مک کانل اذعان می کند او اشتباه اوباما همه گیر طرح: "من به وضوح اشتباه'

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-KY) خوردند برخی از کلاغ در پنج شنبه شب اعتراف به این که او "اشتباه" بود و زمانی

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-KY) خوردند برخی از کلاغ در پنج شنبه شب اعتراف به این که او "اشتباه" بود و زمانی که او ادعا کرد که در اوایل این هفته که رئیس جمهور باراک اوباما را ترک نمی کند جانشین او با "هر نوع برنامه بازی" به صورت یک بیماری همه گیر.

در طول یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین چت با ریاست جمهوری در قانون لارا مغلوب ساختن پیشی جستن در شب دوشنبه کنتاکی مجلس لعنتی اوباما برای تماس با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus پاسخ یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" گفت: "بی طبقه" رئیس جمهور سابق "باید دهان خود را بسته است."

مک کانل در رفت و سپس به دروغ ادعا می کنند که دولت اوباما در سمت چپ ورودی کارکنان در تلو تلو خوردن را هنگام برخورد با شیوع بیماری مرگبار.

"آنها ادعا می کنند بیماری های همه گیر اتفاق می افتد تنها یک بار در هر صد سال اما چه می شود اگر آن را دیگر درست است ؟ ما می خواهیم به زود آماده برای یک بعدی چون واضح است که دولت اوباما را ترک نمی کند به این دولت هر نوع برنامه بازی برای چیزی شبیه به این" وی تصریح کرد: ترویج لارا مغلوب ساختن پیشی جستن به پاسخ: "که دقیقا درست است."

واقعیت-چکرز و سابق اوباما کارکنان بلافاصله pounced اشاره کرد که اوباما در شورای امنیت ملی بود و در واقع چپ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت 69-صفحه راهکار در مورد چگونه به مقابله با یک بیماری همه گیر یک سند سیاسی که گزارش روز گذشته در ماه مارس.

ظاهر می شود در فاکس نیوز' گزارش ویژه در پنجشنبه مک کانل مواجه شد در مورد سخنان خود با لنگر Bret Baier. و اشاره کرد که سرنگون واکسن رئیس دکتر ریک روشن متهم به تهمت بودن "محزون می خوانی آمادگی" برای این بیماری همه گیر در خانه اش شهادت در پنجشنبه Baier بازی یک کلیپ از روشن گفت: برنامه ها برای مدیریت استفاده کنید اما نمی شد دنبال کرد.

"شما گفت که دولت قبلی را ترک نمی کند یک طرح. آنها را به عقب رانده و در برابر آن" روباه لنگر اعلام کرد.

"من اشتباه بود" مک کانل اذعان کرد. "آنها را پشت سر بگذارید یک طرح. بنابراین من به وضوح ساخته شده یک اشتباه در این زمینه است. به اینکه آیا یا نه این طرح به دنبال داشت و کسی که منتقد و بقیه من لازم نیست که هر گونه نظارت در مورد آن چرا که من نمی دانم به اندازه کافی در مورد جزئیات که برت برای اظهار نظر در مورد آن را در هر جزئیات."

این رهبر اکثریت سنا اولیه ادعای نادرست تکرار رئيس جمهور در لفاظی های اوباما در مورد خروج او را دست خالی در یک بیماری همه گیر پاسخ با مغلوب ساختن پیشی جستن و رفتن تا آنجا که به سرزنش رئیس جمهور سابق برای او "شکسته آزمون" برای رمان کروناویروس یک بیماری است که وجود ندارد قبل از 2019.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن همچنین اذعان کرد در روز پنج شنبه که دولت سابق بود و در واقع او را با یک طرح. در همان زمان کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت که "اوباما-بایدن طرح" شد "کافی" و "من که قرار بود به کار" بدون توضیح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن