ودکا بعدی عمل می کنند ؟ دیگر خنثی

Vodka شده است punchline در صنعت کوکتل جهان پس از اولین روشن ice cube معرفی شد به برش شیشه ای, ژاپنی, مخلوط کرد

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Vodka شده است punchline در صنعت کوکتل جهان پس از اولین روشن ice cube معرفی شد به برش شیشه ای, ژاپنی, مخلوط کردن کشتی.

بسیاری از تمسخر است ناشی از یک بند به خاک سپرده شد در مقررات فدرال—کسانی که نظارت بر ارواح مقرر چند سال پیش که ودکا باید "بدون شخصیت متمایز و عطر و طعم و یا رنگ." که قرار ودکا عاشقان در موقعیت دشوار دفاع از این بیانیه: "من لذت بردن از طعم و مزه هیچ چیز نیست."

خوب, خبر خوب برای سپاه ودکا طرفداران و ودکا است که هنوز هم محبوب ترین روح در ایالات متحده حسابداری برای حدود یکی از هر سه بطری مشروب به فروش می رسد. پس از چند سال روند بازبینی یک آرایه گسترده ای از دست و پا گیر و منسوخ قوانین و مقررات حاکم بر تولید و بازاریابی از ارواح الکل و تنباکو مالیات و تجارت اداره (TTB) اعلام کرد یک سری تغییرات که رفت به اثر در مارس 4.

برای ودکا, این TTB تصمیم گرفت که "بدون شخصیت متمایز و عطر و طعم و یا رنگ" بند "دیگر منعکس کننده انتظارات مصرف کننده." به خصوص با توجه به این که وجود دارد تفاوت های ظریف بین برندها از نظر عطر و طعم و بوی هیچ یک از آنها در واقع واقعا بی طرف. و بنابراین این نیاز فرستاده شد به چراگاه. ودکا را با مشخصات عطر و طعم و عطر از این پس بود تا حد زیادی تعیین می شود آن است که چگونه تولید می شود—برای مثال مقطر حداقل 95 درصد الکل خالص—بسیار بالاتر از اثبات برای ویسکی, عجیب و غریب و یا روح دیگر است.

این تغییر رخ داده است با کمی هیاهو و یا توجه کنید. شاید به این دلیل بود که مردم پریشان در مارس—آیا من به یاد داشته باشید خواندن چیزی در مورد یک ویروس ؟ و یا اینکه آن را نوعی اداری rejiggering اتفاق می افتد که از زمان به زمان مانند محو کهنه قوانین کیفری است که جلوگیری از یکی از نگهداری گاو در یک اتاق خواب.

"به طور کلی مصرف کننده در حال رفتن به می گویند" وای! من کل ادراک ودکا تغییر یک شبه" می گوید: "متی Baris از بنیانگذاران ارتفاع ارواح در کلرادو. اما تغییر می کند را به قوانین فدرال بیشتر در تراز با شیوه ها از قرار زیرند—به خصوص صنایع دستی مقطر—در سال های اخیر است. "هدف ما این است که برای ایجاد چیزی است که طعم بسیار عالی است و چیزی نیست که سلیقه مانند هیچ چیز نیست."

زودتر بیان تمایل به پرتاب عمومی به دلیل کلمه "متمایز می گوید:" استفان Heilman در چارلستون تقطیر شرکت. در کارولینای جنوبی است. "ما تا به حال بسیاری از مردم از طریق اتاق مزه گفت که ودکا قرار نیست به یک طعم و مزه."

خاص مارش در سوراخ Jackson هنوز هم کار می کند می گوید که او و همکار خود را صاحب تراویس گودمن متمرکز از شروع ساخت ودکا با شخصیت و عطر و طعم. آنها سعی 29 مخمر نژادها و 120 مختلف مش صورتحساب و آموخته است که حتی مقدار کمی از جو خواهد قرض دادن خود ودکا ظریف خامه طعم که جان سالم به در برد و حتی بالا-اثبات تقطیر در خود کارآمد 18-صفحه ستون ، "آن را می دهد آن را به یک بیت از یک brûlée بینی و حمل مقدار زیادی از عطر و طعم" مارش می گوید. "این ظریف اما آن وجود دارد."

مارش می گوید که دیگران در هنر و صنعت تقطیر جهان نیز بی سر و صدا تعقیب پس از عطر و طعم در ودکا پس از گرفتن بروید. "این چیزی جدید و من نمی دانم اگر [تجدید نظر TTB تعریف] تغییرات هر چیزی," او می گوید. "اما آن را تایید آن است."

در ارواح مسابقات قضات اغلب مورد بحث چگونه آنها باید قضاوت ودکا. چرا که آن را متمایز? و یا اینکه آن را پاک و خالص? تغییر در تعریف ممکن است کمک به روشن شدن این سوالات.

مگی کمپبل distiller و مدیر عامل شرکت در کشتی تجارتی مسلح کار رم در ماساچوست نظارت سالانه ارواح قضاوت برای آمریکا کرافت ارواح ارتباط است. او استقبال روشن اما نمی توان پیش بینی هر گونه تغییرات عمده در نحوه ودکا قرار گرفت. "ما هنوز هم علاقه مند به شناسایی ارواح است که معایب را خوب الکل ادغام بافت ندارد و هر گونه طعم دهنده از فقیر انتخاب و تولید مانند فقیر تصحیح روشها و مانند" او می گوید.

آمریکا تقطیر موسسه (ADI) که همچنین قضات صدها ارواح در آن رقابت سالانه پشتیبانی تغییر در TTB تعریف و ابراز تصویب آن در طول دوره نظر عمومی عمدتا به دلیل آن را به ارمغان می آورد تعریف در خط با چگونه آنها در نظر گرفته ودکا در سال های اخیر است. شروع در سال 2014 ADI شروع به دنبال راه هایی برای تشخیص تغییر شخصیت از هنر و صنعت ودکا و پس از 2017 صادر کرده است جوایز جداگانه برای "ودکا خنثی شخصیت" و "ودکا - باقی مانده پایه شخصیت."

اریک Zandona مدیر ارواح اطلاعات در ADI می گوید: "انجام شد "برای تشخیص بهتر کار خوب و نوآوری که مقطر انجام شد و برای کمک به برقراری ارتباط است که تولید تفاوت به مصرف کنندگان است." قضاوت پروتکل بدون تغییر باقی خواهد ماند.

نه همه تولید ودکا علاقه مند شده اند در ساخت این تعریف از ودکا محدودیت کمتر. بهشت برندها—یک روح شرکت راه اندازی در اوایل سال جاری توسط مدیران سابق در بین المللی مشروب شرکت ها (از جمله ویلیام گرانت & Sons و سیدنی فرانک) به تازگی منتشر شده است میمون خود را در بهشت ودکا.

مدیر عامل بهشت پاتریک McGeeney ترس است که کاهش یافته است بند ممکن است باز کردن درب به ودکا که verges در غیر قابل تشخیص—اسید سیتریک و شکر به مدت طولانی اجازه داده شده در مقدار بسیار کم—و مه رقیق و اشتباه تصویر از ودکا. "انگیزه برای انجام آن در نظر من است که اجازه می دهد تا برخی از ودکا مقطر به اضافه کردن آروماتیک به ودکا شبیه به آنها اضافه شده به جین," او می گوید. "قبل از این تغییر اخیر این مارک تا به حال به این طبقه بندی ارائه شده به عنوان 'آب مقطر روح تخصص' در حال حاضر این مارک فقط می تواند تولید تغییرات و هنوز هم آنرا ودکا. آن را ممکن است گیج کننده به مصرف کنندگان است."

در حقیقت طرفداران ودکا بعید است که متوجه تغییرات زیادی را در آینده نزدیک به استثنای برخی از خلاق عبارت ودکا در بازاریابی است. اما تولید کنندگان برای اکثر خوشحال به نظر می رسد که تنظیم کننده فدرال را در گذشته به یک صنعت شده است که نوآوری خارج از دید.

"این یک فرصت برای برطرف کردن اسطوره که همه vodkas هستند می گوید:" خاص مارش در سوراخ Jackson.

متی Baris در ارتفاع ارواح موافق است. "این می تواند راه تولید کردیم در مورد ودکا," او می گوید. "و آن را حذف punchline."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب