Kayleigh McEnany رد تولسا تجمع نگرانی: "این بخشی از زندگی'

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany بارها و بارها عنوان نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آین

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany بارها و بارها عنوان نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آینده کمپین تجمع در تولسا در طول بعد از ظهر چهارشنبه در این جلسه با توسل به نوعی تاکتیک از سرزنش رسانه ها بود که در پرسیدن سوالات خود را در مورد آن.

سی ان ان جیم آکوستا اولین خبرنگار برای نخستین بار باز کردن موضوع درخواست اگر مغلوب ساختن پیشی جستن را "مسئولیت" اگر شرکت کنندگان در قرارداد COVID-19 به عنوان یک نتیجه از این رویداد.

McEnany توضیح داد که "اقدامات خاص" اجرا خواهد شد از جمله معتدل چک ضد عفونی کننده دست و ماسک اما آیا تایید می کنند که هواداران نمی خواهد نیاز به پوشیدن آن ماسک در طول داخل سالن تجمع است. "آنها داده خواهد شد و یک ماسک" او گفت:. "آن را به آنها که آیا به این تصمیم."

او مسلح اخیر نیویورک پست پوشش است که فریاد می زند "بیمار نفاق" و نشان می دهد که "لیبرال" و "رسانه" بر این باورند در اعتراض به خشونت پلیس این است که "خوب" در حالی که تجمع در هوای آزاد, رستوران است "خطرناک است." McEnany نادرست مشخص شده در سمت راست تصویر به تصویر می کشد یک مغلوب ساختن پیشی جستن رالی.

برخی از نسخه های این سوال آمد چندین بار در طول دوره از این نشست خبری و در هر زمان McEnany تبدیل آن به یک حمله در رسانه ها. به عنوان مثال اگر خواسته کاخ سفید معتقد است که وقایع در فضای باز "همان حمل خطر" به عنوان داخلی, حوادث, خودداری از پاسخ به جای نگه داشتن همان نیویورک پست پوشش یک بار دیگر.

وقتی که می آید به مسئولیت تهمت کمپین که شامل یک سلب مسئولیت در مورد خطر در وب سایت خود را, او گفت: "در هر صورت شما فرض کنید یک شخصی در خطر است. که فقط به آنچه شما انجام دهد. هنگامی که شما به یک بازی بیس بال شما فرض کنید یک خطر است. که بخشی از زندگی است. این یک تصمیم شخصی آمریکایی که آیا برای رفتن به تجمع و یا اینکه برای رفتن به این تجمع است."

به عنوان این هفته لیگ اصلی بیس بال 2020 فصل شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد به دلیل نگرانی های ایمنی برای هر دو بازیکن و یا طرفداران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن