مک دونالد شیفت فرد در آموزش و پرورش کارگاه آنلاین به منابع در دسترس برای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام آمریکا دانش آموزان و خانواده ها در طول COVID-19 همه گیر

مک دونالد ایالات متحده آمریکا است که لگد زدن به آن 13th annual تابستان آموزش و پرورش کارگاه سری تقریبا به عنوا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

مک دونالد ایالات متحده آمریکا است که لگد زدن به آن 13th annual تابستان آموزش و پرورش کارگاه سری تقریبا به عنوان بخشی از تعهد خود را به ارائه آموزش و پرورش و فرصت های شغلی برای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام آمریکا (آپیا) دانش آموزان در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر. با شروع این ماه 2020 آموزش و پرورش کارگاه آموزشی مجموعه ارائه شده است برای کمک به دانش آموزان و خانواده ها حرکت فشرده کالج روند درخواست از ایمنی از خانه های خود.

برای بسیاری از مهاجران آسیایی, خانواده, درخواست خود را به کالج و کمک های مالی می تواند دلهره آور با توجه به موانع زبان. با توجه به آپیا علمای این کشور بزرگترین سازمان غیر انتفاعی است که فراهم می کند کمک هزینه های تحصیلی به APIAs نزدیک به دو سوم از آپیا دانش آموزان صحبت به یک زبان دیگر غیر از زبان انگلیسی در خانه و در حدود 1 در 5 زبان انگلیسی با مشکل. نیز وجود دارد که تفاوت فوق العاده ای در آپیا جامعه هر دو از لحاظ اقتصادی و آزادي با 10 درصد از APIAs درآمد بیش از 10 بار از پایین 10 درصد است. از این رو برنامه های مانند مک دونالد آموزش و پرورش کارگاه های آموزشی نقش مهمی در ارائه اطلاعات و پرداختن به نیازهای آپیا جامعه است.

"ما مفتخریم به ادامه پاسخ به تماس برای کمک به ایجاد, کالج, نرم افزار فرایند را آسان تر برای آپیا خانواده ها حتی در میان یک بیماری همه گیر" گفت: Willie چو یک Seattle, WA-بر اساس مک دونالد مالک/اپراتور. "ما آپیا دانش آموزان و خانواده ها باید این منابع در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است و ما در اینجا برای کمک به ارائه ابزارها و منابع برای کمک به آنها در پیشرفت تحصیلی و حرفه ای."

کره ای-زبان کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد در جولای 11. چینی-زبان کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد در جولای 25. اضافی کارگاه های آموزشی در حال برنامه ریزی برای سقوط.

شرکت کنندگان خواهد شد لذت بردن از سمینارها و مذاکرات, رهبری آموزش و پرورش حرفه ای با تمرکز بر موضوعاتی مانند به عنوان پذیرش کالج و کمک های مالی. حتی با تغییر به یک پلت فرم های مجازی شرکت کنندگان می توانید انتظار برای دریافت همان محتوا مهم علاوه بر جلسات جدید که آدرس این تغییرات به تست استاندارد مورد نیاز از کالج ها. اطلاعات در مورد منابع مالی از جمله مک دونالد/آپیا بورس تحصیلی در همکاری با آپیا دانشمندان نیز ارائه شده است.

این آپیا در کارگاههای آموزشی تاکید مک دونالد تعهد به آموزش رهبران آینده. دیگر برنامه های آموزش و پرورش شامل HACER® ملی کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان اسپانیایی و مک دونالد و مثبت طلایی بورس های تحصیلی برای دانش آموزان در طول تاریخ سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها. مک دونالد نیز افزایش یافته است آموزش و پرورش دسترسی به بیش از 55000 و اهدا بیش از $100M در کمک های کمک درسی برای کارکنان رستوران از طریق Archways به فرصت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مک دونالد آموزش و پرورش کارگاه های آموزشی و یا برای ثبت نام مراجعه کنید http://bit.ly/EduWkshp.

در مورد مک دونالد ایالات متحده آمریکا

مک دونالد USA, LLC خدمت انواع گزینه های منو ساخته شده با مواد با کیفیت به حدود 25 میلیون مشتری در هر روز است. نود و پنج درصد از مک دونالد 14,000 ایالات متحده رستوران ها به طور مستقل و متعلق به اداره شده توسط تجار و بازرگانان و زنان است. برای اطلاعات بیشتر www.mcdonalds.com و یا دنبال ما را در توییتر @مک دونالد و Facebook. www.facebook.com/mcdonalds.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن