یک نعناع و لیمو ترش کوکتل طراحی شده برای بعد از ظهر جرعه جرعه

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "پاسیو خواب بعدازظهر توسط الهام گرفته شده بود آرزوی من برای ایجاد

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "پاسیو خواب بعدازظهر توسط الهام گرفته شده بود آرزوی من برای ایجاد فوق العاده با طراوت خوشمزه و آسان برای ایجاد پیچ و تاب و مارگاریتا که شامل هیچ تکان دادن و یا آبمیوه و بسیار کمی دبستان."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من تصور خودم whipping آن را در یک لحظه متوجه نشستن در یک پاسیو صندلی سالن در یک بعد از ظهر گرم و خنک کردن به تنظیم مجدد, امیدوارم, به دنبال یک نور ظهر چرت زدن."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ ""ادویه" توسط Ravyn Lenae یا "شهری جاز" توسط IAMDDB."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "آن چنان نور و طراوت به خصوص با علاوه بر این از آب جوش, بنابراین من می خواهم بگویم آن را می توانید با بسیاری از چیزهای, اما زیبا تابستان سالاد و یا برخی از باخا fish tacos صدا مانند گزینه های بزرگ."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "با توجه به این که من خانه و اجتماعی فاصله من بزرگترین آرزو خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن این معجون به من نزدیک ترین دوست دختر. محبت و حمایتی دوستی در زندگی من شده اند و راه نجات من از طریق همه از این. به طوری که قادر به اشتراک گذاشتن یک کوکتل با آن انسان خواهد بود به عنوان نزدیک به کامل به عنوان چیزهایی که می تواند."

پاسیو خواب نیمروز

توسط ورونیکا کوریا

مواد تشکیل دهنده

  • 2 اونس خوزه Cuervo® Tradicional® Reposado تکیلا (منظور در Drizly)
  • 1 اونس نعناع آهک صمیمی*
  • نوشابه و آب
  • شیشه: قطار سریع السیر rimmed, با نمک,
  • چاشنی زدن: آهک گوه

جهت

اجرای آهک گوه در امتداد لبه از یک قطار سریع السیر شیشه ای. شیب مرطوب rim به یک ظرف نمک است. اضافه کردن آب لیمو و نعناع آهک صمیمی به شیشه ای تهیه و پر کردن با یخ. بالا با نوشابه. هم بزنید و چاشنی زدن با آهک گوه.

نعناع آهک صمیمی*

مواد تشکیل دهنده

  • لایه برداری از 8 لیمو
  • آب 8 لیمو
  • 8 اونس شکر
  • نعناع و تکه های

جهت

در یک resealable ظرف به آرامی درهم و برهم کردن آهک لایه برداری و قند و شکر. اضافه کردن نعناع و تکه های. شما نمی خواهید به آشفته نعناع از شما بیشتر با استفاده از نعناع سرچشمه می گیرد و شما می خواهید برای جلوگیری از شربت شدن تلخ است. اجازه دهید مخلوط نشستن گاه تکان دهنده یک شبه و یا تا زمانی که شکر است که عمدتا حل شده. هنگامی که قند محلول اضافه کردن آبلیمو هم بزنید و سپس فشار شربت را در یک ظرف تمیز. بسیاری از گیاهان مختلف به عنوان یک جایگزین برای نعناع. شربت را به تازه ماندن در یخچال به مدت 2 هفته.

با تشکر از شما خوزه Cuervo® Tradicional® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

خوزه Cuervo® تکیلا. 40 درصد Alc./Vol. (80 اثبات). علائم تجاری متعلق به تکیلا Cuervo لا Rojeña, S. A. de C. V. ©2020 Proximo, Jersey City, NJ. لطفا نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب