لوید بازار خیریه جوایز 2020

سالانه لوید بازار خیریه جوایز است یک طرح است که با هدف به رسمیت شناختن و جشن داوطلبانه و جمع آوری کمک مالی از

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

سالانه لوید بازار خیریه جوایز است یک طرح است که با هدف به رسمیت شناختن و جشن داوطلبانه و جمع آوری کمک مالی از افراد از سراسر لوید بازار در لندن است. بیش از ده سال گذشته این جایزه بیش از £900,000 به نامزد موسسات خیریه بیش از 350 نفر در لوید بازار است.

در این سال خواهد بود حتی بزرگتر و بهتر از سال های گذشته است. در سال 2020 کمک های مالی به £25,000 اهدا خواهد شد به 30 خیریه در پاسخ مستقیم به سرمایه گذاری قابل توجهی شکاف است که موسسات خیریه روبرو هستند در طول COVID-19 بحران است.

برنامه های کاربردی برای جوایز امسال در حال حاضر باز تا جمعه 31 جولای و هر کسی که دائم کارمند مشغول به کار در لوید بازار واجد شرایط است.

در این سال همه برندگان قبلی از لوید بازار خیریه جوایز واجد شرایط درخواست و اهدا خواهد شد بر اساس اندازه خیریه و واجد شرایط بودن آن به مدیریت کمک مالی دریافت کرده است. برنامه باز نیست برای شرکت کارکنان به عنوان ما در حال اجرا یک جداگانه طرح این سال است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ما معیارهای واجد شرایط بودن

برنامه در حال حاضر باز: تکمیل فرم آنلاین برای دریافت شخصی خود را در فرم درخواست

اعمال می شود در حال حاضر

ساخت یک تفاوت
در سال گذشته تمام برنامه های ما را دریافت کرده گفت که یک داستان شگفت انگیز با سازمان های خیریه موفق به تمرکز بر روی همه چیز از اورژانس خون تحویل به حمایت از مزارع شهرستان. هر سال ما دریافت برنامه از طیف گسترده ای از سازمان های خیریه با متفاوت اما به همان اندازه مهم است تمرکز بر مناطق و ما مفتخر به رسمیت شناختن کار سخت از افراد در بازار است. آن است که همیشه فوق العاده دشوار است تصمیم برای امنا به و این سال از آن است که به احتمال زیاد حتی بیشتر به چالش کشیدن.

در سال 2019 Netsai Mangwende (ویلیس برج واتسون) برنده یک جایزه از طرف زیمبابوه مدارس روستایی برنامه توسعه ساخته شده است که یک تفاوت بزرگ به جامعه محلی. "کمک مالی از لوید بازار خیریه جوایز بدان معنی است که فاز اول بازسازی در Mayezane مدرسه ابتدایی می تواند قبل از تکمیل مستند آغاز شد. این بدان معنی است که مدرسه نمی مجبور به تعطیل کردن اجازه می دهد 214 کودکان شده اند قادر به ماندن در مدرسه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن