گروه لوفت هانزا هواپیمایی را به پرواز دوباره با 160 هواپیما از ژوئن تا "ژوئن برنامه پرواز" با 106 مقصد شروع خواهد شد در هفته آینده منتشر

در مجموع 106 مقصد پرواز خواهد شد در ماه ژوئن مایورکا, Sylt و کرت در برنامه"تمایل و اشتیاق مردم برای سفر دوباره

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399
  • در مجموع 106 مقصد پرواز خواهد شد در ماه ژوئن
  • مایورکا, Sylt و کرت در برنامه
  • "تمایل و اشتیاق مردم برای سفر دوباره می گوید:" هری Hohmeister

با شروع در ماه ژوئن لوفت هانزا Eurowings و سوئیس خواهد شد با ارائه ماهانه راه اندازی مجدد برنامه به طور قابل توجهی بیشتر مقصد در آلمان و اروپا نسبت به چند هفته گذشته. بازگشت برنامه خواهد شد در نتیجه تا پایان روز 31 مارس.

در مجموع 80 هواپیما دوباره فعال خواهد شد با "ژوئن جدول زمانی". این به این معنی است که در مجموع 106 مقصد خدمت می تواند در ماه آینده. از ژوئن 1, 160 هواپیما خواهد بود در خدمت گروه های مسافری خطوط هوایی. قبلا معتبر بازگشت پرواز برنامه محاسبه شد پرواز با تنها 80 هواپیما.

لوفت هانزا گروه شرکت های هواپیمایی در نتیجه در پاسخ به این علاقه رو به رشد از مشتریان در سفر هوایی, پس از کاهش تدریجی محدودیت ها و محدودیت ها در آلمان فدرال متحده و ورود به مقررات کشورهای دیگر در اروپا است.

"ما حس یک میل و اشتیاق در میان مردم به سفر دوباره. هتل ها و رستوران ها به آرامی باز کردن و بازدید از دوستان و خانواده هستند و در برخی موارد اجازه دوباره. با همه به دلیل احتیاط ما در حال حاضر ساخت این امکان را برای مردم به گرفتن و تجربه آنچه که آنها تا به حال به انجام بدون برای مدت زمان طولانی. این می رود بدون گفت که ایمنی و سلامت مهمانان و کارکنان از بالاترین اولویت می گوید:" هری Hohmeister عضو هیئت اجرایی آلمانی لوفت هانزا AG.

با شروع در ماه ژوئن متعدد آفتابی مقصد مانند مایورکا Sylt, روستوک و کرت خواهد یک بار دیگر در دسترس خواهد بود با هواپیمایی لوفت هانزا ، جزئیات بیشتر از "ژوئن برنامه پرواز" منتشر خواهد شد در این دوره از هفته آینده.

مشتریان خواسته می شود که به زمان ورود و قرنطینه مقررات مربوطه مقصد به حساب هنگامی که برنامه ریزی سفر خود را. در طول کل سفر محدودیت ممکن است اعمال شده با توجه به سختگیرانه تر بهداشت و امنیت مقررات به عنوان مثال با توجه به دیگر زمان انتظار در فرودگاه امنیتی در ایست های بازرسی. خدمات کیترینگ در هیئت مدیره نیز باقی خواهد ماند محدود تا اطلاع ثانوی.

تعهد به پوشیدن دهان-بینی پوشش در هیئت مدیره معرفی شده توسط خطوط هوایی لوفت هانزا در 4 مارس شده است بسیار مثبت دریافت کرده و پذیرفته شده توسط مهمان. مشتریان خود ادامه خواهد داد به خواسته می شود به پوشیدن ماسک در طول کل سفر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن