ماتل پرده #ThankYouHeroes برنامه از باربی® حمایت از اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد

ماتل (NASDAQ: MAT) امروز اعلام کرد که باربی اهدا خواهد شد یک عروسک برای هر یک واجد شرایط حرفه ای عروسک به فروش

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

ماتل (NASDAQ: MAT) امروز اعلام کرد که باربی اهدا خواهد شد یک عروسک برای هر یک واجد شرایط حرفه ای عروسک به فروش می رسد از مه 14-May 17 به اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد بهره گیری کودکان از اولین پاسخ دهندگان پیشرو در مبارزه با COVID-19. باربی #ThankYouHeroes برنامه دوم برنامه راه اندازی به عنوان بخشی از ماتل را گسترده تر "آن بازی به جلو" پلت فرم است که بر اعمال نفوذ ماتل برندها به بازگشت به جوامع در زمان نیاز.

با 200 مشاغل و شمارش باربی تا همیشه جشن مدل نقش به دختران نشان می دهد آنها می تواند هر چیزی باشد. به عنوان بخشی از باربی خرید یک عروسک اهدا یک عروسک تلاش با نام تجاری افکن روزمره قهرمانان حمایت از جامعه مانند حرفه ای پزشکی, مواد غذایی, خدمات, کارگران, دانشمندان, آتش, و بیشتر. زمانی که واجد شرایط باربی حرفه ای عروسک یا playset خریداری شده است که ممکن است بین 14-17 نام تجاری اهدا خواهد شد یک عروسک به اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد به استعداد به این قهرمانان " خانواده ها برای الهام بخشیدن به بازی*.

"به عنوان باربی همواره نقش برجسته مدل های برای الهام بخشیدن به این پتانسیل بی حد و حصر در نسل بعدی ما مفتخر به راه اندازی یک برنامه جشن زندگی واقعی قهرمانان کار در خط مقدم و حمایت از خانواده خود را از طریق اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد گفت:" لیزا McKnight, SVP و جهانی سر از باربی و عروسک ماتل. "ما می خواهیم به انجام بخشی از ما را به عقب و الهام بخش کودکان و نوجوانان امروز را پس از این قهرمانان یک روز."

"اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد هیجان زده است برای استقرار باربی برای اولین پاسخگوی خانواده در سراسر کشور در طول زمان هنگامی که فرزندان خود را در نیاز به کمی شادی در زندگی خود گفت:" جیلیان جرثقیل جمهور از اولین پاسخ دهندگان کودکان پایه و اساس است. "شکی نیست که اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم از COVID-19 بیماری همه گیر در حال قربانی کردن بسیار برای محافظت از خانواده ما است و این مسئولیت ما به عنوان یک ملت به آنها کمک کند از طریق این بحران با ارائه کمک هزینه تحصیلی و مشارکت از جمله برنامه های ما با Mattel که تشویق مصرف کنندگان برای حمایت از این تلاش ها با خرید یک عروسک اهدا یک عروسک برنامه ای است که مزایای پاسخ اول خانواده است. این همکاری نیز نشانه راه اندازی رسمی از بنیاد شاد و سلامت کودک برنامه ابتکار که پشتیبانی خواهد شد در طول سال نیاز از اولین پاسخ دهندگان' کودکان است."

جدید باربی برنامه به شرح زیر راه اندازی Fisher-Price®'s #ThankYouHeroes مجموعه اولین محصول خط به معرفی به عنوان بخشی از شرکت بازی آن را به جلو پلت فرم. اضافی با نام تجاری برنامه راه اندازی خواهد شد در هفته های آینده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاسخ اول کودکان بنیاد بازدید 1stRCF.com*. برای جزئیات بیشتر و محصولات واجد شرایط برای ارتقاء بازدید Barbie.com/Careers.

در مورد Mattel

ماتل پیشرو جهانی سرگرمی کودکان شرکت که متخصص در طراحی و تولید اسباب بازی با کیفیت و مصرف کننده محصولات. ما ایجاد محصولات نوآورانه و تجربه است که الهام بخش سرگرمی و توسعه کودکان از طریق بازی. ما شرکت کنندگان از طریق نمونه کارها ما را از یاد فرانچایز از جمله باربی®, Hot Wheels®, دختر آمریکایی®, Fisher-Price®, Thomas & Friends™ و مگا® و همچنین مارک های دیگر محبوب است که ما خود و یا مجوز با همکاری جهانی شرکت های سرگرمی. ما ارائه عبارتند از: فیلم و تلویزیون محتوا, بازی, موسیقی و رویدادهای زندگی می کنند. ما در عمل 40 مکان ها و فروش محصولات در بیش از 150 کشور در همکاری با جهان پیشرو خرده فروشی و شرکت های فن آوری. از زمان تاسیس آن در سال 1945 ماتل مفتخر است به عنوان یک شریک قابل اعتماد در بررسی تعجب می کنم از دوران کودکی و توانمند سازی کودکان و نوجوانان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را. ما مشاهده آنلاین در www.mattel.com.

در مورد پاسخ اول کودکان بنیاد

برای 19 سال گذشته اولین پاسخ دهندگان کودکان بنیاد ارائه شده است کمک هزینه های تحصیلی به کودکان در اولین پاسخ دهندگان که از دست پدر و مادر در حین انجام وظیفه. این بنیاد همچنین جوایز کمک های مالی به خانواده های پایدار قابل توجهی مشکلات مالی و پشتیبانی از برنامه های اداره شده توسط اجرای قانون سازمان است که هدف آن به نفع کودکان و یا جامعه که در آن زندگی می کنند. به عنوان COVID-19 همچنان به آلوده جوامع در سراسر کشور نیاز به کمک های مالی در اولین پاسخگوی جامعه همچنان رو به رشد است و پایه و اساس تعیین کرده است هدف جمع آوری اعانه از 200 میلیون دلار برای دیدار با پیش بینی نیازهای اولین پاسخ دهندگان. در پاسخ به نیاز رو به رشد این بنیاد راه اندازی شد COVID-19 پاسخ اضطراری صندوق برای کمک به "را بیشتر کمک های مالی" به اولین پاسخ دهندگان. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت www.1strcf.org.

*ارائه مدرک معتبر در Barbie.mattel.com و در خرده فروشان شرکت و یا وب سایت های تجارت الکترونیکی (Target, Walmart, آمازون و کول) در تمام 50 ایالت از ایالات متحده است. ارزش خرده فروشی از اهدا عروسک(ع) است $9.99 - $19.99 با حداکثر. کمک مالی به 30K عروسک. برای کسب اطلاعات در مورد موسسه خیریه, بازدید: 1strcf.org. هیچ بخشی از خرید معافیت مالیاتی است. پیشنهاد تاریخ ممکن است تمدید شود در ماتل انحصاری و مطلق نيست. به هر دلیلی از جمله در این رویداد از نیروی majeure ماتل حق تعلیق یا لغو ارتقاء به صلاحدید خود. برای یک لیست کامل از محصولات واجد شرایط بازدید https://barbie.mattel.com/shop/en-us/ba/career-dolls



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن