Niecy Nash می گوید پلیس کشیده یک تیزر در پسر او برای نورد متوقف

یکشنبه گذشته پلیس کشیده بیش از Niecy Nash را به یک نورد توقف و از وجود بازیگر گفت, همه چیز ترسناک است.پس از کش

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

یکشنبه گذشته پلیس کشیده بیش از Niecy Nash را به یک نورد توقف و از وجود بازیگر گفت, همه چیز ترسناک است.

پس از کشیدن بیش از پسرش نش گفت: هالیوود خبرنگار پلیس "اقدام به سوال او و از او بخواهید شما را بر روی T-موبایل تی شرت. آیا شما کار می کنند وجود دارد ؟ چرا که اگر شما انجام دهید, چگونه می توانیم این ماشین ؟ به دلیل این است که یک سال 2020 است.'"

"آنها نمی دانند که اگر او یک مدیر" نش ادامه داد. "آنها نمی دانند که اگر او مالک است. آنها نمی دانند که اگر او تا به حال غنی mama. اما آنچه که آنها احتمالا احساس بود, 'چگونه این جوان پسر توانید یک ماشین است که من حتی نمی داشته باشد ؟ و ما اتصالات شما را به آن رنج می برند."

THR صحبت با نش به عنوان بخشی از خود را "چگونه من زندگی کن" سری که در اولین مصاحبه مشاهیر در مورد چگونه آنها در حال مقابله با رمان coronavirus اما گسترش در هفته های اخیر شامل بحث از زندگی ماده تظاهرات که جاروب ملت است.

در طول مصاحبه نش گفت: این بار که سمت چپ او را تا حدودی در از دست دادن.

"[W]آنکه من دریافت تماس های تلفنی که در آن مردم گفت: "آنچه می تواند مردم سفید انجام دهید ؟ چه چیزی می تواند به غیر از مردم سیاه و سفید انجام دهید؟' من در تلاش برای کشف کردن چه چیزی را بگویید که خود من پسر" نش گفت. "من استفاده می شود به می گویند اگر شما فقط پیروی کنید و اگر اشتباه بود که اتفاق افتاد و ما حق آن را بعد از آن. اما در حال حاضر ما به تماشای یک قتل در تلویزیون ملی زمانی که جورج فلوید به قتل رسید. من نمی دانم چرا او پیروی. او در دستبند. او بر روی زمین با دست خود پشت سر خود را. بنابراین من حتی نمی دانم."

یک چیز نش ساخته شده اما روشن است که هر کسی که امیدوار است به عنوان یک متحد به جامعه سیاه و سفید در حال حاضر باید نگاه به درون و نه از جامعه سیاه و سفید برای مشاوره.

"آن را به عهده مظلوم به ظالم چه باید بکنید و چگونه به حق اشتباه" نش گفت. "بنابراین پیشنهاد من این است که شما نیاز به درخواست های غیر سیاه مردم آنچه را که آنها می توانید انجام دهید. آنها مبارزه برای برابر پرداخت ؟ زمانی که آنها می آیند در این مجموعه در حال ساخت آنها احساس مردم استقبال می کنید ؟ چگونه آنها در حال حرکت در این اسکریپت و زمانی که آنها نگاه کنید که چگونه مردم به تصویر کشیده شده?"

"همین حالا تماس یک فرد سیاه و سفید و از آنها بخواهید چیزی در مورد هیچ چیز" نش گفت. "با شما تماس مردم سفید و از آنها بخواهید آنچه آنها می تواند انجام دهد چرا که مردم سیاه و سفید, تعریف نمی تواند نژادپرستانه چون ما نه آنهایی که در قدرت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب