چرا Michelle Malkin است دن از Alt-حق Dipsh*ts

چه راست نویس, Michelle Malkin, توطئه, آجیل و مغلوب ساختن پیشی جستن نژادپرستانه malaysia در مشترک دارند ؟ آنها

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

چه راست نویس, Michelle Malkin, توطئه, آجیل و مغلوب ساختن پیشی جستن نژادپرستانه malaysia در مشترک دارند ؟ آنها "سیاسی مانند تب خال"—بدون توجه به آنچه شما انجام آنها همیشه رفتن به ظهور جایی.

در 9 قسمت جدید غیر طبیعی, The Daily Beast, پادکست برای جهان رفته ریل ریک ویلسون توضیح می دهد که چرا او را به اجتناب از سوشی و چای و هلیکوپتر و شاید چاقو و مولی جونگ سریع قاطر بیش از آنچه در جریان است در Michelle Malkin ذهن و به طور غیر منتظره برنده یک alt سمت راست جایزه.

آه و البته آنها را به بحث در مورد تهمت کودکان و نوجوانان خزش-تویت بیش از آخر هفته.

"همه این سیگنالینگ از این آخر هفته [ساخته است] بسیار برای من روشن است که آنها در تلاش بودند تا دوباره برخی از این [alt-right] ارتباط و به راه اندازی مجدد برخی از این عشق از قورباغه سبز ارتشی."

سپس ما dynamic duo بحث به Daily Beast خبرنگار اولیویا Messer در مورد او داستان جدید مربوط به, اشتون کوچر, جو عجیب و غریب و برخی نه مشکوک coronavirus آزمون.

"هیچ کشور دیگری دارای همان تست مشکل" Messer توضیح می دهد. "کیت تشخیصی در دسترس هستند در کاخ سفید در 15 دقیقه و آنها هنوز هم هزینه آمریکایی ها بیش از آن." Welp.

به علاوه! مالی و ریک اولین دو ویژگی های جدید: شکستن گنگ و مغلوب ساختن پیشی جستن آن Fuckbros (یا آن راه دیگری در اطراف؟).

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن