گرگ دولت: نستله, Purina مراقبت از حیوان خانگی شرکت گسترش در مچنیکسبورگ ایجاد 94 مشاغل

فرماندار تام گرگ اعلام کرد که نستله, Purina پیشرو مراقبت از حیوان خانگی شرکت در ایالات متحده را گسترش عملیات خ

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

فرماندار تام گرگ اعلام کرد که نستله, Purina پیشرو مراقبت از حیوان خانگی شرکت در ایالات متحده را گسترش عملیات خود را در Cumberland County, استخدام 94 کارمندان و اضافه کردن جدید فرآوری و بسته بندی خطوط به آن Hampden شهرستان محل سکونت.

"که تا به حال حضور قابل توجهی در پنسیلوانیا مرکزی برای بیش از 20 سال ساخت با کیفیت بالا و مواد غذایی حیوان خانگی شناخته شده در سراسر جهان و ایجاد شغل و دادن به اقتصاد محلی" گفت: رژیم صهیونیستی است. گرگ. "ما افتخار می کنیم به دیدن این شرکت رشد در اینجا در کشورهای مشترک المنافع و نگاه به جلو به ما ادامه همکاری در دهه های آینده است."

Purina که در حال حاضر استخدام 320 نفر در مچنیکسبورگ همچنین دارای مواد غذایی حیوان خانگی عملیات در اللنتون و استخدام نزدیک به 800 نفر در پنسیلوانیا است.

"صاحبان حیوان خانگی مورد اعتماد بوده اند که برای بیش از 90 سال و تقاضا برای مواد غذایی حیوان خانگی قوی است و به رشد خود ادامه گفت:" جان, خرس, معاون رئیس جمهور, ساخت, Purina. "Purina افتخار را با کیفیت بالا و مواد غذایی برای سگ ها و گربه ها در مچنیکسبورگ کارخانه با ادامه تعهد به ایمنی و پایداری زیست محیطی. این نشان دهنده گسترش سرمایه گذاری در محلی ما عملیات و ما مشتاقانه منتظر ادامه به ارائه نوآورانه و بسیار مغذی مواد غذایی برای حیوانات خانگی."

که متعهد شده است به سرمایه گذاری بیش از $167 میلیون به این پروژه و ایجاد شغل جدید 94 ظرف سه سال آینده. این شرکت با دریافت یک پیشنهاد از گروه جامعه و توسعه اقتصادی (DCED) برای $282,000 در ایجاد شغل اعتبار مالیاتی (JCTC) و $188,000 در بودجه برای نیروی کار و توسعه آموزش است. این پروژه با هماهنگی فرمانداری اقدام تیم با تجربه گروه اقتصادی توسعه حرفه ای است که گزارش به طور مستقیم به فرماندار و کار با کسب و کار است که با توجه به محل و یا گسترش در پنسیلوانیا است.

که بزرگترین خشک سگ و گربه غذا ساز در ایالات متحده است. در مچنیکسبورگ کارخانه تولید بسیاری از شرکت گل سرسبد برندها از جمله Purina ONE, Purina Pro Plan, Fancy Feast, سگ Chow و گربه چو.

"برای نزدیک به 25 سال است که ارائه شده حق بیمه مشاغل برای ساکنان Mechanicsburg و جوامع اطراف آن گفت:" مایک اوبراین که Mechanicsburg مدیر کارخانه. "ما در حال افتخار به ساخت بزرگ مواد غذایی است که حیوانات خانگی را دوست دارم در حالی که گسترش عملیات و ارائه شغل های بیشتری برای منطقه است."

"که تا به حال سابقه طولانی در کامبرلند کانتی به عنوان یک ارزش کارفرما و CAEDC است که افتخار همکاری با آنها را در این پروژه به عنوان آنها همچنان به ارائه حیاتی برای جامعه محلی ما از طریق این گسترش" گفت: Laura Potthoff, مدیر کسب و کار و توسعه نیروی کار در Cumberland منطقه توسعه اقتصادی شرکت.

نستله, Purina PetCare ترویج مسئول مراقبت از حیوان خانگی ، مشارکت اجتماعی و مثبت پیوند بین مردم و حیوانات خانگی خود را. برتر تولید کننده جهانی از حیوان خانگی محصولات نستله, Purina PetCare بخشی از سوئیس-بر اساس نستله S. A., یک رهبر جهانی در تغذیه, بهداشت و سلامتی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل در Purina را Mechanicsburg محل بازدید purinajobs.com/joinMCB.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرماندار اقدام تیم یا DCED بازدید dced.pa.gov



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن