به عنوان یک پیشرو روزنامه نگاران است که به اتهام خیانت به یک حل و فصل سرما بیش از مطبوعات

مسکو—زمانی که سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) بازداشت روزنامه نگار ایوان Safronov اتهام "دولت خیانت" در این هفته

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

مسکو—زمانی که سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) بازداشت روزنامه نگار ایوان Safronov اتهام "دولت خیانت" در این هفته بسیاری از دوستان خود را سریع به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده است به پدرش. هر دو مردان پوشش اخبار مربوط به دفاع ملی و روسیه برنامه های فضایی و به رسمیت شناخته شد به عنوان مقامات در این زمینه است. سالمند Safronov که همچنین به نام ایوان نوشت روزنامه کومرسانت تا یک روز در سال 2007 او فرو کردن یک پنجره به مرگ او.

"ما به نام تلویزیون ما نشان می دهد امروز آنها آمده اند تا ما. ما در حال خشم به دیدن ما دوست و همکار Safronov بودن متهم مسخره همه چیز."

جوان Safronov هرگز معتقد رسمی نتیجه رسیدند که پدرش خودکشی کرد. نه همکاران در کومرسانت. "Defenestration," هل دادن مردم از ویندوز و سرزنش حوادث و یا خودکشی را به عنوان یک مشترک اگر آشکار تکنیک گفته استفاده شده توسط سرویس های امنیتی روسیه برای اعدام های فراقضایی.

جوان Safronov گرفت تا بنر از گزارش های تحقیقی در کومرسانت و تبدیل به یکی از کشور های پیشرو در دفاع از خبرنگاران در حق خود او است اما به تازگی در زمان کار به عنوان مشاور ارشد به Dmitry Rogozin سر از Roscosmos روسیه عمده آژانس فضایی. Rogozin گفت: TASS آژانس خبری روز سه شنبه که Safronov "آیا هر گونه دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده" و این که او می دانست Safronov به عنوان صادقانه و حرفه ای ، با اینحال Safronov ادعا شده است به بیش از تبدیل ملی دفاع اسرار کسی از آنچه که در ابتدا گزارش شده به عنوان ناشناس "ناتو در کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب