تامین کنندگان عمده در الکترونیک, مونتاژ مواد اعطا ایالات متحده ثبت اختراع برای Innolot/Loctite 90ISC آلیاژ

سه تامین کنندگان عمده در الکترونیک, مونتاژ مواد MacDermid آلفا الکترونیک راه حل های هنکل و Heraeus دریافت که م

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

سه تامین کنندگان عمده در الکترونیک, مونتاژ مواد MacDermid آلفا الکترونیک راه حل های هنکل و Heraeus دریافت که متوجه ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر صادر کرده است ثبت اختراع ندارد. US10376994B2 برای نوآورانه خود را لحیم آلیاژی فرمول به بازار عرضه شده تحت نام های تجاری Innolot (Heraeus & Alpha) و Loctite 90ISC (Henkel). ثبت اختراع اعطا شد تمدید انقضا به ژوئن 11, 2029.

کانالي در یک پروژه مشترک برای تولید lead-free solder alloy به طور خاص برای محیط خشن الکترونیک برنامه های کاربردی. نتیجه این شد یک آلیاژ به طور قابل توجهی بهبود قابلیت اطمینان و عملکرد در مقایسه با استاندارد ساس آلیاژهای. ترویج در بازار الکترونیک برای بیش از ده سال مربوطه Innolot و Loctite 90ISC محصولات به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان بالا و قابلیت اطمینان حرارتی, دوچرخه سواری, دوچرخه سواری حرارتی پیری و لرزش-مقاوم در برابر آلیاژ ساخت آن را به خوبی مناسب برای برنامه های کاربردی خودرو و مجامع. این Innolot/90ISC آلیاژ طراحی شده است به تحمل خواسته های دمای بالا و برنامه های کاربردی در حالی که هنوز در حال solderable در استاندارد سرب روند درجه حرارت.

صدور ثبت اختراعات ایالات متحده بیشتر است و برای دستیابی به MacDermid آلفا Henkel و Heraeus و تلاش های خود را نسبت به ایجاد مصالح نوین چالش ها و خواسته های امروز, الکترونیک, مونتاژ. "این ما اعطا ثبت اختراع نشان می دهد هنکل فن آوری رهبری و دفاع از یک رشد محصول دسته" گفت: Rodrigo Aguilar مدیر توسعه کسب و کار خودرو و الکترونیک. "Loctite 90iSC آلیاژ شده است به طور گسترده ای به تصویب رسید و توسط الکترونیک خودرو در سال های گذشته و ما انتظار هیجان انگیز جدید فرصت محور نوآوری در قطعات خودرو و بازارهای دیگر که در آن قابلیت اطمینان میباشد."

MacDermid آلفا الکترونیک راه حل های هنکل و Heraeus بازار Innolot و Loctite 90ISC محصولات در انواع اشکال از جمله لحیم کاری چسباندن نوار لحیم کاری و سیم. ثبت اختراعات در حال حاضر برگزار شد در اتحادیه اروپا (EP1617968B1) و ژاپن (JP5320556B2).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Loctite 90ISC مراجعه کنید: https://www.linkedin.com/pulse/solder-joint-reliability-automotive-electronics-act-aguilar-limas

در مورد MacDermid آلفا الکترونیک راه حل های
از طریق نوآوری تخصص مواد شیمیایی و مواد تحت آلفا Kester, Compugraphics و MacDermid Enthone مارک MacDermid آلفا الکترونیک راه حل فراهم می کند راه حل های الکترونیک قدرت اتصال. ما در خدمت همه مناطق جهانی و در هر مرحله از دستگاه تولید در هر بخش از الکترونیک و زنجیره تامین. کارشناسان ما در نیمه هادی راه حل مدار راه حل و مونتاژ راه حل اختلافات همکاری در طراحی و پیاده سازی و خدمات فنی برای اطمینان از موفقیت برای ما شریک مشتریان. راه حل های ما مشتریان ما را قادر' ساخت فوق العاده ای از دستگاه های الکترونیکی در بهره وری بالا و کاهش زمان چرخه. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در MacDermidAlpha.com.

در مورد Heraeus
این هاناو مبتنی بر Heraeus گروه تکنولوژی یکی از پیشرو جهان متعلق به خانواده شرکت های نمونه کارها. ریشه های این شرکت تاسیس شده در سال 1851 رفتن به یک داروخانه های اجرا شده توسط خانواده پس از 1660. امروز Heraeus بسته های نرم افزاری تعداد زیادی از کسب و کار در زمینه محیط زیست و انرژی, الکترونیک, سلامت تحرک و کاربردهای صنعتی است. در سال مالی 2018, Heraeus تولید کل درآمد 20.3 میلیارد یورو و استخدام حدود 15000 نفر (از جمله کارگران موقت) در 40 کشور جهان است. امروز Heraeus یکی از بالا 10 متعلق به خانواده شرکت در آلمان و دارای موقعیت پیشرو در فروش جهانی بازار. با قابلیت حرفه ای, برتری, تمرکز بر نوآوری و کارآفرینی مدیریت فرهنگ ما در تلاش برای بهبود مستمر عملکرد ما است. ما ایجاد کیفیت بالا و راه حل برای مشتریان ما و پایدار تقویت رقابت خود را با ترکیب منحصر به فرد مواد تخصص تکنولوژیکی رهبری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن