رستوران های مک دونالد پیش بینی استخدام حدود 260,000 این تابستان

به عنوان متحده و جوامع همچنان به دوباره خود را باز اقتصاد رستوران های مک دونالد در حال انتظار برای استخدام حدو

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

به عنوان متحده و جوامع همچنان به دوباره خود را باز اقتصاد رستوران های مک دونالد در حال انتظار برای استخدام حدود 260,000 کارکنان رستوران در ایالات متحده در این تابستان. این می آید به عنوان رستوران های مک دونالد شروع به خوش مشتریان را به اتاق ناهار خوری با اقدامات احتیاطی اضافی در محل. مک دونالد اجرا کرده است و نزدیک به 50 جدید روش های ایمنی برای حفاظت از خدمه و مشتریان. این خدمات عبارتند از سلامتی و درجه حرارت چک اجتماعی فاصله کف, برچسب محافظ موانع در جهت نقاط ماسک و دستکش برای کارکنان با علاوه بر این از روش های جدید و آموزش برای باز کردن اتاق ناهار خوری.

"ما هیجان زده به استقبال کارکنان جدید به ما McFamily و ما می خواهیم داوطلبان و خانواده خود را به می دانم که ما باید یک هدف – برای نگه داشتن مردم ما امن است. ما قرار داده ایم جدید حداقل استانداردهای ملی و نزدیک به 50 فرآیندهای جدید در محل در رستوران ما به عنوان آنها همچنان به دوباره باز کردن با خیال راحت و عاقلانه گفت:" جو Erlinger جمهور از مک دونالد ایالات متحده آمریکا است. "ما صاحبان کسب و کار محلی مفتخریم برای کمک به جوامع خود و فراهم کردن اشتغال و فرصت های آموزشی برای صدها هزار نفر از مردم این تابستان."

از طریق یک کار تابستانی در یک رستوران مک دونالد افراد نه تنها یادگیری کار آمادگی و مهارت در کار مانند کار تیمی مشتری خدمات و مسئولیت آنها را نیز باید فرصت بیشتری به آموزش و پرورش خود را.

علائم این سال پنج سال از سالگرد Archways به فرصت و تا کنون مک دونالد داده است بیش از 100 میلیون دلار در کمک های کمک درسی و پشتیبانی بیش از 55 ، 000 رستوران کارگران و کارکنان شرکت. واجد شرایط پس از 90 روز و 15 ساعت در هفته کارگر رستوران می تواند به کسب دیپلم دبیرستان و دریافت $2,500 در صف مقابل شهریه کالج کمک. رستوران کارکنان همچنین می توانید دسترسی به آموزش رایگان و حرفه ای ارائه مشاوره خدمات و فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم. Archways به فرصت را ثابت کرده است برای ترویج فرصت و تحرک برای مک دونالد متنوع کارمند جامعه است. بیش از 50 درصد از شرکت کنندگان افرادی هستند که شناسایی به عنوان مردم رنگ و تقریبا دو سوم از شرکت کنندگان زنان هستند.

خواهران دوقلو Jaelyn و Jocelyn Fluker هستند مک دونالد کارکنان و سالمندان در دانشگاه ایالتی نیویورک که استفاده Archways به فرصت برنامه برای دو سال گذشته است. "کار در مک دونالد و شرکت در Archways کاسته خانواده من نگرانی های مالی و تنظیم من فارغ التحصیل سال آینده بدون بدهی عمده" گفت: Jaelyn Fluker. "من به دست آورده اند نه تنها کمک های مالی در حالی که کار در مک دونالد اما همچنین خدمات به مشتریان با ارزش تجربه و حل مسئله و مهارت های ارتباطی, کیفیت, من اعمال می شود در حالی که همچنین به عنوان یک راهنمای تور به دانشجویان جدید در دانشگاه" گفت: Jocelyn Fluker. فارغ التحصیل سال آینده با کارشناسی خود را در عدالت کیفری و روانشناسی خواهران در حال حاضر به دنبال چه چیزی در آینده به عنوان آنها شروع به کشف گراد مدارس و اهرم را Archways به استخدام برنامه برای کشف پتانسیل آینده شغلی و تحصیل.

در علاوه بر این به Archways به فرصت مک دونالد در ادامه به سرمایه گذاری در این جوامع که در آن خدمت می کند از طریق دو شرکت بزرگ بورس, برنامه, HACER® ملی بورسیه و ترگود مارشال, سیاه و مثبت طلایی بورس های تحصیلی.

جویندگان کار می توانند با مراجعه McDonalds.com/careers برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برای یک رستوران در نزدیکی آنها و یا متن 'worksforme' به 36453 برای شروع یک برنامه از طریق متن." آنها همچنین می تواند شروع یک کار برنامه گفت: "الکسا به من کمک کنید یک کار در مک دونالد" به هر الکسا دستگاه و یا گفت: "هی گوگل به من کمک کنید یک کار در مک دونالد" به هر دستگاه با گوگل دستیار ساخته شده است در. بالقوه متقاضیان دریافت خواهد کرد یک پیام پس از مدت کوتاهی با یک لینک به ادامه روند درخواست.

در مورد مک دونالد ایالات متحده آمریکا

مک دونالد در خدمت یک تنوع از گزینه های منوی ساخته شده با مواد با کیفیت به بیش از 25 میلیون مشتری در هر روز است. نود و پنج درصد از مک دونالد 14,000 ایالات متحده رستوران ها به طور مستقل و متعلق به اداره کسب و کار مردان و زنان است. برای اطلاعات بیشتر www.mcdonalds.com و یا دنبال ما را در توییتر @مک دونالد و Facebook در www.facebook.com/mcdonalds.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب