این مسخره عالی, موشک بارانی را حفظ خواهد کرد بچه ها (و بزرگسالان) سرد همه را از طریق این عجیب و غریب تابستان

چه 7.5-فوت قد اسپری آب در چهار جهت هنگام اتصال به یک شلنگ و فقط ممکن است یکی از چیزهایی است که کمک می کند تا خ

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

چه 7.5-فوت قد اسپری آب در چهار جهت هنگام اتصال به یک شلنگ و فقط ممکن است یکی از چیزهایی است که کمک می کند تا خانواده خود را سالم ماندن سوزان در روز را صرف گیر در این خانه عجیب و غریب در تابستان ؟

درست است که آن را حیاط خلوت کشتی موشک بارانی از Funboy. اما شما نوع نمیفهمد که از کاملا بی نزاکت راه من رهبری در آن وجود دارد, آیا شما?

شما در حال رفتن به می خواهید به فایل این بارانی در همان رده که در آن شما با قرار دادن امام جواد, صندلی, مینی یکپارچهسازی با سیستمعامل کنسول های بازی و آماده کنسرو کوکتل با نام مستعار چیزهایی که شما لازم نیست اما هرگز خواهید بود بدون هنگامی که شما تا به حال آنها را در زندگی خود را.

این کشتی موشک بارانی باد در فقط یک دقیقه به زمانی که شما با استفاده از این نوع پمپ هوا (مانند یکی که پر کردن تشک هوا). اگر شما یکی از کسانی که بلوک کردن یک تکه از زمان بنابراین شما لازم نیست پاس کردن باد آن را با دهان. هنگامی که شما امن می تواند موشک را بر روی چمن با استفاده از شامل سهام و سپس شما قلاب تا شلنگ شیر را باز کنید و صبر کنید برای کسانی که تیز فریادهای شادی به عنوان آب می آید جریان از چهار جداگانه نازل تنظیم در اطراف کرافت.

بدیهی است که این چیزی است که مناسب برای خانواده ها با بچه ها به خصوص به این دلیل که چند اسپری رسانه ها حذف احتمال بچه ها squabbling برای spritz. اما کشتی موشک بارانی عالی است به اندازه کافی در آن مضحک مرتب کردن بر اساس راه آن را نیز خوش آمدید در یک فرد بالغ, حزب, ارائه, روز اجتماعی فاصله محو و اجازه می دهد مناسب لذت در برخی از نقطه.

تا آن زمان شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای لذت ببرید در حالی که خانواده در خانه گیر کرده پس از آن نیز ممکن است با یک موشک بارانی, اسباب بازی است که مطمئن شوید که برای ایجاد حداقل چند خاطرات مثبت در طول آشغال آتش از یک سال است که در سال 2020 است.

FUNBOY بادی کودکان کشتی موشک بارانی

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب