لاکهید مارتین رهبری تیم آغاز می شود ساخت و ساز در نیروی دریایی را Littoral Combat Ship آینده USS بلیت

لاکهید مارتین و Fincantieri مرینت دریایی آغاز ساخت و ساز در Littoral Combat Ship (LCS) 29 آینده USS بلیت با یک

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

لاکهید مارتین و Fincantieri مرینت دریایی آغاز ساخت و ساز در Littoral Combat Ship (LCS) 29 آینده USS بلیت با یک مراسم در مرینت. به عنوان بخشی از یک ساختمان کشتی سنت قدمت قرن یک کارگر کشتی سازی جوش داده شده به کشتی دلسرد شدن صفحه حروف اصلی کلی مارسیا M. Anderson (ارتش ایالات متحده بازنشسته) اس بلیت کشتی حامی و یک بلیت ویسکانسین بومی است. این صفحه خواهد بود چسبیده به کشتی و سفر با بلیت در سراسر آن سفارش زندگی است.

LCS 29 خواهد بود که 15امین آزادی-variant LCS و پیوستن به یک کلاس از بیش از 30 کشتی. به تاریخ چهار آزادی-variant LCS مستقر کرده اند برای پشتیبانی از نیروی دریایی ایالات متحده حضور و ماموریت های صلحبانی. در ماه مه LCS 7 (USS دیترویت) با همکاری آمریکا یک ناوشکن نیروی دریایی و گارد ساحلی تیم به خدمت نظامی ماموریت در U. s. Southern Command منطقه از مسئولیت.

"با استقرار تا کنون این سال, آزادی-variant LCS ثابت کرده اند که آنها قادر هستند و می توانند یک نقش منحصر به فرد در ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی ناوگان گفت:" جو DePietro معاون رئیس جمهور و مدیر کل از رزمندگان و کشتی و سیستم های. "LCS" سرعت مانور و انعطاف پذیری اجازه می دهد تا کشتی به خدمت بسیاری از ماموریت ها به سرعت یکپارچه سازی تجهیزات و استقرار سرنشین دار و بدون سرنشین هوایی سطحی و یا زیر سطحی وسایل نقلیه است."

در مجموع وجود دارد بیش از 500 ، 000 مایل دریایی تحت دلسرد شدن از آزادی-variant LCS. کشتی ارائه پیشرفته قابلیت ضد زیردریایی و سطحی و معدن متقابل ماموریت طراحی و ساخته شده است به تکامل با تغییر محیط امنیتی. به عنوان نزدیک به همکار رقابت از ملت بزرگ متحده را افزایش می دهد, لاکهید مارتین با همکاری نیروی دریایی به تکامل LCS برای مقابله با این تهدیدات است. هدفمند ارتقاء در حال حاضر در جریان است با اعتصاب نیروی دریایی موشک نصب شده در حمایت از آینده استقرار. آینده نصب بهبود یافته جنگ الکترونیک و دام راه اندازی سیستم های در حال توسعه هستند.

LCS 29 اولین بار است که نیروی دریایی به نام پس از بلیت ویسکانسین و کشتی اسپانسر شخصی و روابط بلیت. در طول زندگی حرفه ای طولانی با ارتش ایالات متحده محسوب می شود Anderson شد اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار به دست آوردن رتبه کلی عمده در ارتش ایالات متحده و U. S. Army Reserve. به عنوان یک شهروند-سرباز اندرسون به کار گرفته شد برای 28 سال توسط دادگاه های ایالات متحده که در آن او به عنوان منشی دادگاه ورشکستگی غرب منطقه ویسکانسین واقع در مدیسون ویسکانسین تا بازنشستگی اش در اواخر سال 2019.

"ساخت و ساز نیروی دریایی, جدیدترین Littoral Combat Ship و نامگذاری آن پس از شهر بلیت های آن غنی و تاریخ طبقه حمایت از ملت ما امنیت ملی است که بیش از اتصالات" گفت: عمده کلی اندرسون. "هنگامی که به پایان رسید, USS بلیت این سفر خواهد بود بخشی از سنت از شهرهای کوچک و شهرهای کوچک در امریکا های داستان ما در سراسر جهان است."

بلیت یکی از شش LCS در مراحل مختلف ساخت و تست در Fincantieri مرینت دریایی و کشتی سازی.

"ما مفتخریم به جشن آینده USS بلیت امروز" گفت: Jan Allman, مدیر عامل شرکت Fincantieri مرینت دریایی. "این Fincantieri مرینت دریایی کشتی سازی مفتخر است که قادر به ساخت این کشتی جنگی به نام شهر دیگری از فوق العاده ایالت ویسکانسین. من فکر می کنم این عهد درست به کار سخت و میهن پرستی از Midwesterners و ما مشتاقانه منتظر به کار با شهر بلیت به عنوان ما همچنان به ساخت LCS 29 برای ما نیروی دریایی ایالات متحده شریک است."

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید وب سایت ما: www.lockheedmartin.com/lcs.

در مورد لاکهید مارتین

Headquartered in Bethesda, Maryland, لاکهید مارتین است که امنیت جهانی و هوافضا شرکت است که با استخدام حدود 105,000 مردم در سراسر جهان است و اصولا درگیر در تحقیق و طراحی و توسعه و تولید و یکپارچه سازی و تقویتی از فن آوری های پیشرفته سیستم های محصولات و خدمات.

در مورد Fincantieri مرینت دریایی

Fincantieri پیشرو غربی shipbuilder با یک تاریخ غنی قدمت بیش از 230 سال سابقه ساخت بیش از 7000 کشتی. Fincantieri گروه دریایی آمریکا است شرکت تابعه از Fincantieri و عمل سه دریاچه های بزرگ کشتی سازی: Fincantieri مرینت دریایی Fincantieri خلیج کشتی سازی و Fincantieri آس دریایی. Fincantieri دریایی گروه را بیش از 2100 steelworkers هنرمند مهندسین و تکنسین ها در ایالات متحده تخصص در طراحی و ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری کشتی های تجاری و دولت عروق از جمله ایالات متحده نیروی دریایی و گارد ساحلی.

در مورد گیبس & Cox

گیبس & Cox, ملت مستقل و پیشرو دریایی راه حل های شرکت متخصص در معماری دریایی, دریایی, مهندسی و طراحی است که مقر آن در آرلینگتون ویرجینیا. شرکت تاسیس شده در سال 1929 ارائه طرح برای نزدیک به 80 درصد از زمان نیروی دریایی ایالات متحده سطح مبارز ناوگان; نزدیک به 7000 نیروی دریایی و کشتی های تجاری ساخته شده است به Gibbs & Cox طرح است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب