مالتی ایران واریز شده پس از تماس با مرکل نازی

مالت را از ایران به فنلاند ترک کرده است و پس از مقایسه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به آدولف هیتلر در پیام عمومی ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

مالت را از ایران به فنلاند ترک کرده است و پس از مقایسه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به آدولف هیتلر در پیام عمومی به اروپا یاد جنگ جهانی دوم به پایان رسید. مالت می گوید برلین فرستاده خواهد شد معذرت.

مالتی ایران به فنلاند ترک روز یکشنبه پس از مقایسه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به آدولف هیتلر.

مایکل Zammit Tabona ضد مرکل Facebook مطلب ارسال شده در جمعه, هزینه او شش سال پست دیپلماتیک به عنوان مالت وزیر خارجه Evarist بارتل به دنبال ترمیم روابط با برلین.

بارتل گفت که او قبول استعفای مالتی تاجر و وابسته منصوب مالت به عنوان سفیر به هلسینکی در سال 2014.

در پیام خود در روز جمعه 75 سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در اروپا Zammit Tabona نوشته شده بود: "75 سال پیش ما متوقف هیتلر. متوقف خواهد شد که آنگلا مرکل? او تا به انجام هیتلر رویای! برای کنترل اروپا است."

مالتی مدیا گزارش روز شنبه که متخلف پست بود و از آنجا حذف شده است و این که Zammit Tabona نمی تواند تماس برای نظر.

این بار از مالت روزنامه Zammit Tabona ارسال شده بود به عنوان غیر مسکونی و نقل بارتل عنوان کرد و گفت او دستور سفیر به حذف نظر "را به عنوان به زودی به عنوان من هشدار داده بود به آن است."

این روزنامه همچنین به نقل از مالت رهبر مخالفان Adrian دلیا عنوان کرد و گفت که Zammit Tabona را Facebook پست "ناخوشایند از یک سفیر."

بیشتر بخوانید: چگونه یک روزنامه نگار را به قتل ثابت مالت را نخبگان حاکم

مرکل یک منبع ثبات

Delia به این روزنامه گفت که صدراعظم آلمان همواره مورد حمایت مالت در مسائل مختلف توصیف او را به عنوان یک منبع ثبات در اروپا — هفت دهه پس از شکست آلمان نازی ،

مالت اتاق بازرگانی در بیانیه ای نیز انجام شده توسط این روزنامه گفت: Zammit Tabona را اظهار کرده بود آسیب شهرت این کشور است. از آن استقبال استعفای خود را.

"همه افراد برگزاری دولتی و دیپلمات ها کمتر باید مراقبت بیشتری در هنگام بیان خود را به عنوان شهرت این کشور است و هیچ کس را برای قرار دادن در به خطر انداختن موقعیت" اتاق این گزارش گفت:.

روابط اتحادیه اروپا با کشورهای مالت و آلمان شامل گونه های در حال انجام بیش از مدیترانه قایق مهاجران و یورو بدهی.

ipj/aw (dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن