مالاوی رهبر مخالفان سوگند به عنوان رئیس جمهور پس از تکرار رای

لازاروس Chakwera خواستار وحدت و قول داد در سخنرانی مراسم تحلیف خود "را به مالاوی یک صلح آمیز و مرفه ملت است."

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

لازاروس Chakwera خواستار وحدت و قول داد در سخنرانی مراسم تحلیف خود "را به مالاوی یک صلح آمیز و مرفه ملت است." سابق انجیلی واعظ برنده هفته گذشته را تکرار انتخابات و پس از آن باطل است.

مالاوی را از رئیس جمهور قول داد در روز یکشنبه به حفظ وحدت در آفریقای جنوبی کشور, یک روز پس از آن اعلام شد که او تا به حال برنده این کشور تکرار انتخابات است.

لازاروس Chakwera است مالاوی ششمین رئیس جمهور پس از پیروزی در انتخابات برگزار می شود در هفته گذشته اولین بار در یک دادگاه لغو رای در آفریقا منجر به شکست یک وقت رهبر.

Chakwera خواست آشتی ملی در سخنرانی مراسم تحلیف خود را در پایتخت آن لیلونگوه و صحبت به طور مستقیم به حامیان شکست خورده رئیس جمهور کنونی پیتر Mutharika.

"شاید چشم انداز ریاست جمهوری من شما را پر از ترس و غم و اندوه. من می خواهم شما را به یاد داشته باشید یک چیز است که این جدید مالاوی است خانه را به شما بیش از حد" گفت: Chakwera.

"تا زمانی که من رئیس جمهور آن از آن خواهد شد یک خانه که در آن شما بیش از حد رستگار خواهد شد."

ادامه مطلب: چه کسی است مالاوی جدید رهبر لازاروس Chakwera?

Lazarus Chakwera led the protests against last year's election results, citing voting irregularities

لازاروس Chakwera رهبری اعتراضات سال گذشته به نتایج انتخابات با استناد به رای گیری بی نظمی

مالاوی حرکت می کند

در مارس 2019, Mutharika فکر او ویکتور با یک حاشیه باریک زمانی که او به دست آورد 38.6 درصد آرا جلوتر از Chakwera با 35 درصد و معاون رئیس جمهور Saulos Chilima با 20%.

اما مالاوی دادگاه قانون اساسی لغو نتایج آن در ماه فوریه سال 2020 حاکم است که 2019 رای نشان داد "قبر" "گسترده" و "سیستماتیک" بی نظمی. این شامل ورق چوب خط حساب کردن در حال daubed با اصلاح سیالات.

شکست خورده وقت Mutharika با انتقاد از تکرار انتخابات به عنوان "بدترین در مالاوی تاریخ" اما او کشور را به "حرکت مسالمت آمیز" در حالی که صحبت با رسانه ها در بلنتیر در روز شنبه.

ادامه مطلب: Malawians رها دادگاه حفره انتخابات ریاست جمهوری

با اذعان به نارضایتی از Mutharika را حامیان Chakwera از آنها خواست تا در سخنرانی مراسم تحلیف خود را به او یک شانس برای به دست آوردن اعتماد خود را و خود را به انتخابات یک پیروزی برای همه Malawians.

"کسانی از شما که جشن با انسانیت که همه Malawians شایسته به طوری که ما بزرگواری از جشن پیروزی است که برای یک مرد و نه برای زن و نه برای یک حزب و نه برای یک گروه اما برای همه ما با هم" گفت: Chakwera.

"این است که چگونه ما را به تحقق رویای جدید مالاوی خواهد شد که برای همه است."

مالاوی کمیسیون حقوق بشر یکی از ناظران تایید و تکرار انتخابات به عنوان صلح آمیز و شفاف است.

kw/mm (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب