیدن در دست پزشکان و دندانپزشکان: فولاد, لوازم جانبی آندوسکوپی دستگاه بیهوشی تجهیزات, موارد, سینی, و غیره. ما تمایل به نگه داشتن یک سنتی تصویر ذهنی از این ابزار و تصور کنید که آنها ساخته شده از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم, اما این واقعیت است که در حال تغییر است.
 
برای 30 سال گذشته مواد سبک وزن شده اند به طور فزاینده به تصویب رسید در دنیای پزشکی – به ویژه یکی از خاص پلاستیک: Radel® polyphenylsulfone (PPSU) یک sulfone پلیمر تولید شده توسط Solvay. "Radel® است که به خوبی شناخته شده در محافل پزشکی شده است و برای چندین دهه می گوید:" جف Hrivnak کسب و کار مدیریت توسعه در Solvay بهداشت و درمان تخصص پلیمر. آن را یک مورد کلیدی در Solvay نمونه کارها از راه حل های بهداشت و درمان برنامه های کاربردی.

بهداشت و درمان پیشرفته مواد برای بهتر نتایج بیمار

منطق برای تعویض به پلاستیک است که به خوبی تاسیس شده و شبیه به یک دسته بندی دیگر از دستگاه های پزشکی (مانند دراز مدت ایمپلنت). استدلال عمدتا lightweighting و انعطاف پذیری طراحی اما یکی اضافی جنبه بسیار مهم است وقتی که می آید به استفاده مجدد ابزار پزشکی: مقاومت به عقیم سازی. Radel® PPSU قابل ملاحظه ای قوی پلیمر. برای مثال اشیاء ساخته شده با آن می تواند بخار-استریل بیش از 1000 برابر بدون از دست دادن خواص خود را.

مطمئن lightweighting ممکن است به عنوان مهم یک موضوع برای تولید کنندگان تجهیزات پزشکی به آن شده است که به صورت خودرو و صنایع هوا و فضا, اما نشانی از آن بازی در یک نقش به عنوان یک راننده برای تصویب پلاستیک در زمینه بهداشت و درمان: "سینی پر از ابزار پزشکی در واقع می توانید واقعا سنگین" توضیح می دهد که جف. "با استفاده از پلاستیک می تواند به بهبود راحتی و ارگونومی زمانی که این ابزار به عنوان به خوبی به عنوان سینی های خود را به دیگر ساخته شده از فلز است."
 
همانطور که برای طراحی انعطاف پذیری و امکانات ارائه شده توسط پلاستیک تمایل به پایین تر instruments کل هزینه مالکیت با تشکر بهتر-سازگار با طرح های. "شما فقط نمی, طراحی, راه همان است که با فلز; این یک رویکرد رمان به تجهیزات پزشکی" می افزاید: جف. او در ادامه با اشاره به روند اساسی در جراحی امروز نسبت به روشهای کمتر تهاجمی. "هنگامی که بیماران می توانند از ترک بیمارستان همان روز که مهم بهبود و پلاستیک فعال کردن برخی از این نوآوری های پزشکی به لطف انعطاف پذیری طراحی آنها فراهم می کند."

پلیمرهای رنگ را به دستگاه های پزشکی

بیشتر چه Radel® PPSU را قادر می سازد رنگدانه امکانات که فلز می تواند ارائه دهد. رنگ آمیزی دستگاه های مانند تعویض مفصل محاکمه و یا بخش های مختلف یک ساز می تواند یک تفاوت بزرگ را. برای مثال هنگام انجام آزمایشات برای جایگزینی زانو داشتن رنگ های مختلف را قادر می سازد تا جراح به راحتی تشخیص اندازه های مختلف در نتیجه صرفه جویی در وقت در هنگام انتخاب یک حق برای بیمار است. "رنگدانه و رنگ آمیزی یک جنبه مهم برای مشتریان" را تایید جف. "به عنوان مثال ما تا به حال یک مشتری که می خواست برای توسعه های جدید از دستگاه های پزشکی با هفت تاچ پونت که همه نیاز به رنگی متفاوت است. تنها راه شما می توانید انجام دهید این است برای ایجاد ابزار خود را از پلاستیک است."

در اینجا به عنوان بسیاری از زمینه های دیگر – از درجه پزشکی بی کربنات سدیم و پلیمر غشاء برای کارآمد تر همودياليز به پوشش های محافظ برای تضمین اثربخشی دارو – Solvay مفتخر به همکاری با پزشکی جهانی برای کمک به میلیون ها نفر از مردم زندگی بهتر, زندگی سالم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب